تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

اجاره خودرو Offline
#1 ارسال شده : 1397/04/20 03:07:52 ب.ظ
اجاره خودرو

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 72

درباره کادیلاک سویل

اجاره خودرو

کادیلاک سویل که از سال ۱۹۷۶ تا سال ۲۰۰۴ در آمریکا تولید شده است ، در سال های ۱۳۵۶ تا سال ۱۳۶۸ توسط پارس خودرو (جنرال موتورز ایران) با نام کادیلاک ایران که حدود ۲۰۰۰ دستگاه بود در ایران مونتاژ و تولید شد . با سوار شدن در این اتومبیل راحتی را می توان حس کرد که دلیل آن موتور ۸ سیلندر با جعبه دنده توربوهایدراماتیک و فرمان هیدرولیکی است که جزو کم نظیرترین و راحت ترین خودرو شرکت جنرال موتور به شمار می آید .

سویل یک خودروی کاملا لوکس بخصوص در زمان خود که در دربارها استفاده می شد به حساب می آید که نمونه خاص آن آبی درباری نامیده می شود .

این خودرو دارای جای پای عالی در جلو و عقب ، مبلمان بسیار شیک و راحت و فضای باز داخلی ، صندلی های برقی جلو که در ۶ جهت قابل تنظیم است و دارای چراغ مطالعه در صندلی های عقب ، سانروف برقی ، آینه های چراغدار ، حالت تنظیم فرمان (تلسکوپی) ، دنده اتومات روی فرمان ، هشدار دهنده سوئیچ ، صندوق پران ، داشبورد طرح چوب است که با این امکانات خاص توانسته هنوزهم در خاطر طرفدارانش ماندگار باشد.

سوخت این ماشین با انژکتور است و کمک فنرهای آن هیدرولیکی است که قابلیت تنظیم ارتفاع خودرو را دارد ، بر روی گلگیر های جلو فیبرهای نوری نصب شده است که روشن بودن چراغ های بزرگ و چراغ راهنما را درصورتی که راننده توجه نداشته باشد به نمایش می گذارد و همچنین این سیستم برای چراغ های عقب نیز وجود دارد که فیبرهای نوری آن بر روی لبه شیشه عقب نصب شده که راننده به راحتی می تواند در آینه آن را ببیند .

یکی دیگر از آپشن های استاندارد کادیلاک سویل سیستم دزدگیر این ماشین است که در زمان قفل بودن ماشین امنیت ماشین را تضمین کرده و با باز شدن درها یا فشار دادن چند باره دستگیره های بیرونی در ، هنگام قفل بودن ماشین عمل می کند و چراغ های خودرو روشن- خاموش و بوق منقطع می زند .

این مدل دومین خودرو گران قیمت شرکت کادیلاک می باشد که هنوز هم بعنوان یک خودرو سدان لوکس ، محبوبیت خود را حفظ کرده است .

منبع : شرکت اجاره خودرو پرشین سیر پاسارگاد
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.082 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت