تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

avin Offline
#1 ارسال شده : 1397/02/02 11:16:46 ق.ظ
avin

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 19

موتور برق دستگاهی برای تولید برق می باشد. این وسیله در ابعاد مختلف تولید می شود و در مقیاس های کوچک تا بزرگ برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول با توجه به نیاز بازار مصرف، دستی وکوچک برای مصارف خانگی و درابعاد بزرگ جهت مصارف صنعتی تولید و عرضه می گردد.
کاربردهای موتوربرق شامل:
1-جهت استفاده و برق رسانی به پمپ های مختلف آب، کفکش ها،
2-استفاده برای الکترو موتورها و سیستم های برقی کوچک مثلا روشنایی و غیره کاربرد دارد.
از نظر سوخت مصرفی موتور برق ها انواع مختلفی دارند که یکی از آن ها موتور برق استارتی می باشد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

موتور برق استارتی:
مصرف سوخت موتور برق استارتی متفاوت است باتوجه به توان موتور و نوع توان مصرفی آنها مقدارسوخت آن نیز متفاوت است.
از اجزای موتور برق استارتی باید به موتور، سیستم سوخت و یک سیستم تامین ولتاژ اشاره کرد که نوع استارتی با دکمه استارت روی آن ها کار می کنند.
یکی از قسمت های اصلی موتوربرق ، موتور آن می باشد چرا که انرژی مکانیکی دستگاه در آن تبدیل به انرژی برق می گردد و هرچقدر توان موتور بالاتر باشد میزان برق تولیدی آن افزایش می یابد.
یکی از معایب موتور برق ها، صدای زیاد آن می باشد که در موتور برق استارتی ساخته شده با تکنولوژی جدید این مشکل تا حد زیادی با بهینه سازی موتور و عایق کاری آن صدای موتور تا حدزیادی رفع شده است.
نکات خرید موتور برق :
هنگام خرید موتور برق باید توان مورد نظر یا همان ولتاژ مورد نظر خود ونوع کاربردی که ازآن درنظر دارید ، توجه کرده و مناسب ترین محصول را انتخاب کنید.
سیم پیچی، قدرت بدنه، شاسی های موتور برق، مقدار سوخت مصرفی و نوع سوخت مصرفی مواردی است که شما در هنگام خرید باید در نظر داشته باشید.
رعایت ایمنی در موتور برق های بسیار مهم است زیرا محصولات احتراق این مواد گاز های سمی و مونواکسید کربن می باشد که اگر در جای نامناسب ومحل بسته ای قرار داده شود با روشن شدن دستگاه باعث گازگرفتگی و خفگی می گردد بهمین دلیل بهتراست مکان قرار گیری آن سنجیده شود و در محیط های باز نصب گردد.
برای خرید موتور برق ارزان که تمام ویژگی های ذکرشده در بالا را داشته باشد می توانید با مجموعه آریان صنعت همراه شوید تا علاوه بر ارزان بودن، کیفیت بالا را نیز تجربه کنید.

ویرایش بوسیله کاربر 1397/02/04 01:10:01 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 4.421 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت