تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

novinmarketing Offline
#1 ارسال شده : 1397/08/28 05:43:21 ب.ظ
novinmarketing

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 316
مکان: تهران

برای والدین نوزادان تازه متولد شده هیچ احساسی لذت‌ بخش‌تر از در آغوش گرفتن فرزند نیست. اما فناوری همچنان به تغییر نحوه زندگی ما و انجام کارها ادامه می‌دهد؛ و مراقبت هوشمند از نوزادان نیز با توسعه خانه‌های هوشمند، پیشرفت‌های زیادی کرده است. ما در این مقاله وب‌سایت خانه هوشمند مبنا، لیستی از راهنمایی‌ها، ترفندها و وسایل هوشمند را برای تبدیل مراقبت از نوزاد به پرستاری هوشمند آماده کرده‌ایم.



دستگاه‌های هوشمند برای مراقبت هوشمند
مراقبت هوشمند از نوزادان در قدم اول به یک دستگاه هوشمندسازی خانگی مثل الکسا یا گوگل هوم نیاز دارد. این دستگاه‌ها دارای قابلیت‌های بسیار بالایی هستند که می‌توانند در هوشمندسازی هر مکانی به شما کمک کنند. ما می‌دانیم که شما در طول روز خسته، گرسنه، مضطرب و… می‌شوید. اما امکاناتی که دستگاه‌های خانه هوشمند در اختیار شما می‌گذارد؛ می‌تواند در کاهش فشارها و ساده شدن مراقبت از نوزادان موثر باشد.

دستگاه‌های هوشمند ساخته شده است؛ تا زندگی ما را ساده‌تر کند. اما بسیاری از مردم هنوز نمی‌دانند که چگونه این محصولات عملا می‌توانند به زندگی ساده‌تر منجر شوند.

پس دستگاه‌های هوشمند چگونه می‌توانند به شما کمک کنند؟

روشنایی
موسیقی
لالایی
هشدار اعلامیه‌ها
هشداردهنده
وضعیت کودک
اضافه کردن به لیست خرید


روشنایی
با داشتن روشنایی و نورپردازی هوشمند، زندگی راحت‌تری را برای نوزاد خود فراهم می‌کنید. در این زمینه محصولات فیلیپس در حوزه لامپ هوشمند بسیار جذاب و کارا هستند. البته برندهای دیگر نیز در این زمینه محصولات مناسبی ارائه داده‌اند. به طور کلی یک لامپ هوشمند به راحتی با دستگاه هوشمند سازی خانه (مثلا الکسا) ارتباط برقرار می‌کند؛ و می توانید دستورات مختلفی را به آن ارائه دهید. به عنوان مثال کم و زیاد شدن نور با توجه به وضعیت کودک، برای خواباندن بهتر و به موقع او؛ و همینطور ایجاد رقص نور هماهنگ با موزیک برای سرگرم کردنش و در نهایت تنظیم ساعات خاموش و روشن آن در طول ساعات شبانه روز و… همگی تجهیزات خانه هوشمند می باشد تا اتاق نوزاد شما را متفاوت نماید. قطعا تا امتحان نکنید باور نخواهید کرد که چگونه با کنترل نور اتاق می‌توان روی کیفیت خواب و خلق و خوی کودک تاثیر گذاشت.



موسیقی
گاهی اوقات ضروری است که تمام صداهای اطراف خود را از بین ببریم؛ و فقط به موسیقی گوش کنیم. به نظر می‌رسد که گوش دادن به موسیقی برای خود و یا برای کودک شما همیشه کمی بیشتر قابل تحمل باشد. لذت بردن از مجموعه‌ای از لالایی‌های زیبا و آرام‌بخش به روش هوشمند یکی دیگر از راه‌های مراقبت هوشمند از نوزادان است. نوزادان و کودکان نوپا موسیقی را دوست دارند. در واقع موسیقی بخش مهمی از مسیر رشد آنهاست؛ و این مهارت کودک در گوش دادن به موسیقی، شما را قادر می‌سازد هر زمان که بخواهید با یک فرمان ساده (حتی وقتی در آشپزخانه مشغول کار هستید؛ و از یک مانیتور وضعیت نوزادتان را پیگیری می‌کنید.)، لالایی‌ها یا آهنگ‌های کودکانه را انتخاب و پخش کنید.




کتاب‌ها و لالایی‌های کودکانه
یک روز طولانی است و نوزاد شما می‌خواهد سرگرم شود؛ اما تصور برداشتن یک کتاب یا خواندن آن باعث می‌شود احساس کنید که هرگز فرصتی برای خودتان باقی نمی‌ماند. اما خانه هوشمند و مراقبت هوشمند همچنان در اینجا هست؛ تا وظیفه سرگرم کردن فرزندان را به آن بسپارید.

یک دستگاه هوشمند مثل الکسا به راحتی می‌تواند داستان‌های ریتمیک کودکانه را برای فرزند شما بخواند. این کار با یک فرمان صوتی ساده انجام می‌شود؛ و می تواند به صورت رندم، یا حتی بنابر علایق فرزند شما پیش برود. فقط کافی است بگویید: الکسا: لالایی لطفا!



هشدار اخبار
به عنوان پدر و مادر یک نوزاد تازه متولد شده، احتمالا وضعیت آب و هوا، اوضاع ترافیک، مکان عزیزان و… برای شما ضروری‌تر خواهد شد. در این زمینه نیز دستگاه الکسا قابلیت این را دارد که موضوعات مهم را به اطلاع شما برساند.



یادآوری رویدادها
خیلی چیزها را می شود به خاطر سپرد؛ اما نه همه موارد را. مراقبت هوشمند به شما اجازه می‌دهد که یادآوری موارد مهم، مثل زمان مصرف داروها، زمان‌بندی خواب، تعویض پوشک، حمام کردن، غذا دادن و هر چیزی که لازم باشد را به این سیستم بسپارید.



وضعیت نوزاد
این یک ویژگی واقعا منحصر به فرد است که بعضی دستگاه‌های هوشمندسازی ساختمان مثل الکسا ارائه می‌دهند. به سادگی این ویژگی را می‌توانید فعال کنید؛ و از وضعیت نوزاد در لحظه با خبر شوید. این روش اجازه می‌دهد شما از وضعیت مدفوع، رطوبت پوشک، تغذیه، وزن، خواب و…. نوزاد به صورت آماری و لحظه‌ای اطلاع داشته باشید. این روش بر اساس یک اپلیکیشن موبایل تاریخچه وضعیت کودک شما را در زمینه‌های مختلف نشان می‌دهد.



اضافه کردن به لیست خرید
شما فقط آنچه را که از فروشگاه مواد غذایی نیاز دارید به یاد می‌آورید؛ اما دستان‌تان پر است و نمی‌خواهید آن را فراموش کنید. پس فقط کافی است بگویید: آن را به لیست خرید اضافه کن! این کار ساده توسط بسیاری از سیستم‌های دستیار هوشمند قابل انجام است.

امیدواریم اجرای این ایده‌ها بتواند مراقبت از نوزاد را هوشمندتر و البته راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر کند.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.306 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت