تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

nazanin.R Offline
#1 ارسال شده : 1397/01/27 06:47:24 ب.ظ
nazanin.R

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 42

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
هتل ماکوپولو دبی از هتل های چهار ستاره دبی است که در بخش فرهنگی شهر قرار دارد و مناسب برای مسافرانی است که در سفر به دبی در جستجوی مکانی آرام هستند . با اقامت در هتل مارکوپولو می توانید شهر قدیمی دیره را با مکان های تاریخی دوبی کریک ، سواحل طلایی و بازار ادویه جات ، بهترین زمین های گلف و مرکز جهانی تجارت در محدوده جاده شیخ زاید را کاوش کنید .

هتل مارکوپولو دیره دبی فقط چند دقیقه رانندگی از فرودگاه بین المللی دبی و یک پیاده روی کوتاه از ایستگاه متروی صلاح الدین و اتحادیه فاصله دارد . این هتل به دبی کریک ، بازار طلا و ادویه بسیار نزدیک است . این هتل دسترسی آسان و مراکز خرید و مرکز نمایشگاه دبی دارد . 

هتل مارکوپولو برای پاسخگویی به نیازهای مسافرینی است که برای کسب و کار و تفریح با تور دبی سفر کرده اند . این هتل دارای ۱۲۶ اتاق و سوئیت با امکانات مدرن از جمله صفحه نمایش مسطح LCD ، مینی بار ، صندوق امانات ، تلفن ، تهویه مطبوع ، سشوار ، یخچال ، میز مطالعه ، امکانات اتو ، توالت ، حمام ، کاناپه ، سرویس بیدار شدن ، کتری برقی و ... می باشد . دسترسی به اینترنت بی سیم با سرعت بالا باعث شده است که مهمانان بتوانند با بیشترین سرعت ارتباط برقرار کنند .


 
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.066 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت