تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

payasan Offline
#1 ارسال شده : 1397/09/28 04:03:28 ب.ظ
payasan

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 95

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
بازار B2B کاملا بر مبنای رقابت بنا شده است و رسیدن به شرکت رویایی‌تان بسیار دشوار است. با ورود بازیگران جدید به بازار و میزان رقابت بسیار بالا، برای کسب و کارها دشوار است که شریکی مناسب جهت توسعه اپلیکیشن برای خود انتخاب کنند. برای کاهش فشار، ما تعدادی از برترین نام‌های بین‌المللی توسعه وب سایت را فهرست کرده‌ایم.

این لیست براساس عملکرد قبلی شرکت در زمینه توسعه وب ، قابل اعتماد بودن و کیفیت خدمات حرفه‌ای که ارائه می‌دهد، تنظیم شده است. به همین دلیل می‌توانید مطمئن باشید که بهترین‌ها را خواهید یافت.

Konstant Infosolutions
https://www.konstantinfo.com

شرکت کنستانت یکی از برترین شرکت‌های توسعه نرم‌افزار است که مجموعه‌ای گسترده از راه‌حل‌های وب و موبایل در سراسر جهان از سال ٢٠٠٣ ارائه می‌دهد.

این شرکت با داشتن تیمی از بیش از ١٧٠ متخصص فناوری اطلاعات بسیار با کیفیت و با تجربه بهترین راه‌حل‌های فن‌آوری و خدمات مشاوره‌ای را براساس نیازهای متفاوت کسب و کارها ارائه می‌دهد.

خدمات ارائه شده توسط شرکت کنستانت:
به عنوان یک شرکت پیشرو در توسعه نرم‌افزار، کنستانت راه‌حل‌های موبایل شخصی‌سازی شده و قابل اعتماد مانند توسعه وب ، طراحی راه‌حل‌های UI/UX، راه‌حل‌های تجارت الکترونیک، برنامه‌ریزی پایگاه داده، توسعه CMS، توسعه اپلیکیشن‌های خاص موبایل، توسعه اپلیکیشن‌های موبایل میان بستری، راه‌حل‌های انتقال شرکت و مشاوره فناوری اطلاعات، که همه این موارد براساس بودجه و نیاز کسب و کارها تنظیم و ارائه می‌شود.

مشتریان اصلی: سازمان ملل، Wonder Cement، فولکس واگن، استنلی، کریتیکس، Project Action Star، RawBank، Houghton Mifflin Harcourt، توماس ویل، Scholastic، نسله، NASSCOM، TABCO FOOD و دیگر شرکت‌ها.

ایالات متحده، هند ١٠٠ تا ٢٤٩ کارمند [email protected]
تاسیس: ٢٠٠٣ ٢٥ دلار در ساعت +1-888-866-0067
Y Media Labs
http://www.ymedialabs.com

با بیش از ٢٠٠ محصول توسعه یافته از سال ٢٠٠٩، وای مدیا دومین شرکت برتر در این لیست است.

ایجاد محصولاتی برای نام‌های تجاری برتر مانند پی‌پال، EMC، Staples، North Face، ١٧٠ نیروی کار این شرکت توانایی خاصی در دیدن آنچه دارند که دیگران قادر به دیدن آن نیستند.

آنها صنعت موبایل را از طریق ارائه تجربه موبایلی در کلاس جهانی بازتعریف کردند و خود را به عنوان یکی از پیشرویان فن‌آوری در بازار مطرح کردند.

با دفتر مرکزی در کالیفرنیا، وای مدیا ٤ دفتر در سراسر جهان دارد. آنها بین مشتریان خود و کارشان ارتباط احساسی ایجاد می‌کنند و در نهایت کاربر اصلی با اپلیکیشنی بهینه و حرفه‌ای روبرو خواهد شد.

سرویس‌های ارائه شده توسط وای مدیا:
در این شرکت، چشم‌انداز تیم آن است که رویای مشتریان را به واقعیت تبدیل کند. آنها به صورت جهانی در بخش نام تجاری و استراتژی محصول، طراحی، تولید نسخه اولیه و آزمایش آن، توسعه اپلیکیشن موبایل (iOS، اندروید و ویندوز) و توسعه پاسخگوی وب سایت برنامه ارائه می‌دهند.

مشتریان اصلی: Staples، Forever21، هوم دی‌پات، پی‌پال، اورئال، بانک فرست ریپابلیک، آمکس، EMC، مولکول، دیزنی، North Face

ایالات متحده، هند ٥٠ تا ٢٤٩ کارمند [email protected]
تاسیس: ٢٠٠٨ ١٥٠ تا ١٩٩ دلار در ساعت +1-415-839-8584
Intellectsoft
http://www.intellectsoft.net

اینتلکت سافت در سال ٢٠٠٧ تاسیس شد به دلیل نرم‌افزارهای هوشمند و راه‌حل‌های موبایل خود مشهور است. این شرکت یک شرکت خدمات کامل نرم‌افزاری و توسعه اپلیکیشن موبایل است که دارای تعدادی قابلیت گران‌قیمت است که نیازهای شرکت‌ها را برطرف می‌کند.

این شرکت به عنوان محلی هوشمند برای شروع توسعه موبایل شناخته می‌شود. دفاتر آن در سیلیکون ولی، نیویورک، لندن، اوسلو و مینسک قرار دارند.

مشتریان آن را به دلیل صداقت و اصالت انتخاب می‌کنند. تیم اینتلکت سافت تجربه خود در توسعه راه‌حل‌های سازمانی که بینشی دقیق به نیازهای پیچیده اپلیکیشن موبایل اثبات کرده است، بکار می‌گیرد.

به دلیل تجربه و حرفه‌ای بودن آن این شرکت به عنوان یکی از برترین بازیگران این صنعت شناخته می‌شود.

خدمات ارائه شده توسط اینتلکت سافت:
خدمات ارائه شده توسط اینتلکت سافت سازمان محور و متنوع است. آنها اپلیکیشن‌های کارآمد با هدف برطرف کردن نیازهای توسعه اپلیکیشن مشتریان ارائه می‌دهند. شرکت بیش از ٣٠٠ پروژه را در سراسر جهان به مشتریان تحویل داده است.

مشتریان کلیدی: یونیورسال پیکچرز، هارلی دیویدسون، جاگوار، آئودی، لند روور و هوسبا

ایالات متحده ١٠٠ تا ٢٤٩ نفر کارمند [email protected]
تاسیس: ٢٠٠٧ ٥٠ تا ٩٩ دلار در ساعت +1-408-879-7338
 

Blue Fountain Media
http://www.bluefountainmedia.com

برتر بودن در ارائه خدمات B2B، B2C، تجارت الکترونیک، سازمان، تحصیل، غیر انتفاعی، خدمات استارت‌آپ در آن است که بلو فانتن اطمینان حاصل می‌کند که مراجعه افزایش یابد، وفاداری به نام‌تجاری بیشتر شود و پیشروی بیشتری را برای مشتریان خود ایجاد کند.

اکنون ١٣ سال است که شرکت به گردهم آوردن ذهن‌های خلاق و پروژه‌های نتیجه محور پرداخته است.

آنچه بلو مدیا را از دیگران متمایز کرده است فرهنگ کار این شرکت است زیرا افراد برای گذراندن هفته به محل کار خود نمی‌روند بلکه در محل کار حاضر می‌شوند تا از همکاران خود الهام بگیرند و ماموریت شرکت را به پایان رسانند. تیم آنها توسط آژانس‌های جوایز برتر جهانی مثل Image Interactive Media Awards، Telly Awards، horizon Interactive Awards و دیگران مورد تقدیر قرار گرفته‌اند.

خدمات توسعه وب ارائه شده توسط بلو فانتن مدیا:
بلو فانتن در استراتژی و مشاوره، طراحی خلاقانه وب، توسعه اپلیکیشن موبایل و بازاریابی آنلاین در مقام اول قرار دارد.

ایالات متحده ١٠٠ تا ٢٤٩ نفر [email protected]
تاسیس: ٢٠٠٣ ١٥٠ تا ١٩٩ دلار در ساعت +1-212-260-1978
 

 

Iflexion
http://www.iflexion.com

 

برخاسته از تگزاس در سال ١٩٩٩، ایفلکسیون قدیمی‌ترین شرکت در این لیست است. شرکت به عنوان راه‌حل‌های پیشرفته وب و اپلیکیشن‌های سازمانی شناخته می‌شود.

ایفلکسیون متعهد به شراکت‌های بلند مدت با بیش از ٤٠٠ مشتری خشنود از SMB تا شرکت‌های لیست ٥٠٠ شرکت برتر فورچون مثل eBay، سیسکو، فیلیپس، آدیداس، زیراکس، اکسپدیا و دیگر شرکت هاست. آنها یک مدل خدمات ‌دهی مشتری محور ارائه داده‌اند که متشکل از تمامی جنبه‌های تولید نرم‌افزار و بکارگیری آن است.

این شرکت فروشنده قابل اعتماد برای توسعه PHP و بهترین UX با کارایی و وبسایت‌های بسیار خاص است.

خدمات ارائه شده توسط ایفلکسیون:
ارائه دهنده خدمات عالی برای بیش از ١٧ سال، ایفلکسیون توسعه وب و اپلیکیشن ، یکپارچه‌سازی اپلیکیشن، کاربردی بودن و طراحی مشارکت کاربر، QA مستقل و آزمایش، نگهداری و پشتیبانی ارائه می‌دهد.

ایالات متحده ١٠٠ تا ٢٤٩ کارمند [email protected]
تاسیس: ١٩٩٩ ٢٥ تا ٤٩ دلار در ساعت +1-512-501-3621
WillowTree
http://www.willowtreeapps.com

شرکت ویلو تری، یکی از برترین‌ها در این صنعت در توسعه اپلیکیشین موبایل است که شامل اندروید، iOS و ویندوز است.

تاکنون آنها راه‌حل‌های قدرتمندی را به نام‌های تجاری برتر در بازار مانند جانسون اند جانسون، تایم وارنر، پپسی و آ او  ال ارائه داده‌اند.

تیم فنی در ویلو تری از توسعه سریع، بکارگیری پرسرعت‌تر، عملکرد بهتر، بهینه‌سازی هزینه‌ها، تیم‌های عامل، طراحی مشتری محور، توسعه قوی، ROI بهینه شده، رضایت ١٠٠ درصدی مشتریان و گفتگو اطمینان حاصل می‌کند.

آنها صدها اپلیکیشن اندروید طراحی کرده، اپلیکیشن‌های پوشیدنی را مهندسی کرده‌اند و اپلیکیشن‌های اندروید تلویزیون را ایجاد کرده‌اند.

خدمات ارائه شده توسط ویلو تری:
خدمات استراتژی UX، طراحی UX، توسعه اپلکیشن اندروید، توسعه اپلیکیشن iOS، توسعه Xamiran، مهندسی موبایل بک اند، آنالیز اپلیکیشن و نمایه‌سازی اپلیکیشن.

مشتریان کلیدی: گروه سینمایی Regal، GE، جانسون اند جانسون، HBO، پپسی، AEG، صلیب سرخ امریکا، فاکس نیوز، انتشارات تجاری هاروارد، تایم وارنر، AOL.

ایالات متحده ٢٥١ تا ٥٠٠ کارمند [email protected]
تاسیس: ٢٠٠٧ ١٠٠ تا ١٤٩ دلار در ساعت +1-888-329-9875
iTechArt:
https://www.itechart.com

آی تک آرت، یک شرکت توسعه نرم‌افزار در یک گام برتر است. ٧٣ درصد از مشتریان از سوی افراد معرفی می‌شوند به همین دلیل ما عاشق کاری هستیم که انجام می‌دهیم. با بیش از ٨٠٠ مهندس با تجربه، آی تک با استارت‌آپ‌ها و دیگر شرکت‌های با رشد سریع همکاری می‌کند تا اپلیکیشن‌های وب و موبایل موفق، نوآور و جذاب را ارائه دهد. ما همچنین بالاترین توسعه نرم‌افزار و QA و آزمایش خدمات را در صنعت ارائه می‌کنیم.

خدمات ارائه شده توسط iTechArt:
ما در اختصاص تیم‌هایی برای توسعه وب و موبایل، پروژه‌های داده‌های بزرگ، آزمایش و QA و DevOPs تبحر داریم.

ما بر مقیاس‌پذیری (مقیاس‌پذیری محصولات شما و مقیاس‌پذیری تیم شما) تمرکز می‌کنیم. ما به توانایی سنجش یک تیم توسعه به سرعت و به آسانی شهره هستیم، که یکی دیگر از دلایلی است که مشتریان عاشق ما هستند.

مشتریان کلیدی: Techstars، ٥٠٠ استارت آپ، ERA، دریم ایت، Y Combinator، Class Pass، Freshly، بلک بورد، راکت تریپ، گین کپیتال، فلیت ماتیکس و ...

ایالات متحده ٥٠١ تا ١٠٠٠ نفر [email protected]
تاسیس: ٢٠٠٢ ٢٥ تا ٤٩ دلار در ساعت +1-718-374-5043
 

این مطلب را از دست ندهید: چگونه تبدیل به یک توسعه دهنده اپلیکیشن شویم



MLSDev
https://mlsdev.com

MLSDev آژانس توسعه وب و موبایل است که در راه‌حل‌های فراگیر برای افراد و کسب و کارها دارای تخصص است. روندهای شرکت براساس فلسفه اتکا و روش‌شناسی‌های چابک ایجاد شده است.

این رویکرد توسط شرکت به این دلیل برگزیده شده است تا به استارت‌آپ‌ها و سازمان‌ها کمک ‌کند تا ایده‌های اپلیکیشن‌های خود را به سرعت و تاثیرگذار بکار گیرند و هزینه توسعه را کاهش دهند.

MLSDev تیمی از کارشناسان دارد که همیشه با بکارگیری نوآوری و کار بر روی هر پروژه با عشق و میزان بالایی از تعامل تلاش می‌کنند تا نیازها و احتیاجات مشتریان را برطرف کنند.

MLSDev سعی می‌کند تا بیش از یک رابطه فروشنده با مشتریان خود داشته باشند. هدف آنها ایجاد دوستی و همکاری ماندگار در بلند مدت است.

خدمات ارائه شده توسط MLSDev:
خدمات اصلی: آنالیز کسب و کار، طراحی موبایل و وب، توسعه MVP، توسعه‌های جاری.

خدمات مازاد: تایید طرح/ تحقیقات فنی، آزمایش توانایی، نمونه سازی سخت افزار IoT، توسعه نرم‌افزار و توسعه بلاک چین.

اوکراین، امریکا و لهستان ١٠١ تا ٢٥٠ نفر کارمند [email protected]
تاسیس: ٢٠٠٩ ٢٥ تا ٤٩ دلار در ساعت +1-951-888-4481
Followbright
http://www.followbright.com

همه راه‌حل‌های آنها دارای ٥ شرط تجاری کلیدی است: مطلوبیت، امنیت، عملکرد، تعامل UX، UIهای ساده اما مبتکرانه. فالوبرایت در کولورادو امریکا قرار دارد و در ایجاد راه‌حل‌های سودآور و بهینه موبایل و وب برای مشتریان سناخته می‌شود.

تیم فالوبرایت به اهداف خود دست یافته و به صدها کسب و کار برای حضوری ماندگار کمک کرده است کسب و کارهایی نظیر InterThink، Innova +، دانشگاه دنور، وزارت انرژی ایالات متحده

خدمات ارائه شده توسط فالوبرایت:
هسته اصلی خدمات آنها شامل استراتژی، مشاوره، بازاریابی آنلاین، طراحی و توسعه وب سایت و نگهداری و پشتیبانی می‌شود.

ایالات متحده ١٠ تا ٤٩ نفر [email protected]
تاسیس: ٢٠٠٢ ١٠٠ تا ١٤٩ ساعت کار +1-970-668-0709
Dom & Tom
https://domandtom.com

دام و تام یک آژانس توسعه محصول دیجیتال با تمرکز بر فن‌آوری‌های در حال ظهور است.

از راه‌حل‌های استارت‌آپ تا سازمانی اپلیکیشن‌هایی که برای مشتریان تولید می‌کنیم ابتدا از ابتکارات استراتژیک مشتریان حمایت کند و بیشتر از طریق همکاری آزاد، تجربه کاربر با فکری رو به جلو طراحی تعاملی و توسعه میان بستری برای موبایل و وب هستیم.

دام و تام بیش از ٤٠٠ پروژه وب و ١٢٠ اپلیکیشن موبایل با تیم‌هایی در نیویورک، شیکاگو و لوس‌آنجلس راه‌اندازی کرده‌اند.

خدمات ارائه شده توسط دام و تام شرکت فعال در زمینه توسعه وب :
خدمات شامل طراحی، قیاس کاربر، تحقیق و اکتشاف، طراحی و استراتژی UX، توسعه اندروید و iOS موبایل، توسعه وب و اپلیکیشن، بازاریابی، توسعه و QA، DevOps و CRM و Hosting

مشتریان کلیدی:
AmeriLife، PriceLine، Bonobos، امی، جنرال الکتریک، Hearst، Turner، Houghton Mifflin Harcourt، تایسون فود، بلومبرگ، مکدونالدز و دانشگاه اوکلاهما

ایالات متحده ٥٠ تا ١٠٠ نفر [email protected]
تاسیس: ٢٠٠٩ ١٥٠ تا ١٩٩ دلار در ساعت +1-646-741-5049
 

برای خرید دوره های آموزشی خارجی یا لایسنس نرم افزار ها نیاز به پرداخت آنلاین ارزی دارید که مجموعه پی آسان این خدمت را برای شما هموطنان عزیز فراهم میکند. برای سفارش خرید اینجا کلیک کنید. اگر نیار به راهنمایی داشتید میتوانید با مشاوران ما در تماس باشید.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 1.040 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت