تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

moein118 Offline
#1 ارسال شده : 1397/07/18 02:32:09 ب.ظ
moein118

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 11

تشکرها: 2 بار
آموزش حرکات یوگا برای افزایش تمرکز و آرامش







یکی از بهترین اثرات یوگا ایجاد حس آرامش است ،کیت ریچ این بار چند حرکت برای گشایش قلب را به شما پیشنهاد می کند ، زمانی که انرژی خود را برای گشودن قلب خود صرف می کنید علاوه بر حس آرامش ، انرژی شما به اطرافیانتان نیز منتقل می گرددبه گزارش آلامتو به نقل از آی بانو؛ یک تئوری وجود دارد که می گوید زمانی که انرژی خود را برای گشودن قلب خود صرف می کنید انرژی شما به اطرافیانتان نیز منتقل می گردد. ما نیز شخصا به این تئوری باور داریم: ما این تمرینات گشایش قلب را هر روزه قبل از آموزش به دیگران انجام می دهیم.در زمان یاد دادن همیشه باید رویی گشاده و پذیرا داشته باشیم و این حرکات همواره به ما کمک می کند که روی حرفه خودتمرکز داشته باشیم.تنها منحصر به این نیست با انجام ورزش یوگا همیشه احساس سرزندگی و آرامش خواهید کرد.زمانی که این حرکات را انجام می دهید با بستن چشمهایتان احساس رها شدن می کنید. همه انرژی خود را در مرکز قفسه سینه خود جمع کنید. در آن ناحیه نفس را حس کنید. پس از پایان کار و در سکوت به خاطر داشتن همه چیز قدر دان باشید.هر حرکت را بین یک تا سه مرتبه تکرار نمایید. این حرکات را همزمان با نفس گیری انجام دهید.






.1 به یک طرف دراز بکشید زانوها را به داخل بدن جمع کنید و دستها را مستقیم در همان سمتی که دراز کشیده اید قرار دهید.

دستها روی هم قرار بگیرند. با یک دم دست بالایی را از روی دست پایینی برداشته و به سمت بالای سر ببرید و سپس همراه بالا تنه به سمت دیگر حرکت دهید با این حرکت قلبتان را به روی
آسمان
می گشایید . باید در ناحیه سینه احساس کشیدگی داشته باشید. دست را دوباره به سمت بالا چرخانده و دوباره به حالت اولیه برگردید. هر سمت باید بین 5 تا 10 مرتبه تکرار شود.


آموزش یوگا

2. روی شکم خود بخوابید و پاها را صاف در پشت سر خود روی زمین قرار دهید.

دستها را در دو طرف قفسه سینه قرار دهید و حرکت را آغاز نمایید طوری که کف دستها در زیر شانه هایتان قرار بگیرد. همزمان با بازدم به دستها فشار وارد کرده و بالا تنه را تا جایی که می توانید به سمت بالا بکشید. شانه ها را به سمت عقب و سینه را به سمت جلو هدایت نمایید. به اندازه دوبار دم و بازدم در همان حالت قرار بگیرید و سپس به حالت اولیه که دراز کشیده بودید برگردید. با هر تنفس سعی کنید قفسه سینه را بیشتر و بیشتر باز کنید . این حرکت را 5 مرتبه تکرار نمایید.

3. روی زمین چهار زانو نشسته کف دستها را روی زانو ها قرار داده و سعی کنید صاف بنشینید.

با یک دم به پشتتان به سمت عقب قوس داده و خود را به سمت مرکز بدن جمع کنید و همراه بازدم شانه ها را به سمت عقب برده و بدن را باز کنید. این حرکت نیز 10 مرتبه تکرار شود.




منابع:

118فایل

آلماتو

مجله سلامت
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.499 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت