تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

آب قلیایی جدید Offline
#1 ارسال شده : 1397/09/19 05:51:03 ب.ظ
آب قلیایی جدید

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 29
مکان: تهران

دیفیوزر لوله ای

در مقاله قبلی به شرایط نگهداری دیفیوزر پرداختیم و در این مقاله می خواهیم به مراحل شستشو دیفیوزر دیسکی و شرایطی که در آن باید شستشو انجام گیرد بپردازیم .

در سیستم هوادهی بعد از بلوئر زمانی که بخواهیم اسید را تزریق کنیم . باید یک درپوش و یک ورودی را از قبل طراحی کنیم .

نکته بسیار مهم که نباید فراموش شود این است که در زمانی که تزریق اسید صورت می گیرد سیستم هوادهی بلوئر حتما باید خاموش باشد و مسیر حرکت اسید تنها باید به سمت دیفیوزر ها باشد در غیر این صورت به دلیل این که اسید فرمیک قابلیت آسیب رساندن به بلوئر ها را دارد می تواند بلوئر را خراب کند . همچنین قبل از استفاده از اسید باید قسمت اتصالات و شیر ها و سیستم انتقال را بررسی کنیم



بعد از این که این مراحل را انجام دادید می توانید اسید فرمیک 85 درصد را به قسمت هوادهی تزریق نمایید و بعد از تزریق اسید درپوش را ببندید . پس از بستن درپوش تزریق اسید سیستم هوادهی روشن نمایید تا شستشو آغاز شود و اسید از دیفیوزر ها تخلیه شود . ( برای این که قسمت های مختلف آسیبی وارد نشود حداکثر زمان هوادهی از نیم ساعت نباید بیشتر شود . )

توجه توجه : به غیر از اسید فرمیک از هیچ اسید و مواد شیمیایی نباید استفاده نمایید به دلیل این که سبب آسیب جدی به ممبران دیفیوزر می گردد .

برای جلوگیری از بروز هر مشکلی در زمان طراحی و نصب باید از پاک و تمیز بودن تمام لوله ها ، اتصالات و تمام قسمت هوادهی اطمینان داشته باشد و همچنین قبل از نصب دیفیوزر ها تمام خطوط انتقال بدون کوچک ترین ذره ای از گرد و خاک و براده باشد .

برای بالا بردن بازدهی و طول عمر دیفیوزر ها توصیه می گردد که در طول سال به صورت 2 مرتبه تمیز کاری و شستشو با اسید صورت گیرد .

توجه : برای جلوگیری از بروز هر گونه آسیب به دیفیوزر به میزان هوادهی هر دیفیوزر دیسکی دقت شود با این روش سبب بالا رفتن بازدهی و طول عمر دیفیوزر می شود و به آستانه تحمل محصول دقت شود .

سرویس منظم و کامل ، فشار هوای دقیق و نگهداری و شستشو اصولی دیفیوزر یسکی و لوله ای سبب می شود تا عمر ممبران یا لایه غشایی بالا رود و از خارج شدن محصول ازگارانتی جلوگیری کند .

لطفا قبل از این که از دیفیوزر دیسکی و لوله ای برند OXYaero استفاده نمایید مقاله شرایط نگهداری و شستشو دیفیوزر را مطالعه کنید و در صورت بروز هر گونه سوال با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمایید .

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.092 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت