تالار گفتگوی مشاغل برتر
فروش بک لینک
میهمان عزیز خوش آمدید! برای بهره‌مندی از تمام امکانات لطفا وارد حساب کاربری خود شوید ورود یا ثبت نام.

اطلاع رسانی

Icon
Error

mahsa733 Offline
#1 ارسال شده : 1397/10/16 12:09:05 ق.ظ
mahsa733

رتبه: Member

گروه ها: Registered
تاریخ عضویت: 1397/10/04
ارسالها: 10
مکان: شهر

سقف های وافل مدرن (waffle slabs) از سال 1940به عنوان راهکاری اقتصادی با ویژگی سهولت اجرا جهت دست یابی به دهانه های بلند معرفی شده اند. مزایای متعدد اقتصادی و فنی سقف های وافل موجب رشد چشمگیر کاربرد این نوع سیستم سقف شده است.

شرکت بنیتک طراح، مجری و مالک سقف وافل
عنصر اصلی در ساخت این سقف هاقالب های غیرماندگار وافل می باشند. در این سقف ها قالب های وافل عامل ایجاد تیرچه های منظم متعامد و جایگزین بتن ناکارامد در نواحی مشخصی از سقف میشوند. از آنجایی که کاهش پدید آمده در وزن مرده سقف به مراتب موثرتر از کاهش ناچیزسختی دال می باشد می توان از این تکنولوژی برای ساخت سازه هایی با دهانه بلند بهره جست. این سقف ها از نوع سقف های دال دوطرفه می باشند که از تیرچه های بتنی منظم تشکیل شده و با دالی به ضخامت یکسان پوشیده شده اند.

ویژگی های نمای زیرین سقف وافل

نمای زیرین سقف وافل شامل حفره های منظمی می باشد که خود از منظر زیبایی مورد استقبال معماران می باشد و در بسیاری از موارد از همین
سطوح بتنی به عنوان سطح نهایی کار استفاده می شود. همچنین می توان از این حفرات برای نورپردازی و تزیینات معماری استفاده نمود. سقف های وافل هم از منظر اقتصادی و هم از منظر فنی دارای مزایای زیادی نسبت به دیگر سیستم های سقف می باشند و برای انواع کاربری ها مطلوب و می تواند جایگزین مناسبی برای روش های سنتی ساخت سقف ها مانندسقف تیرچه بلوک باشد. سقف های وافل دارای ایمنی بسیار بالا در اجرا، حریق و زلزله می باشند که مورد استقبال بسیار خوب مهندسان و کارفرمایان قرار گرفته است.

سقف وافل یک المان سازه ای می باشد که سطح فوقانی آن تخت و سطح تحتانی آن شامل شبکه ای از تیرچه های متعامد می باشد. دال فوقانی عموما نازک و تیرجه های تحتانی در هر دو جهت متعامد با عمق یکسان وجود دارند. سقف های وافل در هر دو جهت متعامد دارای آرماتوربندی می باشند. در سقف های وافل ضخامت سقف عموما هم خامت با تیرها و یا کلاهک ستون ها در نظر گرفته می شود.

ویژگی های سقف وافل :

-سقف های وافل عموما مناسب فضاهای فلت می باشد.

- سقف وافل رفتار مناسبی در برابر پدیده جمع شدگی نسبت به دیگر سیستم های مشابه
دارد.

- حجم بتن ریزی در سقف های وافل
بسیار کمتراز سیستم های مشابه می باشد.

- ضخامت سقف های وافل در بازه
25 الی 60 سانتی متر می باشد.

- ضخامت دال فوقانی در بازه 6 الی 12 سانتی متر
می باشد.

- عرض تیرچه های متعامد در بازه 10 الی 20 سانتی
متر می باشد.

- فاصله مرکز به مرکز تیرچه ها در بازه 60 الی 90
سانتی متری متغیر می باشد.

برای اطلاعات بیشتر سقف وافل کلیک کنید مطالب مرتبط :


اجرای سقف وافل

سقف وافل

خرید قالب وافل
اسپانسر
charming Offline
#2 ارسال شده : 1397/11/21 11:49:24 ق.ظ
charming

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
تاریخ عضویت: 1397/09/07
ارسالها: 30
مکان: تهران

شرکت نرم افزاری بهپردازان در سال1381کار خود را شروع کرد و در پروسه فعالیت های خود در ابتدا ساخت نرم افزار و طراحی سایت و بانک های اطلاعاتی را در دستور کار خود قرار داد که این روند به صورت همکاری با شرکت های مختلف ادامه داشت تا این مجمـوعه را در مسیری ها قـرار داد با این مضمون که به صـورت پیمـانی از شرکتـهای بزرگتر کار را دریافت و در اختیار ایشان قرار می داد .
فعالیتهای اخیر به تدریج گسترش یافت و شرکت در زمینه تبلیغات و مخصوصا ساخت مالتی مدیا بصورت حرفه ای و با استخدام نیروی مجرب وارد بازار رقابت شد و همچنین در ساخت نرم افزار توسعه چشم گیری پیدا کرد و در یک شرکت نرم افزاری که نرم افزارهای کامپیوتری را توسعه می دهد و توزیع می کند که ممکن است برای یادگیری، آموزش، ارزیابی، محاسبه، سرگرمی و یا انجام بسیاری از کارهای دیگر استفاده شود.

شرکت های نرم افزاری تحت انواع مدل های تجاری مانند هزینه های مجوز، ارائه اشتراک یا شارژ توسط معاملات عمل می کنند. که شرکت نرم افزاری بهپردازان در این زمینه به پیشرفت قابل توجهی رسید و همینطور در پروسه تکاملی فعالیتها,مجموعه به تفکیک بخش سخت افزار از نرم افزار و ادامه فعالیت آنها با دو عنوان مشخص ام با یک مدیریت واحد نائل آمد .
شرکت نرم افزاری بهپردازان خدمات نرم افزاری خود را در حوزه هــــای زیر در زمینه طراحی و توسعه نرم افزار انجام می دهد.
• نرم افزار تحت ویندوز.
• نرم افزار تحت وب.
• نرم افزار موبایل.
ساخت مالتی مدیا.
طراحی سایت بازاریابی شبکه ای

شرکت طراحی سایت
charming Offline
#3 ارسال شده : 1397/12/05 03:00:58 ب.ظ
charming

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
تاریخ عضویت: 1397/09/07
ارسالها: 30
مکان: تهران

سیستم اعلام حریق
شامل مجموعه ای از وسایل و دستگاهها می باشند که برای تشخیص و اعلام خطر به مردم به وسیله ابزارهای صوتی و تصویری در زمانیکه دود، حریق ، گاز منوکسید کربن و سایر شرایط اورژانسی دیگر وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرند.

انتخاب سیستم اعلام حریق بستگی به ساختار ساختمان دارد(هدف ، نوع استفاده و قانون فعلی ساختمان).

انواع سیستم های اعلام حریق


تمام سیستم های اعلام حریق اساساُ بر پایه یک اصل عمل می کنند.اگر ردیاب سیستم های اعلام حریق تشخیص دود و یا حرارت بدهند ،آژیر سیستم های اعلام حریق شروع به اعلام خطر می کنند.سیستم های اعلام حریق به چهار دسته تقسیم می شوند

سیستم اعلام حریق متعارف Conventional Fire Alarm System

سیستم اعلام حریق آدرس پذیر Addressable Fire Alarm System

سیستم اعلام حریق آنالوگ آدرس پذیر Analogue Addressable Fire Alarm System

سیستم اعلام حریق آنالوگ Wireless Fire Alarm System


سیستم اعلام حریق متعارف :


درسیستم های اعلا م حریق متعارف تعدادی نقاط تماس (Call Points) و ردیاب ها که در قالب یک مدار به هم متصل هستند در یک منطقه از ساختمان به صفحه کنترل مرکزی متصل هستند.هر منطقه یک مدارمی باشد.

صفحه کنترل سیستم اعلام حریق دارای تعدادی لامپ منطقه می باشد.دلیل وجود مناطق در سیستم های اعلام حریق ، اعلام نسبی مکان حریق می باشد. که نکته بسیار مهمی برای تیم آتش نشانی می باشد.دانستن دقیق محل حریق به تعداد مناطق صفحه کنترل و تعدادمدار هایی که در ساختمان نصب شده اند بستگی دارد.صفحه کنترل سیستم های اعلام حریق متعارف دارای حداقل دو آژیر می باشند.هر کدام از مدار ها شامل یه دستگاه پایان خط می باشند که برای نظارت بر اهداف استفاده می شوند.

سیستم اعلام حریق آدرس پذیر :

اصول ردیابی و تشخیص سیستم اعلام حریق آدرس پذیر مشابه به سیستم های اعلام حریق متعارف می باشد به جز اینکه صفحه کنترل می تواند مشخص کند که دقیقا کدام ردیاب و یا نقطه تماس ، آژیر را آغاز کرده است.مدار ردیابی در سیستم های اعلام حریق آدرس پذیر به صورت حلقه ای سیم کشی شده اند و ظرفیت هر یک از حلقه ها تا 99 دستگاه می باشد.ردیاب سیستم های اعلام حریق آدرس پذیر اساسا همان ردیاب های سیستم های اعلام حریق متعارف هستند با این تفاوت که در سیستم های آدرس پذیر هر ردیاب داری یک آدرس منحصر به فرد می باشد.آدرس در ردیاب ها به وسیله Dil Switches و صفحه کنترل برنامه ریزی شده اند برای نمایش اطلاعات مورد نیاز در زمانیکه یک ردیاب به خصوص شروع به کار می کند.


سیستم اعلام حریق آنالوگی آدرس پذیر :


سیستم اعلام حریق آنالوگی آدرس پذیر اغلب سیستم های اعلام حریق هوشمند خوانده می شوند و دارای نوع های بسیار متفاوتی می باشند که بر اساس پروتکل هایشان تشخیص داده میشوند.اساسا سیستم های اعلام حریق آناگوک آدرس پذیر بسیار پیچیده تر از سیستم های اعلام حریق متعارف و سیستم های اعلام حریق آدرس پذیر هستند و همچنین قابلیت ترکیب کمتری با بیشتر امکانات دارند.

هدف اصلی این سیستم ها کمک برای جلوگیری از وقوع اشتباه آژیر خطر می باشد.بوسیله سیستم های اعلام حریق آنالوگ آدرس پذیر تا 127 دستگاه ورودی شامل : ردیاب دود ، نقطه تماس ،ردیاب حرارت ، مانیتورهای تماس و سایر دستگا های رابط را به یک حلقه ردیاب متصل کرد.علاوه بر 127 دستگاه ورودی تا 32 دستگاه خروجی شامل حلقه های صوتی ،ماژول امدادی ،ماژول تصویری نیز میتوانند متصل باشند. سیستم های اعلام حریق آنالوگی آدرس پذیر در مدل های 2،4،8 حلقه ای موجود می باشند که به معنای نظارت یک مکان بزرگ ازیک پنل تکی می باشد.


سیستم اعلام حریق بی سیم :


سیستم اعلام حریق بی سیم جایگزین بسیار موثری در تمامی زمینه ها و کاربرد ها برای سیستم های اعلام حریق سنتی می باشند. سیستم های اعلام حریق بی سیم دارای عملکرد مطمن و ایمن می باشند ، بوسیله کنترل ارتباطات رادیویی برای اتصال دستگاه ها و سنسور ها(ردیاب دود ،Call Points و…). یک مفهوم ساده که مزیت های بسیار یکتایی را فراهم می کند و یک سیستم کاملا آنالوگ قابل آدرس دهی تشخیص حریق بدون نیاز به سیم می باشد.


ویژگی ها و مزایا سیستم اعلام حریق :


طراحی تامین و اجرای کلیه سیستم های اعلام حریق متعارف و آدرس پذیر بر اساس استانداردهای اروپایی و آمریکایی و استفاده از بهترین برندهای حال حاضر جهان

ارائه راه حل های جامع و یکپارچه به منظور تسهیل در اجرا و پیاده سازی سیستم های اعلام حریق کارآمد

استفاده از زیرساخت ها و تجهیزات پایه استاندارد و با کیفیت جهت اطمینان در عملکرد صحیح سیستم اعلام حریق

استفاده از سیستم ها و تجهیزات بی خطر برای انسان و سازگار با محیط زیست


سیستم اطفاء حریق
سيستم اعلام سرقت
نصب دوربین مدار بسته
charming Offline
#4 ارسال شده : 1397/12/19 03:54:48 ب.ظ
charming

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
تاریخ عضویت: 1397/09/07
ارسالها: 30
مکان: تهران

دارالترجمه رسمي آريان با بهره گيري از بيش از 15 سال تجربه مفيد در زمينه ( ترجمه رسمي و ترجمه غير رسمي) و ارائه خدمات مرتبط آماده همکاري با افراد حقيقي و حقوقي، شرکت هاي بازرگاني ، مراکز علمي و دانشگاهي، ترجمه مقالات دانشجويي، کتاب توسط مترجمان متخصص هر رشته، مراکز اعزام دانشجو، آژانس هاي مسافرتي و ديگر مراکز علمي، فرهنگي و بازرگاني ميباشد.


دارالترجمه رسمي آريان


ترجمه فوري به کليه زبانها و ايام تعطيل
مرکز تخصصي ترجمه رسمي ترکي استانبولي - انگليسي -روسي-آلماني
charming Offline
#5 ارسال شده : 1398/01/25 08:40:20 ق.ظ
charming

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
تاریخ عضویت: 1397/09/07
ارسالها: 30
مکان: تهران

نصب دوربین مداربسته با اهداف امنیتی

کاربری امنیتی دوربین مداربسته به معنای نصب سیستم دوربین مداربسته برای افزایش امنیت یک محل یا امکان پیگیری قضایی است. این کاربری یکی از اصلی ترین دلایل نصب دوربین مداربسته است تا جایی که به دوربین مداربسته، دوربین حفاظتی نیز گفته می شود.


نصب دوربین های مداربسته با کاربری امنیتی دو هدف کلی را دنبال می کند:

پیشگیری: استفاده از سیستم مداربسته نقش زیادی در پیشگیری از وقوع جرم دارد. طبق تحقیقی که در سال 2006 در شهر لندن انجام شد، نصب دوربین مداربسته به صورت متوسط تا 40 درصد از وقوع جرم در مکان های مختلف (به ویژه محیطهای تجاری) می کاهد. پیشگیری از وقوع جرم می تواند در طول زمان نقش بسیار زیادی در کاهش هزینه های مشتری داشته باشد. استفاده از یک سیستم مداربسته موثر و دوربین های کافی در تمام محیط بالاترین سطح پیگیری را برای شما ایجاد می کند.

پیگیری: دوربین مداربسته از طریق ثبت اطلاعات تصویری یک محیط امکان پیگیری شخصی یا قضایی پس از وقوع جرم را محیا می کند. امروزه استفاده از تصاویر دوربین های مداربسته در سطح شهر به بخشی از روند پیگیری پلیس و سازمان های امنیتی تبدیل شده.

داشتن تصویر از محل وقوع جرم، روند اجرای آن یا افراد متخلف درگیر، امکان پیگیری و جلب مجرمین را به شدت بالا می برد. از منظر قضایی نیز تصویر ضبط شده در دوربین های مداربسته به عنوان یک مدرک کاملا معتبر شناسایی می شود و میتوان به راحتی به آن استناد کرد.

نصب دوربین مداربسته با اهداف نظارتی

کاربرد نظارتی سیستم مداربسته به معنای نصب دوربین مداربسته با هدف نظارت بر روند کار، اجرای دستورات یا نظم محیط است. دوربین های مداربسته معمولا در محیطهای اداری و صنعتی با هدف نظارتی نصب می شوند. البته حتی در منازل هم ممکن است از دوربین مداربسته برای نظارت بر کار پرستار بچه استفاده شود.
گرچه استفاده از دوربین مداربسته برای افزایش فشار یا سختگیری بر نیروی کار از طرف روانشناسان صنعتی توصیه نمی شود اما استفاده درست از سیستم مداربسته در محیط کار میتواند نقش زیادی در بالابردن نظم، افزایش بهره وری و کیفیت ارائه خدمات در محیط کار داشته باشد.


نظارت بر کار دستگاه ها هم می تواند یخشی از اهداف نظارتی سیستم مداربسته شمار آیند. در بسیاری از محیطهای صنعتی استفاده از یک سیستم مداربسته مناسب میتواند امکان کنترل کل روند تولید را به صورت یکپارچه برای مدیر تولید ایجاد کند به نحوی که الزامی به حضور دائمی در خط تولید وجود نداشته باشد. تقریبا در تمام کارخانجات تمام اتوماتیک جهان روند تولید به وسیله یک سیستم مداربسته یکپارچه از طریق یک یا چند فرد کنترل می شود.
خدمات دیگر در سایت آموت
سیستم اعلام سرقت
سیستم اعلام حریق
سیستم اطفاء حریق
دوربین مدار بسته
charming Offline
#6 ارسال شده : 1398/04/10 10:01:41 ق.ظ
charming

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
تاریخ عضویت: 1397/09/07
ارسالها: 30
مکان: تهران

دوربین مدار بسته به عنوان ابزاری مهم در بحث نظارت و ایجاد امنیت مورد استفاده قرار می گیرد.با توجه به نیاز روزافزون عموم افراد جامعه، با نیازهای حفاظتی متفاوت، به تهیه و نصب سیستم های نظارتی ( دوربین مدار بسته و ...) میتوان گفت مهمترین دلایل استفاده از یک سیستم امنیتی در درجه اول حفاظت و امنیت بیشتر خانه، محیط کار، اموال و عزیزان در مقابل خطرات احتمالی طبیعت است؛ مانند، حمله حیوانات وحشی و نیز جلوگیری از سرقت و یا ارتکاب به جرم و جنایت.

علاوه بر این اکثر کاربران، در کاربری های تخصصی تر، نیاز دارند به اینکه، در تمام لحظات، بخصوص، ساعات عدم حضور در محل کارشان و به منظور کیفیت مدیریت به طور پیوسته محیط کار و کارمندان خود را کنترل نمایند. در واقع، دوربین مداربسته در بسیاری از کاربری های تجاری و شغلی مهم مانند چشم دوم مدیران عمل میکند و تمام اتقاقات ریز و درشت دارای اهمیت برای مدیریت یک شرکت یا مجموعه تجاری را ثبت میکند.


انواع دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته از نظر نوع سنسور
سنسور سی سی دی (CCD)
سنسور سیماس (CMOS)
از نظر نوع سیگنال خروجی
آنالوگ
آی*پیدوربین مدار بسته
از نظر انتقال تصاویر

دوربین مدار بسته بی*سیم
دوربین مدار بسته با سیم
دوربین مدار بسته از نظر شکل ظاهری و نوع کاربرد
دوربین*های مداربسته بر اساس شکل ظاهری و نوع کاربرد نامگذاری می*شوند.
دوربین مداربسته مخفی یا مینیاتوری:دوربین مداربسته مخفی یا مینیاتوری دوربین*های کوچکی هستند و از نوع دوربین*های مداربسته مخفی*اند. به این دوربین*ها سوزنی هم گفته می*شود.
دوربین بولت دید در شب
دوربین مداربسته دام(Dome): اصطلاح دام(Dome) به معنای گنبد است. همان*طور که از معنای این دوربین*ها واضح است اصطلاح دام به شکل بدنه این نوع از دوربین*های مداربسته دلالت دارد.
دوربین اسپید دام نصب شده روی دکل
دوربین مداربسته باکس(Box):اصطلاح باکس(Box) به معنای جعبه است. دوربین*های باکس دوربین*هایی با بدنه معمولاً مستطیلی شکل و پلاستیکی هستند که لنز آن*ها به صورت جدا بر روی دوربین نصب می*شود.
دوربین مداربسته بولت(Bullet):اصطلاح بولت(Bullet)به معنای گلوله است. دوربین*های بولت دوربین*هایی با بدنه معمولاً استوانه*ای شکل و عموماً فلزی هستند.
دوربین مداربسته اسپید دام(Speed dome):دوربین*های گردان را با نام*های متفاوتی می*شناسند بعضی از این نام*ها عبارتند از Fast dome,Speed dome,PTZ
دوربین مداربسته حرارتی(Thermal):دوربین*های حرارتی یا گرمایی(Thermal)نوعی از دوربین*های مداربسته هستند که تصاویر خود را به جای نور با توجه به شکل حرارتی محیط می*سازند.

دوربین مدار بسته از نظر محل استفاده

1. محیط داخلی (سقف دار)
2. محیط بیرونی (فضای باز)

مطالب مرتبط سایت آموت
سیستم اعلام سرقت
سیستم اطفاء حریق
سیستم اعلام حریق
نصب دوربین مدار بسته
تجهیزات شبکه پسیو
charming Offline
#7 ارسال شده : 1398/05/12 03:07:55 ب.ظ
charming

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
تاریخ عضویت: 1397/09/07
ارسالها: 30
مکان: تهران

موفقیت چیزی نیست جز طرحى که به خوبی برنامه *ریزی شده باشد. کلید موفقیت به عنوان یک مشاور، داشتن درکی از کسب و کار است. با این حال اغلب مشاوران فاقد دانش اساسی مورد نیاز برای ایجاد یک طرح موفق هستند.
در اينجا هدف مشخص کردن موارد اصلی است که شما باید آنها را برای کسب موفقیت به عنوان یک
مشاور املاك توسعه دهید.
پنج ستون موفقیت یک مشاور املاک به عنوان پيش درآمد آموزش بهره مندى از ابزارهاى نوين

در اينجا نحوه ى آماده شدن یک مشاور املاك برای رسیدن به موفقیت و ابزارهایی که برای جذب مشتری راغب، تنظیم لیست و فروش بدانها نیاز دارد بيان می* شود.
موفقیت چیزی نیست جز طرحى که به خوبی برنامه *ریزی شده باشد. کلید موفقیت به عنوان یک مشاور، داشتن درکی از کسب و کار است. با این حال اغلب مشاوران فاقد دانش اساسی مورد نیاز برای ایجاد یک طرح موفق هستند.
در اينجا هدف مشخص کردن موارد اصلی است که شما باید آنها را برای کسب موفقیت به عنوان یک مشاور املاك توسعه دهید.
5 ستون موفقیت در املاک و مستغلات
1 - بازاریابی مشتری راغب (Lead Marketing)
2 - بازاریابی تنظیم لیست (Listing Marketing)
3 - بازاریابی ارجاع (Referral Marketing)
4 - بازاریابی بانک اطلاعاتی (Database Marketing)
5 - مدیریت فردی (Personal Management)
شما باید یک استراتژی برای هر ستون داشته باشید و در هر یک از این ستون ها، باید ابزار مورد نیاز برای کسب نتایج را داشته باشید.

1 - بازاریابی مشتری راغب (Lead Marketing)

شما باید یک استراتژی بازاریابی داشته باشید که مشتریان احتمالی را تشویق کند تا با شما تماس بگیرند. با این حال، تماس تنها از طریق تلفن انجام نمی* شود زیرا مشتریان احتمالی دوست ندارند زياد تلفنى با مشاوران تماس بگیرند
بنابراین شما نیاز به یک روش راحت تر برای تماس با مشتری راغب دارید، از قبیل:
الف) وب سایت های شخصى
ب) وب سایت های آژانس هاى املاك
پ) وب سایت *هاى آگهى محور خانه
ت) وب سایت *هاى مشاوران املاك برند
ث) آگهى* هاى خریدار و فروشنده *ى خانه
ج) گزارش* هاى معاملات خانه
چ) ابزارهاى فضاى مجازى چون تلگرام، اينستاگرام، يوتيوب، آپارات، پينترست و...


2 - بازاریابی تنظیم لیست (Listing Marketing):

این هفته، چطور لیست *ها را دریافت می* کنید؟ چگونه جریان ثابتی از مشتریان راغب را حفظ می *کنید؟ با استفاده از ابزارهای تنظیم لیست، مانند:
وب سايت*هاى رايگان آگهى* هاى خريد ملک و فروش و رهن و اجاره ملک.
1 - وب سایت گزارش لیست مشتريان
2 - وب سایت گزارش املاک فروخته شده در بازار
3 - وب سایت گزارش فروشنده* ها و موجرين
4- داشتن سيستم* هاى پيشرفته مديريت ارتباط با مشترى (CRM)

3 - بازاریابی ارجاع (Referral Marketing):
تصور کنید که زمان و پول خود را برای جذب مشتری راغب سرمایه گذاری کرده *اید و سپس مشاهده کنید که همه آنها را از دست داده *اید، زیرا با آنها ارتباط برقرار نکردید. این دقیقن همان چیزی است که در رابطه با مشاور و مشتریان راغب او اتفاق می* افتد.
تحقیقات اثبات کرده* اند که شما باید نام خود را حداقل 3 بار در ماه به مشتریان راغبتان گوشزد کنید تا آنها بتوانند با شما معامله کنند.
شما باید ابزارهای زیر را در برنامه بازاریابی ارجاعی خود داشته باشید. هر ابزار به عنوان یک یادآور برای بانک اطلاعاتی شما از اینکه شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می* دهید، استفاده می* شود.
1 - وب سایت خبرنامه
2 - وب سایت فهرست* های جدید
3 - وب سایت املاک تازه فروخته شده
4 - وب سایت نمونه کارهای شخصی
5 - وب سایت مشاور
6 -صفحه اصلی اینترنت برای مشتریان راغب و مشتریان
-7 هرگونه فعاليت مفيد براى برند سازى شخصى

4 - بازاریابی بانک اطلاعاتی (Database Marketing):
چگونه با مشتریان و مشتریان راغب خود در تماس باشید؟ شما نیاز به یک بانک اطلاعاتی دارید که به شما اجازه می دهد تمام ابزارهای خود را در یک مجموعه جمع کنید. این بانک اطلاعاتی باید مبتنی بر ارايه گزارش* هاى مستمر باشد. این بانک اطلاعاتی همچنین باید به طور خودکار اطلاعات تماس مشتریان راغب، از جمله شماره تلفن، آدرس و نوع درخواست آنها را جمع* آوری کرده، و سپس این اطلاعات را به صورت خودکار در بانک اطلاعاتی شما ذخیره کند.


5 - مدیریت فردی (Personal Management):
اگر شما برای موفقیت برنامه ریزی نداشته باشید، موفقیت شما ناامید کننده خواهد بود. تمام کسب و کار املاک و مستغلات شما باید درون یک نرم افزار خوب و آسان نوشته شده، قرار گیرد که به شما در مدیریت موفقیت تان کمک كند.
نويسنده: جسيم قادرى
خدمات سایت ایران مسکن
مشاور حقوقی مسکن
مشاور سرمایه گذاری
مشاور املاک
خرید ملک
اجاره ملک
ملک مسکونی
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده انجمن هستند
Guest
رفتن به انجمن  
شما نمی توانید مطلب جدید در این انجمن ایجاد کنید
شما نمی توانید برای مطالب ارسالی پاسخ ارسال کنید
شما نمی توانید مطلب ارسالی خود را حذف کنید
شما نمی توانید مطلب ارسالی خود را ویرایش کنید
شما نمی توانید در مطلب ارسالی خود نظرسنجی ایجاد کنید
شما نمی توانید در این انجمن نظر دهید


این صفحه در مدت زمان 0.408 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: دوربین مداربسته, اتاق تمیز,کلین روم,سیم بکسل, قالب سازی پلاستیک, خدمات تزریق پلاستیک, پرده هوا, خرید پرده هوا, فروش پرده هوا, قیمت پرده هوا,تبلیغات رایگان,پمپ وکیوم,طراحی وب سایت,سئوی وب سایت