تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

MOMIVAND Offline
#1 ارسال شده : 1397/09/20 10:41:33 ق.ظ
MOMIVAND

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 25

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
همان طور که همه ی ما می دانیم خط لب یکی از تکنیک های آرایشی در زیبا تر کردن لب هاست.امروزه می توان گفت که خط لب ها یکی از محصولات پر تنوع آرایشی محسوب می شوند .تعداد رنگ ها و مدل های این محصول قابل شمارش نیست و به همین دلیل هنگام خرید خط لب ، رنگ ها و مدل های زیاد آن انتخاب را سخت می کند.

با استفاده از خط لب ها به راحتی می توان فرم لب ها را تغییر داد و حالت مد نظر را برای لب ها ایجاد کرد . اما انجام این کار نیازمند یاد گیری و دانستن نکات استفاده از خط لب هاست. همان طور که خط لب به زیبایی هر چه بیشتر لب های شما کمک می کند استفاده نادرست از این محصول هم می تواند نتیجه عکس داشته باشد.برای یاد گیری این هنر ابتدا لازم است فرم لب های خود را بشناسید.ببینید لب های شما پهن، باریک،برجسته و...است. گام بعدی این است که بدانید می خواهید چه لبی داشته باشید.

روش های استفاده از خط لب برای فرم دهی به لب :
- برای برجسته نشان دادن لب ها ، قبل از رژ زدن خط لب هماهنگ با رژتان را به تمام سطح لب بزنید.

- برای بزرگ تر نشان دادن لب هایتان ، خط لب را در حاشیه خارجی لب هایتان بکشید.معمولا خط لب بالا را کمی بالاتر از خط طبیعی لبتان بکشید و برای لب پایین خط لب را به سمت داخل بکشید این کار لب ها را پر تر نشان می دهد.

- برای کوچک تر نشان دادن لب هایتان باید ابتدا حاشیه لب هایتان را کرم پودر بزنید و سپس با حاشیه داخلی لب هایتان را خط لب بزنید.

ویژگی یک مداد خوب :
خانم ها معمولا به دنبال مداد لبی هستند که ماندگاری بالایی داشته باشد و به سرعت از روی لب پاک نشود.

اکثر خانم ها از سخت بودن مداد های لب شکایت دارند .سختی مداد لب نه تنها مانع از انتقال رنگ مداد روی لب می شود بلکه مصرف آن نیز ناخوشایند است چون ممکن است باعث صدمه به لب ها شود.

نکات مهم در آرایش لب :
برای ماندگار شدن هر چه بیشتر رنگ خط لب و رژتان قبل از استفاده از خط لب و یا رژ لب روی لب هایتان را با کمی کرم پودر بپوشانید.بعد از خط لب با روش هایی که پیش تر گفته شد با توجه به مدلی که می خواهید استفاده می کنیم و در آخر نیز رژلبتان را بزنید.

با همان خط لب روی لب هایتان بزنید این کار نه تنها رنگ رژتان را با خط لبتان هماهنگ می کند بلکه اگر خط لب یا رژ لبتان کمی بیرون بزند با انعکاس نور دیده نخواهد شد.

سخن آخر
خط لب با کیفیت و اصل انتخاب کنید . در بعضی از انواع این خط لب های بی کیفیت و مونتاژ ، موادی به کار رفته که باعث بیماری و یا حساسیت پوست شما می شود .همان طور که می دانید نزدیک ترین راه برای ورود مواد مضر به بدن ما دهان است و لب ها نزدیک ترین محل به دهان ما هستند .ما با خوردن و آشامیدن مقداری از این مواد را داخل دهانمان میکنیم .پس بهتر است بیش از هر وسیله آرایشی به کیفیت رژ لب و خط لبتان دقت کنید
منبع : توبیستی
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.080 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت