تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

امیرعلی 96 Offline
#1 ارسال شده : 1397/05/26 10:07:13 ب.ظ
امیرعلی 96

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 73
مکان: تهران

هتل کالیفرنیا استانبول : هتل سه ستاره کالیفرنیا استانبول کارکنانی بسیار مهربان و با دقت داشته که به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند. صرافی، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، پارکینگ اختصاصی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، حمل و نگهداری از چمدانها، آسانسور و ... از جمله امکانات و خدماتی هستند که در هتل کالیفرنیا سه ستاره برای میهمانان و توریست های تور استانبول ارائه شده اند.

http://lasttours.net/up/uploads/1534436333.jpg
اتاق های هتل کالیفرنیا استانبول

هتل کالیفرنیا استانبول در مجموع بیست اتاق و سوئیت دارد. این بیست اتاق و سوئیت به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

اتاق های یک تخته
اتق های دو تخته
اتاق های استاندارد
اتاق های خانوادگی

هرکدام از اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره بسیار راحت دکور شده و رنگ های ملایم و آرامشبخش در طراحی آن ها به کار رفته است. سرویس دهی به تمام اتاق ها به صورت شبانه روزی بود و از امکاناتی که میهمانان و توریست های تور ارزان استانبول در اتاق ها ارائه شده میتوان به مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم رایگان، نظافت روزانه، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، میز کار، چای ساز و قهوه ساز و ... اشاره کرد.


امکانات رفاهی و رستوران های هتل کالیفرنیا استانبول

رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی، محلی، ترکی و سنتی را در منوی غذایی خود به همراه نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری استانبول دارد. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده آن نیز میتوان به استخر، سالن بدنسازی و ... اشاره کرد.


دسترسی های نزدیک به هتل کالیفرنیا استانبول

ایستگاه راه آهن کانکورتاران و سیرکسی بیست دقیقه با هتل فاصله دارند. از جمله جاذبه های گردشگری و توریستی نزدیک به این هتل سه ستاره میتوان به بازار بزرگ، مسجد سلطان احمد و موزه باستان شناسی اشاره کرد. از هتل کالیفرنیا استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک سیزده کیلومتر فاصله است.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.481 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت