تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

sabajalalvand73 Offline
#1 ارسال شده : 1397/06/10 01:30:05 ب.ظ
sabajalalvand73

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 6

https://zoomtech.ir/wp-content/uploads/2017/10/2-6.jpg

طی این روزهای گذشته خبرهای مبنی بر ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان در فضای مجازی دیده می شود که برخی این خبر را شایعه می دانند و هنوز توسط هیچ منبع رسمی این خبر را تایید نکرده است .سحر دولتشاهی که همسر سابق آقای رامبد جوان است پس از جدایی از او ، دوباره با خبر ازدواج مجددش با همایون شجریان خبرساز شده است و حاشیه های زیادی را به دنبال داشته است.

آیا خبر ازدواج سحر دولتشاهی با همایون شجریان صحت داشته است؟
این روزها شایعه های گوناگونی در فضای مجازی منتشر می شود که یکی از آنها خبر ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان است. هر دو آنها از افراد معروف هستند که خانم سحر دولتشاهی بازیگر و آقای همایون شجریان خواننده می باشند.

لازم است بدانید این دو عزیز در تئاتر سی با یکدیگر همکاری داشته اند و در این روزها این تئاتر به پایان رسیده است و رفت آمدهای زیادی در مجالس و محافل عمومی پیرامون تئاتر سی صورت گرفته که این دو هنرمند در کنار یکدیگر دیده می شوند. شاید منتشر شدن چنین شایعه ی مبنی بر همین موضوع باشد.
https://zoomtech.ir/wp-content/uploads/2017/10/download-1.jpg
البته این دو عزیز هنرمند هنوز در مورد چنین شایعه ی هیچ واکنشی نشان نداده اند و نه آن را تایید و تکذیب کرده اند. باید منتظر ماند و دید که آیا واقعا این خبر صحت داشته است یا خیر….

همایون شجریان
همایون شجریان یکی از خوانندگان معروف است که طرفداران زیادی داشته و اکثر مردم با اهنگ های او آشنا هستند.همایون شجریان متاهل است و هنوز هیچ خبری مبنی بر طلاق وی و جدایی او از همسر اولش منتشر نشده است.

بد نیست بدانید که خبر ازدواج بازیگران پیش از اجرای یک نمایش یا ایفای یک نقش کاملا طبیعی است و این شایعه ها در مورد افراد معروف و مشهور بسیار دیده می شود.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…


زوم تک



منبع:https://zoomtech.ir/%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%AC-%D8%B3%D8%AD%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D9%88-%D9%87%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%B4%D8%AC%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D8%A7/
تبلیغات
farzaneamiri069 Offline
#2 ارسال شده : 1397/07/28 04:37:20 ب.ظ
farzaneamiri069

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: ایران

ازدواج سحر دولتشاهی با همایون شجریان واقعیت دارد؟

اخیراً شایعاتی در فضایی مجازی در مورد اینکه سحر دولتشاهی بعد از جدایی از رامبد جوان با همایون شجریان ازدواج کرده پخش شده است. اما این شایعات از کجا نشأت گرفته است؟ در مراسم تئاتر سی به دلیل رفت و آمد های بسیاری در مفاحل و مجامع عمومی صورت گرفت که این دو هنرمند را در کنار هم نمایش می دهد و همین موضوع موجب شایعاتی در مورد آن ها شد.

اما این شایعات نمی تواند واقعیت داشته باشد چون همایون شجریان متأهل می باشد و خبری از جدایی وی از همسرش منتشر نشده است. و همسر سابق همایون شجریان خواهر همسر استاد شجریان و همسر سابق سحر دولتشاهی یعنی رامبد جوان است.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.578 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت