تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

kararegister Offline
#1 ارسال شده : 1397/02/05 12:44:59 ق.ظ
kararegister

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 84
مکان: شهرک غرب ، بلوار دریا،بین مطهری و شفق، پلاک 118، واحد 10

اگه شما هم جزء کسانی هستید که این سوال براتون پیش اومده که موقع ثبت کردن برند و یا شرکت چی کار باید کنیم یا چه مدارکی رو باید آماده کنیم توصیه میکنم این پست رو حتما بخونید.
اگر تقاضای ثبت برند از طرف نماینده قانونی(وکیل،دارنده یا دارندگان حق امضا برای اشخاص حقوقی و ....) انجام شود مدارک آن باید حتما ضمیمه شود.
نمونه گرافیکی یا کپی از علامت درخواستی حداکثر در ابعاد ده در ده سانتی متر باید تهیه شود. در صورت سه بعدی بودن علامت ارائه علامت به صورت نمونه گرافیکی یا تصویر دو بعدی به نحوی که از شش زاویه متفاوت تهیه و در مجموع یک نمونه واحد را تشکیل دهند ضروری است. ارائه مدارک دال بر فعالیت در رشته مربوط الزامی است. چنانچه متقاضی ثبت بخواهد به استناد تقاضای ثبت یا ثبت خارج از کشور از مزایای حق تقدم (حداکثر 6 ماه) استفاده کند باید مدارک مربوط به حق تقدم را همزمان با تسلیم اظهارنامه یا حداکثر ظرف پانزده روز از آن تاریخ ارائه کند. نسخه ای از ضوابط استفاده از علامت جمعی و تاییدیه مقام صلاحیت دار نیز باید همراه متقاضی باشد.
اطلاعات تماس
میدان ونک، تقاطع ملاصدرا و کردستان، بن بست فرشید، پلاک 8، واحد 4
[email protected]


تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 6.383 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت