تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

اجاره خودرو Offline
#1 ارسال شده : 1397/03/27 12:26:24 ق.ظ
اجاره خودرو

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 72

شرکت خودروسازی جنرال موتورز

اجاره خودرو

جنرال موتورز
یکی از بزرگترین تولید کننده گان خودرو در آمریکا شرکت جنرال موتور می باشد که از سال ۱۹۰۸ تا به امروز در صنعت خودرو سازی فعالیت دارد ، این ابر شرکت خودرو هایی به برند های شورولت ، بیوک ، جی ام سی ، اولدز موبیل ، کادیلاک ، اپل ، هالدن ، هامر را در خط تولید خود دارد که هر یک از این برند های عنوان شده زیر مجموعه های خاص خود را دارد که در اینجا تک تک آنها را معرفی خواهم کرد .

شورولت :
موسس این برند قدرتمند لویس شورلت می باشد که از سال ۱۹۱۱ این نام را ازآن خود کرد ، زیر مجموعه های شورولت شامل : کامارو ، نوا ، کاپریس ، مونت کارلو ، بلیزر ، ایمپالا ، کوروت ، ساب اوربان ، ون ، اکسپرس ، سلبریتی ، کاوالیر و لومینا را نام برد .

شورولت کامارو از سال ۱۹۶۶ شروع به کارکرد و از سال ۱۹۶۷ (سال ۱۳۴۶ شمسی) تا سال ۱۹۶۹ (سال ۱۳۴۸ شمسی) مدل های سوپر اسپورت ، اسپورت کوپه ، رالی اسپورت را رو نمایی کرد ، که در همان ابتدا شورولت کامارو اس اس و شورولت کامارو آر اس بودند که با موتورهای ۶ سیلندر ، ۸ سیلندر ، ۱۰ سیلندر و حتی ۱۲ سیلندر به درخواست مشتری قابل سفارش بود .جالب است بدانید که گیربکس های آن ۳ سرعته دستی می باشد !

شورولت کامارو اس اس دارای موتور ۵٫۷۰۰ سی سی و ۶٫۲۰۰ سی سی نسبت به آر اس داشت . این سیستم قدرتمند دارای کاربراتور ۴ دهنه می باشد که هنگام شتاب گیری از آن دهنه دوم آن باز می شود و شتاب فوق العاده ای را میگیرد .

فرق عمده این نسل از کامارو ها در ظاهر آنها می باشد ،تغییر جلو پنجره ، تغییر چراغ های جلو و عقب ، دماغه های آن ، شیشه های برقی و دستی .

مدل های بعدی که از سال ۱۹۷۰ (سال ۱۳۴۹ شمسی) تا ۱۹۸۱ ( سال ۱۳۶۰ شمسی) تقریباً ۱۲ سال بروی خط تولید بود به دلیل درخواست های زیاد مشتریان و محبوبیت این خودرو ها

در این مدل ها نسبت به مدل های قبل (۱۹۶۷ م ، ۱۹۶۹ م) تغییر اندازه طولی و عرضی داشتند و کاپوت آنها ماسل و طویل تر شده اند .یکی دیگر از تغییرات ظاهری مدل چراغ های آن می باشد که که از دماغه ماشین جلوتر می باشد .این روند تا سال ۱۹۷۳(۱۳۵۲ شمسی) ادامه داشت که بعد از آن مدل کامارو اس اس متوقف شد و به جای آن کامارو زد ۲۸ با موتور ۸ سیلندر و ظاهری متفاوت وارد بازار شد ، تغییرات آن شامل سپر های یک تکه شدن ،تعویض چراغ های عقب بود که کاملاً ماشین اسپورت شده بود .

به طور ناگهانی زد ۲۸ با فروش خیلی خوب خود در سال ۱۹۷۵(۱۳۵۴ شمسی) متوقف شد ! و خواهان این ماشین اسپورت قادر به سفارش آن نبودند .

پس از ۲ سال غیبت زد ۲۸ در سال ۱۹۷۷ ( ۱۳۵۶ شمسی) دوباره به خط تولید خود بازگشت با این تفاوت که رینگهای اسپرت همرنگ ماشین و مثلثی شکل بودن رینگ ها ، موتور قدرتمند و لاستیک های پهن آن بود که تا سال ۱۹۷۹ یکی از پرفروش ترین سری کامارو های آمریکا (حدود ۲۷۲٫۰۰۰ دستگاه) شد .

در سال ۱۹۸۰ (۱۳۵۹ شمسی) با تغییر موتور از ۲۵۰ شش سیلندر به ۳۸۰ شش سیلندر تبدیل شد و این مدل با طرح گرافیتی ۳ خط روی بدنه خودرو وارد بازار شد و تا ۲ سال این خط تولید ادامه پیدا کرد در طی این ۲ سال جنرال موتور با افت فروش محصولات کامارو روبرو شد .

منبع : شرکت اجاره خودرو پرشین سیر پاسارگاد
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.100 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت