تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

zahra-hamedani Offline
#1 ارسال شده : 1397/07/25 01:55:00 ب.ظ
zahra-hamedani

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 52
مکان: تهران

سن مناسب برای انجام درمان ایمپلنت دندان یا کاشت ایمپلنت دندان در خانم ها بالای 15 سال و در اقایان بالای 18 سال می باشد. حتما پیش از انجام ایمپلنت دندان یا کاشت دندان با مشاوره با متخصص ایمپلنت از نوع ایمپلنت مناسب با مشکلتان مطمئن شوید تا مناسب ترین ایمپلنت برای شما کار گذاشته شود. معمولا اکثر مارک ها و مدل های ایمپلنتی که داخل بازار ایران موجود است، معتبر و خوب هستند، اما مناسب ترین نوع ایمپلنت برای دندان های شما را فقط و فقط باید متخصص ایمپلنت شما تشخیص دهد. به سبب توضیحاتی که در رابطه با ایمپلنت ذکر شد و در واقع متوجه اهمیت ایمپلنت دندان یا کاشت دندان شدید، واضح است که مهمترین عامل در موفقیت ایمپلنت دندان یا کاشت دندان مهارت و تجربه متخصص ایمپلنت شماست، که البته این مورد مهمترین عامل در بالا بودن نسبی هزینه های ایمپلنت به حساب می آید. پس از آن هزینه ای که برای کاشت ایمپلنت در لثه صرف می شود، تعیین کننده هزینه کلی ایمپلنت است و همچنین هزینه فیکسچر و قطعات پروتزی
عوارض لمینیت دندان :
• ایجاد حساسیت پس از درمان یکی از عوارض لمینیت دندان است. منظور حساسیت گرمایی و سرمایی است که پس از مدتی از بین می رود.
• عوارض بعدی لمینیت دندان شکستگی دندان لمینت شده است. برای جلوگیری از شکستگی لمینیت دندان و افزایش طول عمر دندان باید شرایط سلامت دهان و دندان بیمار بررسی شود، به طور مثال بیمار بیماری لثه نداشته باشد. همچنین مواد غذایی سفت باعث شکسته شدن لمینیت دندان می شود. در صورت شکستگی و یا لب پر شدن دندان ترمیم شده از لمینیت ها می توان استفاده کرد. لمینیت دندان به صورت لایه بسیار نازکی با استفاده از چسب و باند بر روی سطح دندان برش داده شده نصب می شود و به همین دلیل به راحتی قابل جداسازی و ترمیم است.
• یکی دیگر از عوارض و مشکلات لمینیت دندان تغییر رنگ آن است. مواد غذایی رنگ دار، چای و قهوه، سیگار و قلیان همگی از جمله موادی هستنتد که باعث تغییر رنگ لمینیت دندان می شوند.
• تراش زیاد دندان در لمینیت دندان که توسط پزشک غیر حرفه ای صورت گیرد، باعث تحلیل مینای دندان می شود. البته تراش دندان ها در لمینیت بستگی به نوع و شکل و فرم دندان دارد. گاهی ممکن است اصلا نیازی به تراش نباشد.
• استفاده از دهان شویه ممکن است تاثیرات بدی روی لمینیت دندان بگذارد.
• پس از انجام لمینیت دندان دیگر حالت دندان های قبلی قابل برگشت نیست، زیرا قسمتی از دندان تراشیده شده است و دیگر آن حالت اولیه و اصلی خود را ندارد و همچنین زیبایی آن را تحت تاثیر قرار داده است.
در صورتی که لمینیت دندان به درستی روی دندان قرار نگیرد منجر به پوسیدگی زودهنگام می شود. البته میزان عوارض لمینیت دندان تا حد زیادی به بیمار و دندانپزشک بستگی دارد. دندانپزشک مجرب با قراردهی پوشش مناسب روی دندان بیمار عوارض لمینیت دندان را کاهش می دهد و به طول عمر آن کمک می کند.
منبع سورس: دکتر سجودی ، دکتر ابراهیم گل
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.078 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت