تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

آژیر سنترال Offline
#1 ارسال شده : 1397/01/27 12:37:41 ق.ظ
آژیر سنترال

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 8

هیشه برای نصب دوربین های مداربسته این سوال وجود دارد که چه نوع کابلی مناسب است برای سیم کشی این سیستم هخا
این آموزش و راهنمایی برای نصب دوربین مداربسته فرقی ندارد که خانه شما در مرحله گچ کاری باشد یا در یک خانه کاملا اماده شده باشد در هر صورت کارساز است
اگر شما در حال بازسازی یک خانه باشید بهترین زمان سیم کشی برای دوربین مداربسته قبل از گچ کاری است
به شما این امکان را می دهد که کابلها را به راحتی مخفی کنید و مسیر آن را پنهان کنید.
همچنین شما میتوانید تصاویر دوربین های خود را یا به طور آنلاین در تلوزیون نگاه کنید یا اینکه تصاویر را برایتان ضبط کنددر این قسمت برخی از مراحل و گام های اساسی آمده است
مرحله 1: چه نوعی از دوربین های امنیتی را استفاده می کنید؟

گام اول این است که تصمیم بگیرد که آیا شما می خواهید از دوربین های IP دار استفاده کنید و یا از دوربین های مدار بسته؟ چرا که این تعیین خواهد کرد که شما از چه نوع کابلی استفاده کنید.

برای سیم کشی سیستم های دوربین IP دار از کابل CAT-5 استفاده می شود. معمولا برای سیم کشی دوربین های مدار بسته از کابل کواکسیال استفاده می شود. لطفا توجه داشته باشید که زمانی که می گویم دوربین های مدار بسته، منظور سیستم های دوربین های امنیتی HD که با استفاده از کابل کواکسیال سیم کشی می شوند است. این نوع از سیستم ها می توانند از دوربین های AHD 1080p و یا دوربین های TVI استفاده کنند.

اگر شما از نوع دوربینی که می خواهید نصب کنید مطمئن نیستید و می خواهید این تصمیم را برای بعد بگذارید، هر دو نوع کابل: CAT-5 و کابل کواکسیال سیامی RG59 را برای هر مکان از دوربین ها بکشید. این کار برای شما چندان هزینه بیشتری بر نمی دارد و شما می توانید از کابل هایی استفاده کنید که قبلا استفاده نمی کردید. لطفا توجه داشته باشید که شما همچنین می توانید از مبدل ویدئویی برای سیم کشی دوربین های مدار بسته با کابل CAT-5 استفاده کنید.

من در حال حاضر سیستم های مدار بسته HD را بیشتر از سیستم دوربین های IP دار توصیه می کنم. من برنامه ای برای رفتن به جزئیات در این مقاله ندارم، اما می گویم که کیفیت دوربین های p1080 کواکسیال به طور کلی بهتر از دوربین های IP با کیفیت p1080 است، قیمت پایین تری دارند، و آسان تر راه اندازی می شوند. لطفا اگر می خواهید در مورد دوربین مدار بسته HD در مقابل دوربین های IP بحث کنید بعدا به من ایمیل بزنید.

مرحله 2: کجا می خواهید دوربین و مانیتور خود را سوار کنید؟

بعد تصمیم گیری کنید که کجا می خواهید دوربین های خود را سوار کنید. همچنین، در مورد اینکه آیا می خواهید تصاویر دوربین های خود را به صورت زنده در هر تلویزیون یا مانیتوری در نزدیکی DVR خود ببینید نیز فکر کنید. در نهایت، تصمیم بگیرید آیا می خواهید هر دستگاه دیگری مانند تشخیص دهنده حرکت و یا سنسورهای درب، که می توانند برای فعال کردن آلارم و یا ضبط بر روی DVR مورد استفاده قرار گیرند را نصب کنید.

در بالا یادداشتی برای طرح مکان برای دوربین های امنیتی، یک DVR، یک جعبه منبع تغذیه، 3 تشخیص دهنده حرکت در فضای باز و 2 نقطه مانیتور ارائه شده است. این که آیا شما در مرحله قبل از گچ کاری هستید یا نه، من توصیه می کنم برنامه ریزی سیستم نظارت خود را شبیه کاری که من در بالا انحام داده ام طراحی کنید.

در صورتی که شما زیاد آشنا نیستید، نقطه مانیتور شرایطی در صنعت نظارت تصویری برای تلویزیون ها و مانیتورهایی است که برای نشان دادن یک نمایش زنده از یک یا تعدادی دوربین دیگر استفاده می شود. شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد نقطه مانیتور را در اینجا یاد بگیرید.

همه فلش های نارنجی به مکان های پیشنهادی که در آن دوربین های امنیتی نصب خواهد شد اشاره می کنند. DVR، یک مانیتور، و جعبه منبع تغذیه در اتاق خواب خانه واقع شده است که به عنوان یک دفتر استفاده خواهد شد. سه تشخیص دهنده حرکت PIR بیرونی با استفاده از مربع های آبی مشخص شده اند و یک نقطه مانیتور در اتاق خانواده و اتاق خواب اصلی وجود خواهد داشت.

مرحله 3: چه نوع کابلی باید استفاده کنم؟

ادامه مقاله را در وب سایت ما می توانید مطالعه کنید.

ویرایش بوسیله کاربر 1397/01/28 09:31:28 ق.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.132 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت