تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

wd2018 Offline
#1 ارسال شده : 1397/07/19 05:58:22 ب.ظ
wd2018

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1



وردپرس چیست؟
وردپرس (WordPress) یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) برای طراحی سایت و راه اندازی آن میباشد که با نصب و به کارگیری آن میتوان خیلی سریع یک سایت اینترنتی راه اندازی کرد، استفاده از وردپرس هزینه و زمان مورد نیاز برای طراحی یک سایت را بسیار کاهش میدهد و البته مدیریت یک وب سایت که با وردپرس طراحی و راه اندازی شده برای شخص یا مشتری به دلیل سادگی و ترجمه فارسی بسیار آسان خواهد بود. طراحی سایت کاسپریا در شهر کرج بر مبنای وردپرس است.

وردپرس چه امکاناتی دارد؟
بعد از نصب وردپرس روی هاست، شما یک وب سایت با همه امکانات ابتدایی آن به صورت رایگان خواهید داشت، مانند ارسال مطلب، ایجاد صفحات ثابت مانند صفحه اصلی و درباره ما، مدیریت کاربران، آپلود فایل و غیره.

وردپرس رایگان است
وردپرس اپن سورس و رایگان است همین موضوع هزینه طراحی سایت را بسیار کاهش خواهد داد، بابت استفاده از وردپرس هزینه ای پرداخت نخواهید کرد، حتی بروزرسانی ها هم که هر چند ماه یکبار منتشر میشوند و ایرادهای نسخه قبلی وردپرس را رفع و یا قابلیت های جدیدی را اضافه میکنند از طریق پنل مدیریت با یک کلیک به صورت خودکار قابل نصب و استفاده میباشد.

وردپرس ساده است
کار کردن با وردپرس بسیار سر راست و ساده است، حتی شخصی که تا به حال وب سایتی نداشته و هرگز با سی ام اس دیگری کار نکرده است در عرض یک ساعت میتواند با وردپرس آشنا شود؛ این در صورتی است که اگر وردپرس با سی ام اس های دیگر مقایسه شود این موضوع واضح است.

وردپرس انعطاف پذیر است
تقریبا هر مدل وب سایتی با وردپرس قابل طراحی و راه اندازی است، وب سایت شخصی، خبری، شرکتی، فروشگاه آنلاین و هر مدل وب سایت محتوا محوری با وردپرس قابل طراحی و راه اندازی میباشد. به عنوان مثال اگر قصد داشته باشید وردپرس را به یک فروشگاه اینترنتی کامل تبدیل کنید کافیست پلاگین WooCommerce را نصب و تنظیم کنید، یا اگر قصد طراحی و راه اندازی وب سایت خبری داشته باشید کافیست قالب مناسب برای این کار طراحی شود.

امنیت وردپرس بسیار بالاست
امنیت وردپرس به خودی خود بسیار بالاست، به شرط اینکه از سرویس هاستینگ با امنیت بالا نیز استفاده شود، و بعد اینکه، اکثر وب سایت های وردپرسی که قبلا هک شده اند به دلیل استفاده از پلاگین های وردپرس بوده اند و نه خود سی ام اس.

وردپرس هزاران قالب دارد
قالب، منظور تم یا ظاهر وب سایت میباشد؛ در وب سایت رسمی وردپرس هزاران قالب رایگان وجود دارد که راه اندازی وب سایت برای افراد مختلف را بسیار ساده میکند، کافیست هاست و دامین خریداری شود، وردپرس دانلود و روی هاست آپلود و نصب شود، و بعد نصب و تنظیم قالب، و در انتها ایجاد صفحات مورد نیاز وب سایت مانند صفحه اصلی، محصولات، درباره ما، تماس با ما و غیره. و اگر نیاز به طراحی وب سایت و قالب حرفه ای بود میتوان با هزینه ای از طراح قالب وردپرس برای طراحی قالب اختصاصی استفاده کرد.

وردپرس هزاران پلاگین دارد
پلاگین ها قابلیت های جدید به وردپرس اضافه میکنند و قابلیت هایی که به صورت مستقیم در وردپرس قابل دسترسی نیستند، به عنوان مثال اگر نیاز به فرم تماس با ما دارید میتوانید پلاگین مناسب این کار مانند Contact Form 7 را روی وردپرس نصب کنید، اگر نیاز به تبدیل وردپرس به فروشگاه اینترنتی که در بالا توضیح داده شد را دارید پلاگین WooCommerce را نصب کنید. و اینکه وردپرس بیش 38000 پلاگین برای افزودن قابلیت های مختلف به سایت را دارا میباشد، و چنانچه پلاگین مورد نظر وجود نداشت میتوان یک پلاگین اختصاصی نوشت.

وردپرس برای طراحان سایت
طراحان سایت با به کارگیری وردپرس برای طراحی سایت های مختلف هزینه و زمان طراحی را به نصف کاهش میدهند، و این هم به نفع شخص طراح و هم به نفع مشتری میباشد، وردپرس همه امکانات مورد نیاز برای مدیریت وب سایت را ارائه میدهد و طراح، قالب مناسب را برای وب سایت طراحی میکند.

بیش از 74 میلیون وب سایت از وردپرس استفاده میکنند
بیش از 74 میلیون وب سایت وردپرس را برای طراحی و راه اندازی به کار گرفته اند، هیچ سی ام اس دیگری آماری حتی نزدیک به این آمار ندارد و همه اینها به دلیل مواردی است که در بالا توضیح داده شد. سادگی، انعطاف پذیر بودن، امنیت بالا، تعدادی زیادی قالب و پلاگین علت این آمار هستند.

برای ورود به وب سایت وردپرس نسخه فارسی اینجا کلیک کنید

برای ورود به وب سایت وردپرس نسخه اصلی اینجا کلیک کنید




مطالب مفید دیگر:
یادگیری طراحی سایت
بهترین فریم ورک طراحی سایت
مزایای فریم ورک Bootstrap در طراحی سایت
تبدیل PSD به HTML چیست؟
درباره خدمات طراحی سایت کاسپریا در کرج
تعرفه طراحی سایت چقدر است؟
اکانت کدپن کاسپریا
PHP بهتر است یا ASP.NET؟

ویرایش بوسیله کاربر 1397/07/19 06:04:01 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.108 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت