تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

hussein97 Offline
#1 ارسال شده : 1397/07/30 09:35:29 ق.ظ
hussein97

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 6
مکان: خوزستان

شرکت لنوو (Lenovo) در سری جدید  لپ‌تاپ‌های Ideapad خود، توانسته ایرادات نسخه‌های پیشین را رفع کرده و امکانات جدیدی را به آن اضافه کند. سری لپ‌تاپ‌های Ideapad این شرکت چینی، همواره یکی از سری لپ‌تاپ‌های مالتی‌مدیا با قدرت پردازشی متوسط بوده‌اند. قیمت مناسب و استفاده از سیستم‌های سخت‌افزاری متنوع برای این سری لپ‌تاپ‌ها، از دلایل موفقیت Ideapad بوده است. حال لنوو در مدل جدید این لپ‌تاپ‌ها به‌خوبی توانسته ایرادات مدل‌های قبل را برطرف کند. سری جدید این لپ‌تاپ‌های کارآمد، Ideapad 520 نام دارند. آیدیاپد 520 همانند دو مدل قبلی یعنی Ideapad 310 وIdeapad 320 با سخت‌افزارهای متنوعی روانه بازار شده تا مخاطبین بیشتری را هدف قرار دهد. Ideapad 520 یک لپ‌تاپ 15.6 اینچی است که با صفحه‌نمایش‌های HD و Full HD تولید شده است. در این سری لپ‌تاپ از پردازنده‌های کم‌مصرف نسل هفتم و هشتم اینتل استفاده شده است. دیگر شاهد نسخه‌ای با پردازنده‌های ابتدایی اینتل نیستیم و همه مدل‌های لنوو Ideapad 520 از پردازنده‌های قدرتمند استفاده می‌کنند. در این سری لپ‌تاپ لنوو سعی کرده قدرت پردازشی لپ‌تاپ‌های خود را به‌رخ بکشد و به همین دلیل در سیستم‌های خود از پردازنده و کارت گرافیک قدرتمند و همچنین حافظه رم با ظرفیت بالا استفاده کرده است. لپ‌تاپ لنوو Ideapad 520 از پردازنده‌های نسل هفتم Intel Core i3 و Intel Core i5 با سرعت پردازنده 2.5 گیگاهرتز و پردازنده نسل هشتم Intel Core i7 با سرعت 1.8 گیگاهرتز استفاده کرده است. البته در برخی مدل‌های این لپ‌تاپ به‌جای پردازنده Intel Core i5 نسل هفتم از نسل هشتم این پردازنده استفاده شده است. استفاده از این سری پرازنده باعث شده‌اند که شما برخلاف مدل‌های پیشین با آن بتوانید کارهای حرفه‌ای‌تری را انجام دهید. در کنار پردازنده‌های قدرتمند شاهد کارت‌های گرافیک‌های قدرتمندی هم برای Ideapad 520 هستیم. در ابتدا در مدل پردازنده Intel Core i3 از یک کارت گرافیک Intel HD Graphics 620 بدون حافظه مجزا استفاده شده است. اما در مدل‌ پردازنده‌های دیگر شاهد استفاده از کارت گرافیک قدرتمند NVIDIA Geforce 150MX با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی هستیم. حافظه رم این لپ‌تاپ به‌ ترتیب 4، 8 و 16 گیگابایت از نوع DDR4 درنظر گرفته شده است که در کنار این پردازنده و کارت گرافیک، ترکیب بسیار قدرتمندی را برای لپ‌تاپ لنوو Ideapad 520 می‌سازند.

لپ‌تاپ لنوو Ideapad 520، یک لپ‌تاپ فوق‌العاده در بین سری لپ‌تاپ‌های لنوو است. این شرکت به‌خوبی در این سری ایرادات مدل‌های گذشته خود را رفع کرده و محصولی با کیفیت و بی‌نقص را روانه بازار کرده است. با استفاده از صفحه‌نمایش با کیفیت این لپ‌تاپ می‌توانید در بهترین حالت فیلم تماشا کرده و همچنین با بلندگوهای با کیفیت آن، موسیقی با صدای بلند گوش کنید. لنوو Ideapad 520 از سیستم‌های سخت‌افزاری قدرتمندی بهره مند است و شما با خرید لپ‌تاپ Ideapad 520 با قیمت مناسب، علاوه بر گذراندن امور روزانه و مالتی‌مدیا، می‌توانید با آن کارهای حرفه‌ای مانند طراحی گرافیک، برنامه‌نویسی، نقشه‌کشی و مدل‌سازی، انیمیشن، تدوین ویدیو و... را به‌راحتی انجام دهید.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.077 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت