تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

nik952148 Offline
#1 ارسال شده : 1397/07/02 12:50:27 ق.ظ
nik952148

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 27
مکان: تهران

نوار نقاله و یا تسمه نقاله دارای انواع مختلفی می باشند از نوار نقاله و یا تسمه نقاله در موارد مختلفی استفاده می شود و جهت سهولت حمل و نقل و همچنین بهینه کردن انرژی استفاده می گردد به این صورت که با استفاده از نوار نقاله نیازی به نیروی انسانی جهت حمل و نقل کالا نمی باشد و نیروی مورد نیاز می تواند در قسمت های دیگری استفاده شود از برندهای نوار نقاله می توان به نوار نقاله دنا ، نوار نقاله کاله ترکیه و نوار نقاله سهند نیز اشاره نمود که دارای کیفیت بالایی می باشند.

نوار نقاله ، تسمه نقاله ، نوار نقاله کاله ترکیه ، نوار نقاله سهند ، نوار نقاله دنا
تبلیغات
ajaxbolt Offline
#2 ارسال شده : 1398/01/26 10:56:44 ب.ظ
ajaxbolt

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 22
مکان: Kabol

هر یک از برندهای معتبر تولید کننده تسمه صنعتی با وجود گستردگی تنوع تولید در تولید نوع خاصی از تسمه شناخته شده تر می باشند. شرکت مگاداین ایتالیا که به تولید انواع تسمه صنعتی از اواسط دهه شصت میلادی مبادرت دارد به تولید تسمه تایمینگ با حداکثر طول عمر و دقت شهرت دارد. شرکت اپتی بلت آلمان با سابقه ای 20 ساله در تولید تسمه های صنعتی و با بکار گیری تکنولوژی آلمان بعنوان قلب تپنده صنعت دنیا و دارا بودن استاندارد اداره صنایع آلمان از تولید کنندگان بنام تسمه های انتقال قدرت و تایمینگ در دنیا بشمار می آید. شرکت باندو ژاپن که فعالیت خود را از سال 1906 در توکیو آغاز نموده است تخصصا در زمینه تولید تسمه های انتقال قدرت برای ماشین آلات صنعتی مختلف فعالیت دارد و با بکارگیری صنعت رباتیک ژاپن دارای کارخانجاتی بسیار مدرن و تماما مکانیزه با بهره گیری از دقت رباتیک می باشد که امروزه تسمه های تولیدی این شرکت معتبر در بیشتر کشورهای دنیا و در ماشین آلات صنعتی سبک و سنگین بکار گرفته می شود.
صنایع پیچ و مهره آژاکس
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.095 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت