تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

payasan Offline
#1 ارسال شده : 1397/08/23 06:08:31 ب.ظ
payasan

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 95

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
همه ما دچار دوره‌های فکری مختلفی می‌شویم. همه ما خرابکاری می‌کنیم. اما چگونه باید قدرت خود را بازیابیم؟ ما در این مطلب ۵ قدم ساده برای مبارزه با افکار منفی را برای شما آورده ایم، باماهمراه باشید؛

شما اشتباهات خود نیستید.
برای مثال شما این ماه ١٠٠ کار انجام داده‌اید. زیرا فرد بسیار مفیدی هستید. زنده‌باد شما! حالا فکر کنید ٣ تا از آنها را اشتباه انجام داده‌اید. مغزتان به آن سه مورد فکر خواهد کرد و با خود خواهید گفت: "بسیار عالی، می‌دونی در زندگی به کجا می‌رسی؟ به هیچ جا." خب در اینجا اولین قدم برای مبارزه با افکار منفی این است که به جای آنکه اجازه دهید افکارتان در این جهت حرکت کند، به یاد داشته باشید که بر ٩٧ کاری که به درستی انجام داده‌اید تمرکز کنید. به جای نگاه کردن به ٣درصد خطا به ٩٧ درصد موفقیت فکر کنید. "بسیار عالی هستی به همین مسیر ادامه دهید."



راه‌های عصبی بسازید.
دومین قدم برای مبارزه با افکار منفی این است که مغز خود را مانند یک جنگل در نظر بگیرید. راه‌هایی که افراد بیشتری از آنها عبور کرده‌اند ساده‌ترین مسیرها برای ادامه دادن هستند، زیرا موانع بر سر راه از بین رفته‌اند و راه باز است. به احتمال زیاد افراد بارها و بارها از این مسیرها استفاده خواهند کرد. این چیزی است که در مغز شما اتفاق می‌افتد. مغز شما افکاری را که در بیشتر مواقع به آنها فکر می‌کنید تکرار خواهد کرد.

اگر به طور مداوم با خود بگویید: "روز بدی داشته‌ام. نمی‌توانم این کار را انجام دهم. به اندازه کافی باهوش نیستم و آنها من را نمی‌خواهند." پس در یک چرخه باقی‌ می‌مانید. از یک مسیر بد چندین بار عبور خواهید کرد. اگر در تلاش هستید تا شیوه تفکر خود را به "من می‌توانم" یا "حداقل می‌توانم تلاش کنم تا این کار را انجام دهم" تغییر دهید، هر روز افکار مثبت بیشتری را تجربه خواهید کرد، راه‌های جدید خواهید ساخت و طرز تفکر خود را به یک تفکر مثبت تغییر خواهید داد.

تنفس کنید
یکی از بهترین راه ها برای مبارزه با افکار منفی در زمانیکه احساس خستگی و یا بی‌انگیزگی می‌کنید، این است که فقط نفس عمیق بکشید. این کار به شما کمک می‌کند آرام شوید، علم هم این موضوع را تایید می‌‌کند. با یک شیوه تنفس ٤-٧-٨ برای آرامش شروع می‌کنیم. در حالیکه تا ٤ می‌شمارید از طریق بینی تنفس را داخل دهید. نفس خود را برای ٧ شماره نگه دارید. تا ٨ بشمارید و از طریق دهان نفس خود را بیرون دهید. این کار را چند بار تکرار کنید تا احساس آرامش کنید. نباید ٤-٧-٨ ثانیه باشد تنها براساس این فاصله باید تنفس کنید. با هر دم تازگی و تفکر مثبت را داخل می‌دهید. با هر بازدم استرس، نگرانی‌ها و هر چیزی که دوست ندارید از خود خارج می‌کنید. اجازه دهید از شما دور شود.



کارها را تمام کنید.
الان می‌گویید من به چیزهای خوب فکر می‌کنم و نفس می‌کشم، کار پیچیده‌ای نیست. چه کار دیگری باید انجام دهم. خوشحالم که این سوال را پرسیدید، خواننده عزیز. وقت آن است که کارها را تمام کنید. اول یک کاغذ و قلم آماده کنید. این زندگی واقعی است و ما در زندگی واقعی یادداشت می‌کنیم. دوم، چند هدف را بنویسید. اهداف فیزیکی، روحی، شغلی و خانوادگی. هر چیزی که واقعا می‌خواهید. نه چیزی که مادرتان برای شما می‌خواهد. نه چیزی که فکر می‌کنید باید انجام دهید. چیزی که شما می‌خواهید. شما یک زندگی دارید.

برای فرد دیگری آن را زندگی نکنید. واقع‌گرا و دقیق باشید. به جای اینکه بنویسید اندام مناسبی می‌خواهم، بنویسید شکم صاف، رنگ برنزه طبیعی و دندان‌های سفید می‌خواهم. بعد آنها را با جزئیات دیگری بنویسید و اینکه چطور به آنها دست خواهید یافت. من شکم صافی خواهم داشت با کمتر خوردن، نوشیدن مایعات بیشتر و خوردن سبزیجات بیشتر. رنگ برنزه طبیعی را با استفاده از برنزه کننده‌ها در هفته بدست خواهم آورد زیرا نمی‌توانم آفتاب بگیرم.

دندان‌های سفیدی خواهم داشت با استفاده از سفید کننده دندان که دو بار در هفته به مدت ٤ هفته استفاده خواهم کرد و بهداشت دهان خود را رعایت می‌کنم. موفق باشید. این فرصتی است برای اینکه بدانید چه می‌خواهید و چه دوست دارید. بزرگ فکر کنید موفق خواهید شد.

آگاهی و قدردانی را تمرین کنید
آخرین راه برای مبارزه با افکار منفی این است که به راحتی می‌توانید مشغول زندگی خود شوید، به این فکر کنید که مردم در مورد شما چطور فکر می‌کنند و نگران آینده خود باشید. باید به یاد داشته باشیم، انسان‌های دیگری هم در جهان هستند. آنها نیز همین افکار، احساسات، نیازها و رویاهای ما را دارند. با آنها صحبت کنید. حمایت و عشق خود را به دیگران بدهید. از افکار خود خارج شوید و تنها به مشکلات خودتان فکر نکنید. به یاد داشته باشید افراد به اندازه‌ای که شما نگران خودتان هستید نگران شما نیستند. به دیگران کمک کنید. دیگران را در آغوش بگیرید. به دیگران دلداری دهید. از تجربه خود برای همدردی کردن با دیگران استفاده کنید. به یاد داشته باشید که زندگی آن چیزی که انتظار دارید نیست، اما این به معنی خوشی‌ها و نکات مثبت نیز هست. آرام باشید، عشق بورزید و لذت ببرید.

برای دربافت خدمات سفارت انگلیس Visa4UK و سفارت آمریکا MRV Fee و سفارت کانادا MyCIC از طریق وب سایت پی آسان برروی هر یک از لینک ها که مایلید کلیک کنید.

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.087 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت