تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

payasan Offline
#1 ارسال شده : 1397/09/26 07:07:19 ب.ظ
payasan

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 95

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
Katie Kuchta  یک نویسنده، یوگا و مربی تندرستی است.

تمایل به داشتن وسیله‌ای برای سفر بیشتر جایی است که انعام و سبک زندگی مینی مالیستی در آنجا مفید واقع می‌شود.

در اوقات فراغتش اغلب می‌تواند آشپزی در آشپزخانه و یا در شکار بهترین ساندویچ در تگزاس باشد و او را در اینستاگرام دنبال کند.

ما با او هم‌کاری کردیم تا نکات خود را در مورد چگونگی صرفه‌جویی و کسب دلار به اشتراک بگذاریم. ​

سفر به آمریکا می‌تواند پس از خرید بلیط خطوط هوایی، هتل‌ها، غذا و حمل و نقل بسیار گران تمام شود.

با این حال، مناطق زیادی از این کشور وجود دارند که برای سفر، بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند.

در اینجا مناطق گردشگری را به شما معرفی میکنیم که برای سفر به آمریکا با هزینه ی کم مناسب هستند و میتوانید بودجه ی خود را ذخیره کنید.

مناطق گردشگری تقریبا ارزان برای سفر به آمریکا
واشنگتن دی سی ​
بیشتر شهرهای ساحلی در ساحل شرقی به پول زیادی برای سفر نیاز دارند، اما پایتخت این کشور، شهر واشنگتن دی سی اینگونه نیست.

واشنگتن دی سی در واقع یک مکان بسیار مقرون‌به‌صرفه برای گذراندن یک هفته حتی اگر شما خانواده خود را به همراه داشته باشید.

گران‌ترین بخش سفر به DC هزینه حمل و نقل آن است، اما بسیاری از آمریکایی‌ها در حال رانندگی هستند تا به پس انداز مقداری پول نقد کمک کنند.

به لطف وب سایت‌های جدید مانند Airbnb، بسیاری از ساکنان شهر واشنگتن دی سی وجود دارند که بخش‌هایی از خانه خود را به توریست‌ها اجاره می‌دهند و میتوانید سفر ارزان به آمریکا را تاحدی برای خود رقم زنید. پی آسان خدمات وب سایت AIRBNB را برای شما هموطنان عزیز فراهم کرده است

مسافران بیش‌ترین هزینه خود را صرف غذا خواهد کرد که بیش از مکان‌های دیگر هزینه دارد اما در نظر گرفتن غذای بسته‌بندی برای ناهار و اسنک برای ذخیره بودجه بسیار مناسب است.

بهترین قسمت سفر در واشنگتن دی سی دیدن مناظر دیدنی است که بیشتر رایگان است. مکان‌های بزرگی مثل "اسمیت سونیان"، "Memorials" و "ساختمان پایتخت" کاملا رایگان هستند. ​

ساحل Pompano، فلوریدا ​
اگر بیشتر منظره ساحل را برای سفرهای خود میپسندید، سفر به جایی که به عنوان "قلب ساحل طلایی" شناخته می‌شود را حتما مد نظر قرار دهید.

ساحل Pompano در شمال Fort Lauderdale  واقع‌شده و محل خوبی برای افراد و خانواده‌هایی است که می‌خواهند از برخی اوقات در آب‌های اقیانوس اطلس زیبا لذت ببرند.

هزینه‌های اتاق هتل، انتخاب ساده‌ای برای خانواده‌هایی است که می‌خواهند از سفر خود لذت ببرند.

کارهای زیادی برای انجام این کار در این منطقه وجود دارد از جمله استراحت در ساحل، شنا در آب های اقیانوس اطلس و شیرجه زدن از صخره های مرجانی.

ماهیگیری هم در این منطقه بسیار محبوب است و خانواده‌ها از مناطق بسیار راحت (و رایگان) برای کودکان مانند زمین‌های بازی نزدیک ساحل لذت می‌برند. ​

پورتلند، اورگان ​
ترکیبی از کنجکاوی شهری و منابع طبیعی زیبا در شهر پورتلند، اورگان است.

این شهر که به عنوان "شهر رز" شناخته می‌شود، به خاطر محیطی عالی برای پرورش گل رز زیبا شناخته شده‌است. این شهر در طول دهه گذشته در جمعیت در حال رشد بوده‌است.

پورتلند یک شهر منحصر به فرد در فرهنگ و شیوه انجام کارها و افرادی است که در مرکز شهر پورتلند مراقب شما هستند و می‌توانند شما را به مدت چند ساعت مشغول نگه دارد. پروازها به پورتلند نسبتا ارزان هستند، به ویژه اگر صبح زود یا در شب پرواز کنند.

رسیدن به این شهر با استفاده از سهام سواری و یا راه‌آهن و سیستم‌های اتوبوس سبک گسترده آن‌ها آسان است.زیبایی پورتلند به نواحی اطراف بسط داده می‌شود که در آن می‌توانید روز را در بالای کوه هود قرار دهید و یا به سمت واشنگتن بروید تا به کوه سنت‌هلن سفر کنید.



سایر فعالیت‌های آزاد عبارتند از تور رود خانه Gorge که شامل آبشار  Multnomah زیبا می‌شود. اگر می‌خواهید انگشتان خود را در اقیانوس آرام فرو کنید، Seaside سفری راحت و آسان است که به شما اجازه می‌دهد شگفتی‌های اقیانوس آرام را بررسی کنید و برخی از taffy آب نمک را نیز انتخاب کنید. ​











​آتلانتا، جورجیا ​
این مرکز منطقه جنوب شرقی این کشور برای داشتن شلوغ‌ترین فرودگاه دنیا شناخته شده‌است.

این ممکن است برای مسافران دردسر داشته باشد، اما می‌تواند راه خوبی برای رسیدن به یک قرارداد با بسیاری از رقبا باشد.

استفاده از سیستم راه‌آهن آتلانتا به آسانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در هر جهت یک کار خوب انجام می‌دهد.

هتل برای پیدا کردن در طیف وسیعی از نقاط قیمت آسان است.آشپزی در آتلانتا بهترین غذاها را در آشپزی جنوبی خوب ارائه می‌دهد که در آن grits و سبزیجات یک دسته اصلی هستند.

همچنین هزاران چیز برای دیدن مناظر و موزه‌ها در منطقه وجود دارد که کم‌تر از ۱۰ دلار هزینه دارد و یا آزاد هستند.

یک واقعیت شناخته‌شده این است که آتلانتا به عنوان شهر در جنگل شناخته می‌شود و بیش از ۴۸ % از زمین‌های آن را درختان پوشانده است. ​

سفر به آمریکا نیازی به هزینه زیاد ندارد!
شما می‌توانید معاملات فراوانی در شهرهای بزرگ مانند واشنگتن دی‌ سی پیدا کنید و نیز جواهرات پنهان مانند ساحل Pompano که به شما حس اکتشاف و لذت از وقت خود را می‌دهد در حالی که هنوز برای شما بودجه باقی مانده است.

مناطق ساحلی غرب مانند پورتلند ، اورگان را بررسی کنید که تلفیقی از شهر مدرن و طبیعت بکر را به شما ارائه می‌دهند که هزینه ای برای شما نخواهد داشت.

شهره‌ای جنوبی مانند سن آنتونیو و آتلانتا نیز پنجره‌ای به فرهنگ‌های دیگر و سرگرمی هایی که رایگان یا تقریبا رایگان هستند، پیشنهاد می‌دهند.

شما با شناخت این مناطق تقریبا ارزان برای سفر به آمریکا ، میتوانید به یک تجربه و شناخت خوب از آمریکا دست یابید.

پی آسان برای آن دسته از همونانی که قصد گرفتن ویزا آمریکا دارند بایستی جهت تعیین وقت سفارت آمریکا هزینه پرداخت کنند، برای اینکار شما میتوانید از طریق سامانه پرداخت پی آسان اقدام کنید. برای خرید بلیط و سفر به آمریکا میتوانید از سامانه خرید بلیط پروازهای خارجی پی آسان اقدام کنید

همچنین اگر نیاز به راهنمایی داشتید میتوانید از همکاران ما در پی آسان مشاوره بگیرید.


تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.294 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت