تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

MOMIVAND Offline
#1 ارسال شده : 1397/09/27 10:47:47 ق.ظ
MOMIVAND

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 25

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
ما باید برای رسیدگی به موهای خود وقت هم صرف کنیم با موهای خود با ملایمت رفتار کنیم در برنامه روزانه خود وقتی هم برای رسیدگی و استفاده از محصولات مراقبتی مو بگذاریم و با پیروی از این بایدها و نبایدها موهای سالم تر و شاداب تر خواهیم داشت و با ریزش مو برای همیشه خداحافظی کنیم.

موهای خود را حداکثر دو تا سه بار در هفته بشوئید.
چربی های طبیعی مو در حفظ حالت، نرمی و رطوبت مو نقش مهمی دارند. وقتی هر روز موهای خود را بشویید (مخصوصا موهای رنگ شده) مواد شیمیایی موجود در شامپوها چربی طبیعی را نابود می کند و نرمی و خوش حالتی مو را از بین می برد. غدد چربی زیر پوست به خیال اینکه موها چربی خود را از دست دادند برای محافظت از مو به تولید بیشتر چربی می پردازند. آن موقع هر چه بیش تر موهایتان را بشوئید بیشتر چرب می شوند. پس به این نکته توجه کنید اگر هر روز حمام می کنید موها را دو تا سه بار در هفته شامپو کنید.

موهایتان را با آب داغ نشوئید و شامپو را به پوست سر بزنید.
اکثر ما زمان شامپو زدن موها را بالای سرمان جمع می کنیم و از حجم زیادی از شامپو استفاده می کنیم و بعد از آن شروع به چنگ زدن موها می کنیم اما افراط در مصرف محصولات شست و شو باعث آسیب رساندن به موها می شود.

درخشندگی و زیبایی موها با حمام کردن حاصل می شود. حجم شامپویی که مصرف می کنیم بستگی به طول و ضخامت موها دارد. حدودا مقداری شامپو به اندازه ی یک سکه ی کوچک برای حجم متوسطی از موها کافی می باشد.

هدف ما در شست و شوی مو، پوست سر است نه پایین موها پس حواستان باشد شامپو را به کف سر بزنید در زمان آبکشی ساقه موها هم تمیز می شود نیازی نیست به انتهای موهای خود شامپو بزنید.

برای کمک به گردش خون خود از ماساژ سر استفاده کنید. ماساژ پوست سر در حین شامپو کردن باعث افزایش گردش خون می شود.

از آب داغ برای شست وشو استفاده نکنید.
آب دوش را کمی خنک تر کرده تا چربی و رطوبت موها از بین نرود زیرا موهای خشک گره خورده وشکننده تر می شوند.

قبل از مصرف نرم کننده آب اضافی موهای خود را بگیرید اگر خیلی خیس باشد نرم کننده به ساقه موها نفوذ نمی کند. نرم کننده ها را به ریشه مو به هیچ عنوان نزنید به ساقه های مو بزنید کافی است.

مرحله انتخاب نرم کننده بسیار مهم است زیرا باید متناسب با نوع مو انتخاب گردد. به این نکته توجه کنید که از نرم کننده های با کیفیت در بازار استفاده کنید برای موهای خود ارزش قائل باشید همانطور که به ظاهر و لباس خود اهمیت می دهید.

موهای خود را دو بار در روز برس بزنید.
موهای شما نیاز به برس کشیدن دارند تا منظم باشند اما با ملایمت آنها را شانه کنید. برای داشتن موهای سالم و منظم موها را یک بار صبح و یک بار قبل از خواب شانه بزنید.

وقتی موهای خود خیس هستند آنها را حدالامکان برس نزنید زیرا زمانی که خیس هستند ضعیف تر و شکننده تر هستند. اگر هم خواستید موها را برس بزنید حتما از شانه های دندانه درشت استفاده کنید. زمانی که می خواهید موها را شانه بزنید از پایین مو شروع کنید.

هنگام استفاده از سشوار از برس مناسب استفاده کنید برس گرد برای حالت دهی به موها به همراه سشوار استفاده می شود.

برس خود را ماهی یک بار با جوش شیرین وآب ولرم شست و شو دهید تا از رشد و تکثیر باکتری ها جلوگیری شود.

برای خشک کردن موها سشوار را با حرارت بالا استفاده نکنید و خیلی به موهای خود نزدیک نکنید باعث آسیب رساندن به ریشه موها می شود. برای خشک کردن موها از حوله استفاده کنید.

از وسایلی که با حرارت به موها حالت می گیرند استفاده نکنید. مصرف خود را از دستگاه های فر کننده و اتو و بابلیس کمتر کنید تا از آسیب رساندن به موها جلوگیری شود.

شما می توانید با استفاد از روغن ها و محصولات مراقبتی از مو به جوانی و شادابی موهای خود کمک کنید تا مواد مغذی و مورد نیاز مو را تامین می کنند.
منبع : توبیستی
تبلیغات
beautifulroya Offline
#2 ارسال شده : 1399/04/04 11:22:43 ق.ظ
beautifulroya

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 43

کلینیک زیبایی رویا یکی از بهترین مراکز زیبایی در سطح کرج میباشد
elahe Offline
#3 ارسال شده : 1400/03/24 01:25:54 ب.ظ
elahe

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 22

تشکرها: 3 بار
3 تشکر دریافتی در 3 ارسال
مرسی از مطلب عالیتون. واقعا رعایت تمامی این موارد خیلی تاثیر گذاره.حتی کسانی که موهاشون اون طراوت قبل و نداره با ویتامینه مو استفاده از ماسک مو، البته اصولی و درست و نه یک بار بلکه باید چندین بار انجام بدن، می تونن موهای خودشون و تقویت کنن.
alireza663 Offline
#4 ارسال شده : 1400/12/12 08:42:39 ب.ظ
alireza663

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 17

فروشگاه خانه مو ارائه دهنده انواع اکستنشن طبیعی و مصنوعی، لوازم لیفت مژه، انواه مژه و اکسسوری ارایشگاه با ارسال به سرتاسر کشور در خدمت شما عزیزان میباشد.
reyhanes7770 Offline
#5 ارسال شده : 1400/12/23 04:45:14 ب.ظ
reyhanes7770

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 195
مکان: تهران

سلام باور ذهن میدونید چیه؟ چقدر تاثیر داره ؟
reyhanes7770 Offline
#6 ارسال شده : 1401/02/26 05:30:51 ب.ظ
reyhanes7770

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 195
مکان: تهران

سلام دوستان لاغری با هیپنوتیزم امکان پذیره؟
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.133 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت