تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mojdehp Offline
#1 ارسال شده : 1397/03/06 10:12:23 ق.ظ
mojdehp

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 43
مکان: کرج

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
همانطور که میدانید یکی از عواملی که می توانند باعث افزایش فروش و ایجاد انگیزه در مشتری شوند دکوراسیون داخلی مغازه می باشد. با دکوراسیون شما می توانید چیدمان اجناس داخل مغازه را به بهترین نحو انجام دهید طوری که خرید را برای مشتری آسان کنید.
از فروشگاه هایی که در سطح شهر فعالیت دارند مغازه های پوشاک بسیار به چشم می خورند. دکوراسیون داخلی مغازه های پوشاک تا حدودی باهم اشتراک دارند ولی به ۳ دسته مردانه، زنانه و بچگانه تقسیم می شوند که هرکدام از آن ها به قسمت های دیگری تقسیم شده که خریدار برای تهیه لباس به آن فروشگاه مراجعه می نماید.
دکوراسیون داخلی مغازه های مردانه به دو دسته مجلسی و یا رسمی که عرضه کننده کت و شلوار هستند و دسته اسپرت که شلوارهای جین و تیشرت می فروشند تقسیم می شوند.
دکوراسیون داخلی مغازه کت و شلوار (مجلسی(
مغازه هایی که برای این شغل درنظر گرفته می شوند بالای متراژ ۳۰ متر می باشند روی قسمت هایی که امکان داشته باشند آیینه های قدی بزرگ نصب می شود، رگال هایی که استفاده می شود تا ارتفاع ۱۲۰سانتی متر قد کت درنظر گرفته می شود که در دو قسمت می باشد قسمت زیر کت رگال با ارتفاع ۸۰ سانتی متر برای شلوار تک جا نمایی می شود در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه های بزرگتر رگال های گردان هم در وسط سالن گذاشته می شود که مشتری امکان دید بهتری داشته باشد در یک قسمت از دیوار قفسه بندی برای جای پیراهن در نظر می گیرند که این کمد ها از سه قسمت می باشد. قسمت پایین که در روی آن نصب می شود که برای انبار جعبه های پیراهن ها استفاده می کنند، قسمت وسط درب ندارد که نمایش رنگ و جنس پیراهن ها نشان داده می شود و قسمت بالا که دسترسی کمتری به فرشنده دارد برای انبار استفاده می کنند که روی آن درب نصب می شود، در جلوی قفسه پیراهن پیشخوانی قرار می گیرد که قسمت هایی از آن با شیشه کار شده که مشتری امکان دیدن داخل آن را داشته باشد و فروشنده ها پشت پیشخوان قرار می گیرند که توضیحات جنس را به مشتری بدهند .
در طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه های کت و شلوار قسمتی هم برای کفش جانمایی می شود چون مشتری های این مغازه ها اکثرا کل خرید خود را ست می کنند در کنج های مغازه اتاق پرو به ابعاد ۱×۱ متر ساخته می شود که در داخل آن آینه های قدی نصب می شود. اتاق پرو باید طوری باشد همراهی که با مشتری برای خرید آماده بعد از تعویض لباس بتواند در خرید کمک مشتری نماید، ارتفاع سقف مغازه بلندتر از ارتفاع معمول می باشد، بهتر این است که از سقف کاذب آگوستیک استفاده شود که چراغ های با نوردهی زیاد در آن کار شده است و ارتعاش صدا در مغازه گرفته می شد و هم به سبک کلاسیک بیشتر می آید، رنگ روشن در بزرگی فضا تاثیر خوبی دارد.
دکوراسیون مغازه اسپرت فروشی
بزرگی مغازه در این لباس فروشی مهم نیست و بیشتر در پاساژهای تجاری راه اندازی می شود، در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ویترین پشت شیشه اهمیت فراوانی دارد چون مشتری ها قبل از ورود ویترین آن را می بیند و در صورت داشتن جنس مورد نظرشان برای دیدن مدل های دیگر آن به داخل مغازه می روند، در دکوراسیون داخلی مغازه تمام قسمت های دیوار با قفسه پوشیده می شود آینه در یک قسمت بیشتر کار نمی شود.
اندازه پیشخوان در طراحی دکوراسیون داخلی خیلی بزرگ گرفته نمی شود چون فضای داخل مغازه راکوچک می کند ، اتاق پرو هم در گوشه مغازه باید درب آن جوری باز شود که از بیرون زمانی که درب اتاق پرو باز می شود دید نداشته باشد در طراحی سقف مغازه از کناف کار می شود که مدرن تر دیده شود و در نورپردازی مغازه با نورهای مخفی فضای مغازه را زیباتر می نماید، در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه رنگ های تیره و روشن می تواند در جذب مشتری تاثیر گذار باشد.

ویرایش بوسیله کاربر 1397/03/07 11:17:40 ق.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
hirad1392 Offline
#2 ارسال شده : 1397/03/15 11:45:20 ق.ظ
hirad1392

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 5

کاغذ دیواری برای فروشگاه و مزون

یکی از مهمترین جاهایی که در مورد دکور آن صحبت می شود دکور فروشگاه و مزون است. فروشگاه داران عمدتا دنبال پیدا کردن راهی هستند تا با مناسب ترین قیمت و هزینه فضای مناسب و جذابی را برای مشتریان خود بوجود آورند. مسلما کاغذ دیواری یکی از بهترین گزینه هایی است که با صرف هزینه کم و زمان کوتاه میتوان تغییر شگرفی را در دکور فروشگاه بوجود آورد.

معمولا برای دکور فروشگاه ها و مزون ها از کاغذ دیواری های فانتزی و رنگ های خاص استفاده می شود. بکار بردن رنگ های معمولی مثل کرم و طلایی برای مزون زیاد مناسب نیست. رنگ های تیره و طرح های مدرن هم برای تزیین فروشگاه گزینه مناسبی به شمار می آید.

کاغذ دیواری



کاغذ دیواری اتاق کودک


صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.082 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت