تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mostafaahmadi Offline
#1 ارسال شده : 1397/02/16 11:32:49 ق.ظ
mostafaahmadi

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3
مرد
مکان: TEHRAN

- پنجره دوجداره upvc برای نیازهای مختلف
پیدا کردن پنجره های دو جداره مناسب خانه شما به همین آسانی به نظر نمی رسد. امروزه بسیاری از گزینه های مختلف وجود دارد که می توانید آن ها را به سادگی انتخاب کنید. پنجره ها می تواند مربع، مستطیل، هشت ضلعی و حتی مثلثی باشد و فقط شکل است. بعضی از پنجره ها به سمت بالا باز می شود و برخی از آنها به سمت بالا حرکت می کنند. هر یک از این انواع مختلف پنجره ها چیزی ویژه ای برای یک خانه ارائه می دهند و فقط صاحب خانه که گزینه های آنها را درک می کند می تواند تصمیم گیری آگاهانه را برای انتخاب پنجره های راست انجام دهد.
- انتخاب پنجره ها بر اساس کاربرد پذیری
پنجره های گردشی با شیب N :بهترین گزینه از نظر ابزار و تعمیر و نگهداری هستند .آنها دارند بیشترین تطبیق پذیری و بسیار راحت از نظر تمیز کردن هستند .شما به راحتی میتوانید به گلخانه پنجره دسترسی داشته باشید و همچنین می توانید هر دو طرف پنجره را از داخل خانه به راحتی تمیز کنید .شما همچنین میتوانید هر دو طرف پنجره را شیب دهیذ تا به راحتی از نسیم بیرون به داخل خانه بهره ببرید.

پنجره دوجداره

- پنجره های ویژه:
پنجره های TwinSash بهترین پنجره هایی هستند که شما در وسط شهر یا در ارتفاعات بلند در هند قرار می گیرید زیرا این پنجره های حرارتی و ضد سر و صدا هستند که برای شرایط آب و هوایی هند سفارشی شده اند و برای ایمنی بالا از آنها استفاده می شود.




پنجره های دوجداره قوص دار:
هنگامی که شما می خواهید پنجره خانه پیشرو باشد تا بتوانید فضای خانه را بیشتر کنید از این نوع پنجره استفاده می کنید.این پنجره ها این قابلیت را دارند که از دیوار خارج شوند و هر چه بزرگتر باشد فضا هم بیشتر خواهد بود.این نوع پنجره ها تاکید بسیاری از معماران است.پنجره های دو جداره باری معمولا برای خانه های مدرن و پنجره های قوص دار برای خانه های قدیمی و سبکتر استفاده می شود.در حقیقت پنجره های دو جداره باری بر روی پنجره های مسطح تکیه می کنندیعنی بر روی یک قاب که قبلا ساخته شده است.از سوی دیگر پنجره های دو جداره منحنی به صورت پنجره های سفارشی که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و خروجی دایره ای در خانه ایجاد می کنند ساخته می شود.



پنجره های دوجداره به صورت سقف کاذب:
اگر شما علاقه مند هستید که نور خانه را با گزینه های محدودی که در دست دارید بیشتر کنید یک آسمانگیر یک گزینه عالی است.اساسا این نوع پنجره ها بر رو سقف نصب می شوند و باید توسط یک فرد حرفه ای این کار انجام شود.این نوع پنجره ها به سادگی نور اضافی را برای برآورده کردن روشنایی محقق خواهند کرد.این نوع پنجره ها همچنین راه خوبی برای جستجو در ستاره ها هستند و می توانند به عنوان تهویه مطبوع در اتاق زیر شیروانی حمام به صورت مجزا استفاده شوند.این نوع پنجره های دوجداره زمانی که می خواهید نور را از سقف خود وارد کنید این نوع پنجره ها بهترین گزینه برای شما می باشند.



پنجره دوجداره باغی :
پنجره های باغی اساسا پنجره های مینی بایر هستند که برای گیاهان طراحی شده اند. آنها مانند گلخانه های کوچکی هستند که شما به سمت خانه خود اضافه می کنید و آنها را به شدت در دسترس می گذارید. این پنجره ها بسیاری از گیاهان مختلف را نگه می دارد و بسیاری از آنها حتی قفسه ها را نیز می سازند تا شما بتوانید در هر پنجره چند گیاه اضافه کنید. از آنجایی که گیاهان نیاز به رشد نور خورشید دارند، طبیعی است که یک فضای گیاهی در خانه شما ایجاد شود که از یک پنجره پیشرفته مانند یک پنجره باغی ساخته شده است.


پنجره های دوجداره کرکره ای و سایبان و همچنین پنجره های طاق دار گونه های دیگر پنجره هستند که در مقالاتی جداگانه به آنها خواهیم پرداخت.


منبع:پنجره دوجداره
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.079 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت