تالار گفتگوی مشاغل برتر
طراحي سايت - شركت دبيرا
فروش بک لینک
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

asal.mosavi Offline
#1 ارسال شده : 1397/02/26 09:35:56 ق.ظ
asal.mosavi

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
تاریخ عضویت: 1397/02/26
ارسالها: 1
مکان: ایران

سلام
خدمت دوستان
چند روز پیش مطلبی خواندم و با توجه به گسترش علم و فناوری و نیاز جوانان برای ورود به عرصه کاری تصمیم گرفتم تا مطلب خوانده شده را نیز با شما به اشتراک بگذارم.
شما هم مطلبی داشتید از سایت های خبری و یا آموزشی ممنون میشم قرار بدین


آنچه کارآموز پشتیبانی نرم افزار باید هنگام استخدام بداند

ایتنا - در صورتی که تجربه کاری ندارید و به دنبال جایی هستید که تجربه کاری خود را افزایش دهید، به شما پیشنهاد می دهیم که مدتی را در یک شرکت به عنوان کارآموز پشتیبانی نرم افزار شروع به فعالیت کنید. مطمئناً اگر سری به آگهی های استخدام بزنید تعداد زیادی درخواست استخدام با عنوان کارآموز پشتیبان توسط شرکت های تولید کننده نرم افزار مالی و اداری مشاهده خواهید کرد که تمایل به استخدام کارآموز پشتیبان نرم افزار دارند.
آنچه کارآموز پشتیبانی نرم افزار باید هنگام استخدام بداند
به گزارش ایتنا به نقل از واحد منابع انسانی و استخدام کارآموز پشتیبانی نرم افزار یا همان کاراموز پشتیبان آرین سیستم ، چند سالی است که توسعه کاربرد کامپیوتر در شرکت ها رشد چشمگیری داشته است و مدیران با هدف حرکت در مسیر تکنولوژی سعی می کنند اکثر عملیات مالی و اداری خود را به کمک نرم افزار ثبت و مدیریت کنند و مطمئناً در زمان کار با نرم افزار ممکن است دچار مشکلات و خطاهایی شوند. بنابراین حضور یک شخص به عنوان کارآموز پشتیبان می تواند کمک به سزایی در این امر کند. بسیاری از شرکت­های تولید کننده نرم افزار با استخدام کارآموز پشتیبانی نرم افزار از بین علاقمندان به حوزه پشتیبانی و ارائه آموزش­های لازم و حرفه ای توسط نیروهای کارآزموده و با سابقه واحد پشتیبانی خود سعی بر افزایش سطح کیفیت رضایت مشتریان خود دارند.

کارآموز پشتیبانی نرم افزار به مشتری کمک می کند تا به خوبی از نرم افزار استفاده و در صورت مشاهده خطا آن را در حداقل زمان برطرف کند. کارآموز پشتیبان با قدرت بیان خوب و خوش برخورد بودن خود باید بتواند پاسخگوی تماس مشتریان و برطرف کردن خطاهای پیش آمده باشد و بعد از اینکه خود در دوره کارآموز پشتیبانی نرم افزار با تنظیمات و نحوه استفاده از نرم افزار آشنا شد، باید به عنوان یک کارآموز پشتیبان دوره دیده بتواند از طریق تماس تلفنی و یا حتی با رفت و آمد به محل مشتری اقدام به دمو و آموزش نحوه استفاده از نرم افزار کند.

مهارت ها و وظایف کارآموز پشتیبانی نرم افزار
شما به عنوان کارآموز پشتیبانی نرم افزار بر اساس اینکه نرم افزاری که پشتیبانی می کنید در چه حوزه ای است، وظایف و توانایی های مختلفی خواهید داشت. اما به صورت کلی کارآموز پشتیبان باید دارای روحیه کار تیمی و علاقمند به یادگیری و پیشرفت باشد. کارآموز پشتیبانی نرم افزار بهتر است به محیط وب و sql server نیز آشنایی داشته باشد. از کارآموز پشتیبانی نرم افزار انتظار می رود تا بعد از گذراندن آموزش­های لازم، وظایف زیر را به خوبی انجام دهد :
- ارائه خدمات پیشگیرانه برای اطمینان از عملکرد درست نرم افزار نزد مشتری
- نصب و ارتقاء نرم افزار در محل مشتری
- مشاوره و راهنمایی صحیح به مشتری برای کارکرد مطلوب تر سیستم
- تهیه و ارائه گزارش به مشتری درباره عملکرد نرم افزار
- پیگیری درخواست­های مشتری از تمام واحدهای مربوطه تا زمان رفع مشکل و ...
این مقاله توسط واحد منابع انسانی و جذب کارآموز پشتیبان آرین سیستم آماده شده

ویرایش بوسیله کاربر 1397/02/26 09:37:21 ق.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.182 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: دوربین مداربسته, اتاق تمیز, سیم بکسل,پیچ و مهره,پرده هوا,قالب سازی پلاستیک,تبلیغات رایگان,پیچ و مهره,پمپ وکیوم,دستگاه تولید زغال,کوره تولید زغال,طراحی وب سایت,سئوی وب سایت