تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

hussein97 Offline
#1 ارسال شده : 1397/07/22 10:02:29 ب.ظ
hussein97

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 6
مکان: خوزستان

سری لپ‌تاپ‌های فوق‌باریک شرکت ایسوس (Asus) با نام تجاری زنبوک – ZenBook یکی از با کیفیت‌ترین لپ‌تاپ‌ها در بین ساخته‌های این شرکت هستند. چه از لحاظ طراحی و چه از لحاظ سخت‌افزار، لپ‌تاپ‌های ZenBook کیفیت بسیار بالایی دارند. یکی از مدل‌های این سری، ایسوس UX410UF نام دارد. این مدل شباهت زیادی در ظاهر به لپ‌تاپ دیگری به‌نام ZenBook UX310UF دارد. لپ‌تاپ UX410UF مدل متفاوتی بر مبنای مدل نام‌برده شده است و ایسوس با ایجاد تغییراتی آن را خاص‌تر از سایر مدل‌های این مجموعه کرده است. لپ‌تاپ ایسوس UX410UF از سری زنبوک، لپ‌تاپی قدرتمند است که از پردازنده‌های نسل هشتم شرکت اینتل استفاده می‌کند. این لپ‌تاپ با دو مدل پردازنده Intel Core i5 و Intel Core i7 در کنار کارت گرافیک NVIDIA GeForce MX130 با 2 گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع DDR5، ترکیب قدرتمندی را ایجاد کرده است. همچنین در این لپ‌‌تاپ از دو مدل حافظه رم با ظرفیت 4 و 8 گیگابایت از نوع DDR4 استفاده شده است که قابلیت ارتقاء نیز دارند. صفحه‌نمایش به‌کار رفته در تمامی مدل‌های ایسوس UX410UF، از نوع Full HD با رزولوشن 1920x1080 است که در آن از قابلیت‌های ویژه‌ای برای استفاده به‌عنوان یک لپ‌تاپ مالتی‌مدیا قرار گرفته است که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. در ظاهر لپ‌تاپ­ UX410UF با UX310UF تفاوت چندانی نمی‌کند و تشخیص آن‌ها در حالت بسته سخت است اما تفاوت اصلی این دو مدل در صفحه‌نمایش آن‌ها است. اولین تفاوت که به‌عنوان مهم‌ترین تفاوت مطرح می‌شود، نسبت اندازه صفحه‌نمایش به پنل نمایشگر است. صفحه‌نمایش لپ‌تاپ UX410UF یک صفحه‌نمایش 14 اینچی است و 80 درصد قسمت مربوط به نمایشگر لپ‌تاپ را پوشانده است. این مورد به این معنی است که شاهد حاشیه کمتری اطراف صفحه هستیم. کم کردن حاشیه دور صفحه‌نمایش به جذابیت تماشا فیلم و کار کردن با لپ‌تاپ کمک کرده است. شما با خرید لپ‌تاپ ایسوس UX410UF می‌توانید علاوه بر دسترسی به یک سخت‌افزار قدرتمند، یک لپ‌تاپ با صفحه‌نمایش فوق‌العاده برای استفاده به‌عنوان یک لپ‌تاپ مالتی‌مدیا داشته باشید.


همان‌طور که در بخش مقدمه مطرح شد، لپ‌تاپ UX410UF تفاوت زیادی با لپ‌تاپ UX310UF نمی‌کند و ابعاد آن‌ها تقریبا یکسان است. ایسوس UX410UF ابعادی معادل 18.9 × 223 × 323 میلی‌متر دارد که در طول و عرض تفاوتی با مدل نام‌برده شده ندارد اما ضخامت آن 0.55 میلی‌متر بیشتر شده است که تفاوت چشمگیری به‌حساب نمی‌آید. این لپ‌تاپ فوق‌باریک، همان‌طور که از ابعاد آن مشخص است، کمتر 1.9 سانتی‌متر ضخامت دارد و این بسیار عالی است. همچنین این لپ‌تاپ 1.4 کیلوگرم وزن داشته که بسیار مناسب بوده و می‌توانید آن را به‌راحتی در کیف و کوله، همراه خود داشته باشید. برای ساخت و تولید این لپ‌تاپ، ایسوس از بدنه تمام فلزی استفاده کرده است. استفاده از فلز آلومینیوم در ساخت UX410UF باعث شده جلوه خاصی به‌خود بگیرد. همچنین بدنه این لپ‌تاپ به روکش ضدخش مجهز شده و در کنار آن بدنه در برابر جذب اثر انگشت و لک بسیار مقاوم است. در مجموع با خرید لپ‌تاپ UX410UF یک لپ‌تاپ فوق‌العاده شیک را در اختیار خواهید داشت.


برای پورت‌های لپ‌تاپ UX410UF، ایسوس تا جایی که توانسته در این ضخامت کم بدنه، پورت‌های متنوعی را قرار داده است. نوع کاربری این لپ‌تاپ و همچنین ابعاد کوچک و ظریف آن، طبیعتاً به شرکت سازنده اجازه قرار دادن برخی پورت‌ها و اتصالات را نمی‌دهد. برای مثال لپ‌تاپ UX410UF درایو نوری ندارد. همچنین پورت‌های بزرگ از لحاظ حجم مانند ورودی کابل LAN و خروجی تصویر VGA نیز بر روی لپ‌تاپ قرار ندارند. با حذف ورودی کابل LAN شما برای اتصال به اینترنت تنها باید از Wi-Fi استفاده کنید. خروجی تصویر VGA هم با وجود پورت خروجی تصویر HDMI، عملا کاربرد زیادی نداشته و حذف آن نکته منفی به‌حساب نمی‌آید. ایسوس UX410UF در لبه‌های کناری این لپ‌تاپ از دو پورت USB 2.0، یک پورت USB 3.0، یک پورت USB Type-C، جک 3.5 میلیمتری هدفون، کارت‌خوان SD و خروجی تصویر HDMI، استفاده کرده است. به‌کارگیری پورت USB Type-C در این لپ‌تاپ باعث شده تا دیگر نگرانی از بابت اتصال موبایل و سایر دستگاه‌های جدید به لپ‌تاپ، وجود نداشته باشد.

ایسوس UX410UF مجهز به بلندگوهای داخلی با فناوری شرکت ایسوس یعنی SonicMaster شده‌‌اند که با آن می‌توانید با کیفیت بسیار مطلوب موسیقی گوش دهید. بلندگو این لپ‌تاپ، کیفیت بسیار بالایی دارد اما بلندی صدای آن خیلی زیاد نیست ولی برای تماشا فیلم و یا گوش دادن به موسیقی در یک اتاق آرام نیازی به هدفون و یا اسپیکر اضافی نخواهید داشت.

ایسوس در UX410UF از پردازنده‌های نسل هشتم شرکت اینتل استفاده کرده است که علاوه بر قدرت پردازشی بالا، مصرف بسیار کمی دارند. در لپ‌تاپ UX410UF از دو مدل پردازنده Intel Core i5 و Intel Corei7 با محدوده سرعت 1.8 تا 2 گیگاهرتز استفاده شده است. بر روی هر دو مدل پردازنده از یک کارت گرافیک استفاده شده است. وظیفه پردازش امور تصویری در این لپ‌تاپ بر عهده NVIDIA GeForce MX130 با 2 گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع DDR5 است. ایسوس در این مدل از دو حافظه رم 4 و 8 گیگابایتی از نوع DDR4 استفاده کرده است. حافظه رم 4 گیگابایتی بر روی لپ‌تاپی با پردازنده Intel Core i5 قرار گرفته است و تا 12 گیگابایت قابلیت ارتقاء دارد. حافظه رم دیگر هم که 8 گیگابایتی است، متعلق به مدلی است که از پردازنده Intel Core i7 استفاده می‌کند که در این مدل حافظه رم می‌توانید ظرفیت آن را تا 16 گیگابایت افزایش دهید. در مجموع لپ‌تاپ ایسوس UX410UF سخت‌افزار قدرتمندی دارد و می‌توانید علاوه بر کارهای روزانه، کارهای حرفه‌ای‌تری مانند طراحی گرافیک، نقشه‌کشی، انیمیشن، تدوین ویدیو و... را هم انجام دهید.

ایسوس در این لپ‌تاپ از دو مدل هارد دیسک 500 گیگابایتی و 1 ترابایتی استفاده کرده است. هارد دیسک 500 گیگابایتی بر روی لپ‌تاپ با مدل پردازنده Intel Core i5 قرار گرفته است. در این مدل می‌توانید به هارد، تا 128 گیگایت دیگر حافظه SDD اضافه کنید. در مدل دیگر که از پردازنده Intel Core i7 استفاده می‌کند، شاهد استفاده از هارد دیسک 1 ترابایتی هستیم. این مدل هارد دیسک هم قابلیت ارتقاء دارد و می‌توانید یک هارد 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت از نوع SSD را به این لپ‌تاپ اضافه کنید. هارد دیسک‌های خود لپ‌تاپ با توجه به رده کاربری بسیار مناسب هستند ولی قابلیت ارتقاء آن‌ها باعث شده نگرانی از بابت حافظه وجود نداشته باشد.

باتری ایسوس UX410UF از نوع لیتیوم‌یون 3 سلولی با ظرفیت 48 وات‌ساعت است که برای همچین سخت‌افزاری مناسب به‌نظر می‌رسد. این باتری در این لپ‌تاپ تا 5 ساعت شارژدهی دارد. باتری قدرتمند و استفاده از پردازنده‌های کم‌مصرف اینتل و همچنین استفاده از پنل کم‌مصرف TFT از دلایل شارژدهی خوب این لپ‌تاپ است.

لپ‌تاپ ایسوسUX410UF با نام کامل ZenBook UX410UF لپ‌تاپ فوق‌باریک، سبک و قدرتمندی است. استفاده از فلز آلومینیوم در ساخت این لپ‌تاپ جلوه زیبایی به آن بخشیده است. صفحه‌نمایش 14 اینچی آن هم حاشیه بسیار کمی دارد و در پنل صفحه‌نمایش به‌شکلی نو در بین لپ‌تاپ‌ها خودنمایی می‌کند. همانند سری مک‌بوک شرکت اپل، این لپ‌تاپ هم با سخت‌افزاری قدرتمند مناسب برای برنامه‌نویسان و طراحان گرافیک است و با توجه به وزن کم، مشکلی بابت جابه‌جایی و حمل‌و‌نقل ندارد. ایسوس ZenBook UX410UF با قیمت مناسب، گزینه مناسبی برای افرادی است که علاوه بر یک لپ‌تاپ شیک و سبک، به‌دنبال سخت‌افزار قوی و قدرتمند هستند.

ویرایش بوسیله کاربر 1397/07/22 10:03:24 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.095 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت