تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

حلما93 Offline
#1 ارسال شده : 1397/05/25 02:15:56 ب.ظ
حلما93

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 9
مکان: تهران

هتل 5 ستاره گود وود پارک سنگاپور با توجه به موقعیتی که در مرکز شهر دارد گزینه ای مناسب برای اقامت علاقه مندان به خرید می باشد . این هتل برای سرگرمی گردشگران بزرگسال و کودک استخر شنا ارائه داده و دارای مرکز تناسب اندام برای انجام ورزش های روزانه می باشد . گردشگران تور سنگاپور بعد از یک روز پر مشغله می توانند از امکانات مرکز اسپا بهره برده و ریلکس کنند . گود وود پارک سنگاپور 6 گزینه غذاخوری دارد که در آن ها انواع غذاهای محلی ، بین المللی ، چینی ، کانتونی و ... برای وعده های صبحانه ، ناهار و شام سرو می گردد . این هتل پارکینگ و اینترنت وای فای را به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می دهد . علاوه بر اینها هتل برای راحتی مسافران مواردی چون خدمات کرایه خودرو ، روم سرویس ، لاندری ، مرکز بیزنس ، امکانات برگزاری جلسه و ... فراهم نموده است .


هتل 5 ستاره گود وود پارک سنگاپور 233 اتاق و سوئیت در طرح ها و سایز های مختلف برای اقامت مسافران و گردشگران تور سنگاپور آماده نموده است . گود وود پارک به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های سنگاپور دارای اتاق ها و سوئیت هایی مجلل و مدرن است . اتاق های هتل دیدگاه هایی از استخر و یا باغ ارائه داده و دارای اینترنت وای فای رایگان و سیستم تهویه مطبوع می باشند . در هر واحد اقامتی تلویزیون و جعبه امن تعبیه شده و مینی بار و سرویس تهیه چای و قهوه فراهم شده است . حمام اختصاصی ، لوازم بهداشتی ، سشوار ، تلفن ، تختخواب های راحت و مبلمان زیبا از دیگر امکانات موجود در اتاق ها و سوئیت های هتل Goodwood Park سنگاپور می باشند .

آدرس هتل گود وود پارک سنگاپور : 22Scotts Road, Orchard, 228221 Singapore, Singapore
تلفن هتل گود وود پارک در سنگاپور : 67377411 - 65+

ویرایش بوسیله کاربر 1397/05/25 02:17:42 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.288 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت