تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

maya2015 Offline
#1 ارسال شده : 1397/04/25 07:24:58 ق.ظ
maya2015

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 133


به دلیل اهمیت سالم بودن آب امروزه در بسیاری از کشورهای جهان یک سیستم تصفیه آب در منزل نصب می‌کنند تا از سلامت آب مصرفی خود مطمئن شوند. خریدن و نصب کردن دستگاهی استاندارد برای تصفیه آب نه تنها هزینه نیست بلکه یک سرمایه‌گذاری است که نتیجه‌اش سلامت شماست.
در این مطلب ۷ دلیل استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی را ذکر می‌کنیم که هر کدام از این دلایل خودش به تنهایی می‌تواند برای نصب یک دستگاه تصفیه آب استاندارد کافی باشد.

۱- سلامتی خودتان و خانواده‌تان
همانطور که می‌دانید ۸۰ درصد بدن انسان را آب تشکیل می‌دهد. همین دلیل کافیست برای اینکه بدانیم آب حیاتی‌ترین عنصر برای سلامتی بدن است. بارها در مقالات علمی شنیده‌اید که پزشکان توصیه می‌کنند در روز حداقل ۸ لیوان آب بنوشید، یا توصیه می‌شود به ازای هر ۱۰ کیلوگرم از وزن بدنتان روزانه ۱ لیوان آب بنوشید.
بنابراین هرچقدر آبی که در طول روز مصرف می‌کنید سالم‌تر، خالص‌تر و با کیفیت‌تر باشد سرزندگی، سلامتی و عملکرد خوب اندام‌های بدنتان را در پی خواهند داشت.

۲- کاهش خطر ابتلا به مشکلات تنفسی، بیماری‌های قلبی و سرطان
برای از بین بردن باکتری‌ها، انگل‌ها، ویروس‌ها و بسیاری دیگر از میکروارگانیزم‌های خطرناک و بیماری‌زا به آب لوله‌کشی کلر می‌زنند. این روش به عنوان مؤثرترین روش‌ و بهترین روش مقابله با میکروارگانیزم‌های داخل آب در سراسر دنیا شناخته می‌شود.
اما خود کلر نیز بدون عوارض نبوده و کارشناسان معتقدند اگر کلر را از آب آشامیدنی خود حذف کنیم خطر ابتلا به مشکلات تنفسی، بیماری‌های قلبی و سرطان را تا حد قابل توجهی کاهش خواهیم داد. دستگاه‌های تصفیه آب خانگی این کار را برای شما انجام می‌دهد.
آن‌ها قادرند کلر موجود در آب را در همان لحظه که می‌خواهید آب بنوشید، از آب حذف کنند و آبی که می‌نوشید عاری از هرگونه آلودگی و ناخالصی باشد.

۳- کاهش احتمال ابتلا به آلزایمر
در تحقیقاتی که انجام شده، نشان داده شده است که یون‌های آلومینیوم موجود در آب احتمال ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد. دفع آلومینوم از بدن دشوار بوده و می‌تواند به راحتی در مغز انسان رسوب کرده و اختلالاتی از جمله آلزایمر را پدید آورد.
آب تصفیه‌کن‌های خانگی قادرند همه فلزهای سنگین موجود در آب را با استفاده ازفن‌آوری اسمز معکوس و ممبران RO از آب آشامیدنی حذف کنند. برخی از فلزهای سنگین و خطرناک موجود در آب عبارتند از آلومینیوم، سرب، جیوه، کادمیوم و …

۴- لوله‌های پوسیده و زنگ‌زده
در کشور ما در بسیاری از مناطق و شهرها لوله‌های کار گذاشته شده فرسوده و قدیمی شده‌اند و عمر آن‌ها حداقل ۵۰ یا ۶۰ سال است.
مسلما در طی این سال‌ها لوله‌های آب، پوسیده و زنگ‌زده شده‌اند. همین امر باعث می‌شود که ذرات حاصل از زنگ‌زدگی و فرسودگی لوله‌ها وارد آب مصرفی ما شوند و سلامت ما را تهدید کنند. بهترین راه برای خلاص شدن از این ذرات بیماری‌زا استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی است.

۵- بهبود طعم چای، قهوه و حتی غذا
استفاده از آب آلوده برای درست کردن غذا و دم کردن چای و موارد دیگر باعث می‌شود که بر روی طعم آن‌ها تأثیر بگذارد.
اما شما می‌توانید با استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی آبی سالم و گوارا و عاری از هرگونه ماده شیمیایی و ناخالصی در اختیار داشته باشید و از آن برای پخت و پز، شستشوی میوه‌ها و سبزیجات، دم کردن چای، درست کردن قهوه و حتی آبیاری گیاهان خانگی خود استفاده کنید و تفاوت این آب گوارا را با آب تصفیه نشده حس کنید.
در استفاده از این آب گوارا و سالم که با آب تصفیه‌کن‌های خانگی به دست می‌آید هیچ محدودیتی ندارید.

۶- صرفه‌جویی در هزینه و وقت
ما معتقدیم تصفیه کردن آب نه تنها هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری بلندمدت است که سود آن را خیلی زود متوجه خواهید شد. آیا به قیمت‌های بالای آب معدنی توجه کرده‌اید؟
می‌دانید اگربخواهید برای آشامیدن و یا پخت و پز از آب معدنی استفاده کنید در ماه چه هزینه‌ زیادی را باید برای این کار اختصاص دهید؟
علاوه بر هزینه در بسیاری از این موارد کیفیت آب‌های معدنی نه تنها از آب لوله‌کشی بهتر نیست بلکه بدتر از آن نیز است. مسلما پولی که برای آب معدنی پرداخت می‌کنید بیشتر برای هزینه‌های بسته‌بندی آن است. چیزی که در نهایت به سطل آشغال منتقل می‌شود. دستگاه تصفیه آب خانگی کارخانه‌ای کوچک برای تولید آب سالم و بهداشتی در آشپزخانه منزل شماست و می‌توانید با نظارت و کنترل خودتان آبی سالم و بهداشتی برای خانواده خود تولید کنید.
نکته مهم دیگر در استفاده از آب سالم و بهداشتی این است که نوشیدن این آب‌ها شما را از بسیاری از بیماری‌ها مصون نگه می‌دارد و باعث بهبود عملکرد اندام‌های داخلی بدنتان می‌شود. نوشیدن آب سالم همچنین خستگی و بی‌حوصلگی را از شما دور می‌کند و شما را سرزنده و شاداب نگه می‌دارد.
تجربه ثابت کرده است که استفاده طولانی مدت از آب تصفیه شده هزینه‌های پزشکی و درمانی خانواده را کاهش می‌دهد. به همین دلایل است که می‌گوییم خرید دستگاه تصفیه آب باعث کاهش هزینه‌ها شده و یک سرمایه‌گذاری پرسود است.

۷- حفاظت از محیط زیست
شما با خرید یک دستگاه تصفیه آب یک کارخانه کوچک تصفیه آب در منزل خود دارید. با استفاده از آب تصفیه شده مصرف آب معدنی‌ها را کاهش داده و در نتیجه از بطری‌های آب معدنی کمتری استفاده می‌کنید.
همانطور که می‌دانید تجزیه بطری‌های پلاستیکی در طبیعت و ورود آن‌ها به چرخه طبیعت صدها سال به طول می‌انجامد. با استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب شما زباله کمتری را وارد طبیعت می‌کنید و در نتیجه به پاکیزگی محیط زیست کمک خواهد کرد.

اطلاعات بیشتر در digipakab.com
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.089 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت