تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

ilkacountertop Offline
#1 ارسال شده : 1397/07/28 04:33:16 ب.ظ
ilkacountertop

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3
مکان: تهران


کابینت آشپزخانه یکی از مهم ترین وسایلی است که از نظر بصری و کارکردی نقش مهمی را در طراحی و دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایفا می کند. فراموش نکنید که کابینت ها منحصرا اجزایی برای قرار دادن وسایل آشپزخانه به شمار نمی آیند، بلکه شما باید به جزییات دیزاین کابینت ها نیز دقت کنید تا بتوانید دکوراسیونی متفاوت و ایده آل را در فضای آشپزخانه خود به وجود آورید.

از آنجا که بیشتر فضای دیوار های آشپزخانه را کابینت ها اشغال می کنند، بنابراین شما باید در هنگام طراحی کابینت آشپزخانه بسیار دقیق و حساس باشید. متریال و نوع طراحی کابینت و کانتر آشپزخانه از فاکتورهای مهم و اساسی برای طراحی انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

هنگام طراحي و دکوراسیون آشپزخانه، مدل کابينت آشپزخانه يکي از مهم‌ترين چيزهايي است که بايد در نظر داشته باشيد و به یاد داشته باشید که فضاي کابينتي هميشه در اولويت اول قرار دارد. براي اين‌که بتوانید از بی نظمی و به هم ریختگی در آشپزخانه جلوگیری کنید، بايد براي آماده‌سازي غذا، قرار دادن ظروف آشپزي، و وسايل آشپزخانه فضاي کافي داشته باشيد. علاوه بر فضاي ذخيره‌سازي و صفحه روي کانتر آشپزخانه، دکوراسیون کلي آشپزخانه نيز تا حد زيادي به مدل کابينت و رنگ آن بستگی دارد.

همانطور که می دانید آشپزخانه را قلب دکوراسیون داخلی منزل می نامند و اجزای اصلی آشپزخانه از جمله کانتر و جزیره را می توان یکی از مهم ترین قسمت های داخلی خانه در نظر گرفت. اصول طراحی داخلی آشپزخانه مانند دکوراسیون و طراحی دیگر قسمت های خانه اهمیت زیادی دارد. طراحی کابینت ها در آشپزخانه ای ایده آل و انتخاب پیشخوان آشپزخانه مناسب می تواند چالش برانگیز باشد. کانتر آشپزخانه می تواند هم کاربردی باشد و هم از آن به عنوان دکور بهره برد. در موقع آشپزی می توانید از آن برای آماده سازی مواد غذایی استفاده کنید و اگر کانتر بزرگ باشد می توان از آن نیز به عنوان میز غذا خوری بهره برد. از آنجا که کانتر آشپزخانه در تماس مستقیم با آب و مواد غذایی است، بنابراین باید کیفیت متریالی که قرار است بر کانتر قرار داده شود، مورد توجه قرار بگیرد. سوای رنگ و طرح کانتر که باید نظر صاحبخانه را جلب کند، مساله جنس ماده ای که بکار گرفته می شود و تا مدت ها جلوی چشم خود نمایی می کند هم از اهمیت زیادی برخوردار است.

انتخاب مناسب طرح و رنگ کابینت، کانترآشپزخانه و نورپردازی عالی از تصمیمات مهم و بزرگ در طراحی و دکوراسیون آشپزخانه به شمار می آید. تنوع رنگ و طرح انواع مختلف متریال های صفحه کابینت آشپزخانه با هر نوع سبکی از دکوراسیون آشپزخانه امکان پذیر می باشد. امروزه متریال های مختلفی برای صفحه کابینت و کانتر آشپزخانه در بازار موجود می باشد. سنگ مصنوعی کورین یکی از محبوبترین انواع متریال های صفحه کابینت آشپزخانه می باشد. اجرای کورین برای صفحه کابینت و کانتر آشپزخانه بهترین انتخاب است. زیرا صفحه کابینت کورین در برابر رطوبت سینک مقاوم بوده و عمر طولانی دارد. کورین بهترین سنگ از لحاظ زیبایی و استحکام می باشد. مقاومت خش ناپذیری بالا و آنتی باکتریال بودن آنها از ویژگیهای منحصر به فرد سنگ کورین است.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.743 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت