تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

parsaw Offline
#1 ارسال شده : 1397/04/04 11:58:07 ق.ظ
parsaw

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3
مکان: tehran

در مجالس عروسی رسم است که عروس و داماد با هم به باغ عروسی وارد می‌شوند و از کنار میهمانان عبور می‌کنند. در همین رابطه اگر برخی نکات را رعایت کنند باعث هرچه زیباتر شدن ورودشان می‌شود.
در انتخاب باغ عروسی خود بهتر است مکانی را انتخاب کنید که مسیری مجزا برای عبور عروس و داماد به سمت جایگاه را داشته باشد. شما می‌توانید این مسیر را با گلبرگ‌های گل و تزئینات مناسب با تم عروسی و یا لباس عروس تزیین کنید. از تزئیناتی که می‌توان در این مکان استفاده کرد می‌توان به شمع، بادکنک، مروارید و … اشاره کرد. گل‌آرایی و طراحی این قسمت کاملا سلیقه‌ای است. شما باید با فردی باتجربه و حرفه‌ای در این زمینه مشورت کنید، مانند افرادی که در تشریفات عروسی کار می‌کنند وبا آنان قرارداد همکاری ببندید و ایده‌ها و نظرات خود را به او منتقل کنید و کار طراحی را به او واگذار کنید. همچنین می‌توانید از مسئولین تالار پذیرایی بخواهید که هنگام ورود عروس و داماد با نورپردازی و نور افشانی ویژه لحظه ورودتان را متفاوت کنند.
در صورتی که تالار شما مسیر ورود عروس و داماد را نداشت می‌توانید این مسیر را با همین گل‌ها و تزئینات ایجاد کنید و با نورپردازی آن را تکمیل کنید. ضمن اینکه می‌توانید در مسیر ورود پارچه‌ای از تور با مروارید تهیه کرده و مسیری را جهت عبور عروس و دماد ایجاد کنید تا به هرچه باشکوه‌تر شدن مراسم شما کمک کند.
امروزه ساقدوش‌ها در مراسم عروسی نقش به‌سزایی دارند و بسیاری در مراسم عروسی خود ساقدوش عروس دارند. شما می‌توانید از ساقدوش‌ها و یا از اقوام نزدیک خود کمک بخواهید. آنها می‌توانند قبل ورود شما به سالن عروسی و حضور در جمع میهمانان، آنها را راهنمایی کنند تا در جای خود قرار گیرند و آماده ورود عروس و داماد باشند و به احترام ورود عروس و داماد سکوت کنند. ساقدوش‌ها می‌توانند در مسیر ورودی شما گلریزان کنند و یا با حرکت شمع در طول مسیر شما، میهمانان و مجلس را آماده ورود شما به تالار کنند. اگر ساقدوش ندارید می‌توانید این کار را به کوچولوهای حاضر در مجلس بسپارید.
اگر دسته گل عروس آبشاری و بلند است بهتر است دست‌تان را در دست همسرتان حلقه کرده و دسته گل را با دو دست در مرکز نگه دارید. به نوشته تالارنت، بهتر است عروس و داماد در مسیر عبور و گذر در مقابل میهمانان با گام‌های آرام و در کنار هم ضمن خیر مقدمی کوتاه با میهمانان با تبسمی زیبا و دلنشین مسیر را طی کنند تا به جایگاه مخصوص برسند.
یک نمونه از سورپرایز ورود عروس به باغ عروسی
عروس جوان برای سورپرایز داماد قصد داشت با هلی کوپتر خود را به او برساند قبل از رسیدن به محراب (محل عقد در کلیسا) بر اثر سقوط هلی کوپتر جان باخت .
قربانی " سیلوا ناسیمنتو "32 ساله قصد داشته تا با ورود خود با هلی کوپتر همسر آینده اش را شوکه کند هرگز تصور نمی کرد که این شیرین کاری مرگ وی را رقم بزند . بنا بر گزارش های منتشر شده هلی کوپتر به سمت محراب و داماد در منطقه سائوپائولو در برزیل در حال حرکت بوده که در منطقه ی جنگلی سقوط کرده است . علت اصلی این حادثه باد و بدی آب وهوا باعث سقوز هلی کوپتر و مرگ عروس جوان شده است.پس از این حادثه داماد به شدت شوکه شده و عروسی با 600 مهمان تبدیل به عزا شد

تبلیغات
sara1400 Offline
#2 ارسال شده : 1397/06/20 09:27:39 ق.ظ
sara1400

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 29
مکان: تهران

تیم خدمات مجالس باید توانایی برگزاری جشن ها به بهترین شکل ممکن را دارا باشد. پذیرایی از مهمانان با تمامی امکانات یکی از مسولیت های مهم خدمات مجالس است. هزینه هایی که برای تالار تشریفات و سالن های پذیرایی پرداخت می شود، یکسان نیست. در عین حال خدمات آنها هم در یک سطح نیست. برخی از خدمات مجالس برای برگزاری جشن ها سنگ تمام می گذارند و تمامی تلاش مدیریت و پرسنل برگزاری باشکوه جشن و رضایت مهمانان است. مطمئنا این سالن ها از ویژگی های متفاوتی برخوردارند که باعث تمایز آن ها از رقبایشان می شود.



بهترین خدمات مجالس
از جمله ویژگی های خدمات مجالس برتر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- داشتن سالن مطابق با ظرفیت میهمانان
اولین مشخصه یک تیم تشریفات مجالس خوب، داشتن سالنی است که تمامی میهمانان در آن احساس راحتی کنند. در صورتی که* سالن کوچک و محدود باشد به طوری که امکان چیدن میز و صندلی ها وجود نداشته باشد و یا فضای نشستن برای رقص و پایکوبی مناسب نباشد و به طور کل ظرفیت سالن به اندازه تعداد مهمان ها نباشد، مطمئنا جشن به خوبی برگزار نمی شود.

2- داشتن سیستم گرمایشی و سرمایشی
دومین مشخصه یک تیم تشریفات عروسی و خدمات مجالس خوب، داشتن سیستم گرمایشی برای فصول سرد و سیستم سرمایشی در فصول گرم سال است. همچنین وجود یک سیستم تهویه مطبوع هم برای سالن مجالس لازم است تا به طور مداوم هوای داخل سالن تعویض شود. زیرا میهمانان ها نباید احساس سردی، گرمی و یا خفگی کنند.

3- داشتن پارکینگ
همه میهمانانی که به جشن دعوت می شوند، باید بتوانند خودروی خود را در پارکینگ و محل مناسبی پارک کنند تا خیالشان از بابت وسیله نقلیه راحت باشد و در جشن مدام استرس سرقت و آسیب اتومبیل خود را نداشته باشند.

4- نزدیکی به شهر
از دیگر مشخصه های خدمات مجالس و تشریفات عروسی ، نزدیکی به شهر است. به طوری که میهمانان به راحتی سالن را پیدا کنند. اگر خدمات مجالس در مسیری دور از شهر و یا محلی گنگ باشد، پیدا کردن آن برای مهمانان سخت می شود. همین طور یک مسافت طولانی دسترسی میهمانان به سالن جشن را بیشتر می کند که این مساله چندان جالب نیست.

5- سرگرمی میهمانان
جشن هایی که برگزار می شود، باید برای همه میهمانان مناسب باشد و برای تمامی سنین برنامه مهیج و شاد داشته باشد. ممکن است برخی از میهمانان، افراد مسن تری باشند که علاقه چندانی به موسیقی های پاپ و امروزی نداشته باشند. بنابراین تیم موسیقی خدمات مجالس باید بتواند موسیقی های خاطره انگیز و مطابق با خواست میهمانان مسن تر را نیز اجرا کند.

6- پذیرایی
پذیرایی از میهمانان باید به بهترین شکل انجام شود. باید بهترین غذاها، میوه ها، شیرینی ها و نوشیدنی ها بر روی میز میهمانان گذاشته می شود. نحوه پذیرایی هم اهمیت زیادی دارد. پرسنل خدمات مجالس باید رفتار محترمانه ای با میهمانان داشته باشند و به شکل مودبانه ای از آن ها پذیرایی کنند.

7- زیبایی و تزئینات داخلی سالن
از دیگر ویژگی های یک خدمات مجالس خوب، داشتن تزئینات و نمای داخلی زیباست. گل آرایی، نورپردازی، رنگ آمیزی و سایر تزئینات داخلی به زیبایی سالن خدمات کمک به سزایی می کند. ضمن اینکه هر چقدر سالن مجالس زیباتر باشد، تاثیر بیشتری در ایجاد شادی و هیجان میهمانان دارد.
یک خدمات مجالس خوب در همه زمینه ها می تواند به عروس و داماد مشاوره بدهد در این مورد مشاوره در زمینه انتخاب بهترین موزیک برای تشریفات عروسی و گروه های موسیقی معروف زا هم می توان لحاظ نمود
برای مطالعه مقالات بیشتر در مورد تالار و تشریفات عروسی می توانید به اینجا مراجعه نمایید.
anahemati Offline
#3 ارسال شده : 1399/04/01 10:08:05 ب.ظ
anahemati

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 105
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
برای بادکردن انواع بادکنک و جلوگیری از خستگی دستگاه تنفسی
https://rezim.ir/product...d-catering/balloon-pump/
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.112 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت