تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

eh3an2017 Offline
#1 ارسال شده : 1397/05/24 11:17:44 ق.ظ
eh3an2017

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 192

ویژگی های یک میزبانی وب یا هاست
ویژگی های اصلی یک هاست یا میزبانی وب شامل موارد زیر است:
فضای دیسک
همه میزبانی های وب مقدار مشخصی فضای دیسک را ارائه می دهند که شما می توانید فایل های خود را در این فضای میزبانی ذخیره کنید. شما می توانید از هاست که دارید مقداری را به ایمیل ها یا فایل ها و پایگاه داده را اختصاص دهید. شما با تقسیم کردن این فضا به راحتی می توانید نیازهای خود را برآورد سازید.
اکانت های ایمیل
داشتن اکانت های ایمیل یکی از ویژگی های مشترک میزبانی وب و هاست است به خصوص اگر شما میزبانی دامنه ای را داشته باشید. با استفاده از هاست می توانید اکانت های ایمیل سازمانی مربوط به هر شخص را ایجاد کنید و هر شخص به صورت اختصاصی دارای یک ایمیل در سازمان باشد.

دسترسی FTP
پس از این که صفحات وب را طراحی کردید می توانید این فایل ها را به سرور خود انتقال دهید. دسترسی FTP می تواند به شما این دسترسی را بدهد که به سرور خود دسترسی داشته باشید و تغییرات مربوط به کدنویسی طراحی سایت خود را انجام دهید.
کدام وب سرور : لینوکس یا ویندوز؟
حقیقت این است که دو پلتفرم وب سرور به لحاظ عملکردی معادل هم هستند. همه چیز بستگی به نیازهای میزبانی وب سایت شما دارد و هر چیزی که با آن راحت هستید. این دو سیستم در استفاده ، قابلیت ، ثبات و هزینه باهم متفاوت هستند. سرورهای ویندوزی بیشتر از سرورهای لینوکسی هزینه دارند. سرورهای لینوکس اجازه می دهد تا اسکریپ های نوشته شده در زبان های PHP ، Perl ، Python و دیگر زبان های ایجاد شده در یونیکس را پشتیبانی می کنند و سرورهای ویندوز به اسکریپ های ASP و .net و دیگر زبان های مایگروسافت می توانند استفاده کنند. این پایگاه داده های My SQL پشتیبانی می شوند.
اگر وب سایت شما نیازی به پشتیبانی اسکریپتی نداشته باشد شما می توانید هاستو میزبانی لینوکس را انتخاب کنید به دلیل ارزانتر بودن این میزبانی وب است. با این حال ، اگر وب سایت شما نیاز به اسکریپت و پشتیبانی پایگاه داده خاصی باشد باید پلتفرمی را انتخاب کنید که از آن تکنولوژی استفاده می کنید.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.086 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت