تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

امیرعلی 96 Offline
#1 ارسال شده : 1397/04/24 11:38:15 ق.ظ
امیرعلی 96

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 73
مکان: تهران

هتل جمیرا النسیم دبی : هتل پنج ستاره جمیرا النسیم، یکی از هتل های نوساز دبی بوده که در سال 2016 افتتاح شده و یکی از لوکس ترین هتل های پنج ستاره در این شهر شناخته می شود. توریست ها و گردشگران تور دبی با اقامت خود در این هتل از امکانات بروز و بسیار پیشرفته ای مثل صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صرافی، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، پارکینگ اختصاصی، کرایه اتومبیل، سالن آرایشی، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، فروشگاه هدایا و سوغاتی، نگهداری از چمدان ها، محوطه مخصوص استعمال سیگار، کتابخانه، ساحل اختصاصی، دسترسی رایگان و به صورت نامحدود به پارک آبی وایلد وادی و ... برخوردار خواهند بود.


اتاق های هتل جمیرا النسیم دبی

هتل جمیرا النسیم دبی، به طور کلی 540 اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

387 اتاق
100 اتاق کانکت
10 اتاق فامیلی
43 سوئیت


طراحی بسیار زیبا و همینطور قرار داشتن برج العرب درست روبروی پنجره، این اتاق و سوئیت ها را خاص تر کرده است. تمام اتاق ها و سوئیت های هتل جمیرا النسیم دبی نشیمن بسیار بزرگ و جدا داشته و طراحی بسیار شیک و مدرنی دارند. از جمله امکانات داخلی مشابه بین این اتاق ها و سوئیت ها میتوان به مینی بار، سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تراس اختصاصی، میزمطالعه و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل جمیرا النسیم دبی

رستوران هتل جمیرا النسیم برای میهمانان تور ارزان دبی خود بهترین نوع از غذاهای محلی، بین المللی و همینطور لبنانی را سرو می کنند. غذاهای این رستوران بسیار خوشمزه بوده و با ذائقه ایرانی ها تقریبا جور است. هتل جمیرا النسیم دبی به عنوان امکانات رفاهی، سالن اسپا و ماساژ، زمین گلف و زمین تنیس، سالن بدنسازی، ساحل اختصاصی و ... را به توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی میهمان ارائه میدهد.


دسترسی های نزدیک به هتل جمیرا النسیم دبی

هتل جمیرا النسیم پنج ستاره، در منطقه اوم سوکئیم و کنار هتل جمیرا مینا السلام قرار دارد. از این هتل تا بزرگ ترین مرکز خرید، دبی مال تنها دو کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی این شهر 21 کیلومتر فاصله است.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.099 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت