تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

اجاره خودرو Offline
#1 ارسال شده : 1397/03/29 01:03:32 ب.ظ
اجاره خودرو

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 72

نسل جدید بی ام و X5

اجاره خودرو
ب ام و از مدتی قبل خبر از معرفی نسل جدید ب ام و X5 داده بود و سرانجام روز گذشته نخستین تصاویر را از این شاسی‌بلند منتشر کرد.
بر اساس تصاویر می‌توان گفت در طراحی کلی خودرو روند حرکتی ب ام و X5 که در نسل پیشین این خودرو هم دیده بودیم حفظ شده است اما ب ام و با نگاهی به طراحی خودرو مفهومی X7 خود، سری ۵ را بازطراحی کرده است و به این ترتیب هرچند از دور می‌توان وجود یک X5 را تشخیص داد اما به‌وضوح با یک خودرو جدید طرف هستیم که البته بزرگ‌تر از قبل هم شده است.
جلوپنجره بزرگ‌تر شده و گرافیک چراغ‌های جلو تغییر کرده است. علاوه بر این‌ها طراحی چراغ‌های عقب به‌طور کامل جدید است و می‌توان آن را روند طراحی جدید محصولات ب ام و در خودروهای شاسی‌بلند این شرکت دانست.
در فضای داخلی هم هرچند همچنان می‌توان حضور یک ب ام و را دید اما استفاده گسترده از فناوری و البته چیدمان جدید تجهیزات باعث شده است خودرو کاملاً به‌روز باشد. مهم‌ترین مسئله در این میان وجود دو صفحه نمایش بزرگ ۱۲٫۳ اینچی در این خودرو است که یکی از آن‌ها نقش نشان‌دهنده‌های پشت فرمان را بازی می‌کند و دیگری سیستم سرگرمی و صوتی و البته بخش‌های مختلف X5 را در کنترل خواهد داشت.
علاوه بر این‌ها سیستم iDrive هم به‌روز شده است و اکنون بخش زیادی از اطلاعات آن از طریق ذخیره‌سازی ابری نگهداری می‌شود و این مسئله به این معنی است که شما می‌توانید با شخصی‌سازی آن، زمانی که از یک ب ام و به ب ام و دیگری می‌روید بخش زیادی از تنظیمات را بر روی خودرو جدید هم داشته باشید.
هنوز جزییات زیادی در زمینه قوای محرکه این خودرو منتشر نشده است و قیمت هم هنوز نهایی نیست اما آنچه می‌دانیم این است که نسل جدید X5 از اواخر سال جاری میلادی و با مدل ۲۰۱۹ روانه بازارها خواهد شد.


منبع : شرکت اجاره خودرو پرشین سیر پاسارگاد
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.076 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت