تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

saheleaftab1 Offline
#1 ارسال شده : 1396/08/29 09:50:02 ب.ظ
saheleaftab1

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 192
مکان: تهران

5 تشکر دریافتی در 5 ارسال
مراسم کریسمس در اسپانیا
در آغاز زمستان و در کوتاه ترین روز سال مراسمی شبیه به چهارشنبه سوری ما در این کشور به نام برگزار Hogueras می شود که خانواده ها دور آتش جمع می شوند و با خوردن نوشیدنی و شیرینی های مختلف و به بهانه دوری از بیماری و رنج از روی آتش می پرند . این مراسم را در گرانادا و خائن بیشتر برگزار می کنند ولی در سایر شهر های اسپانیا هم این مراسم تبعیت می شود و واقعا الهامی از چهارشنبه سوری قدیم در ایران است .
بازارچه های فصلی کریسمس را در همه جا می توان مشاهده کرد . بازارچه هایی که مخصوص این ایام بوده و فعالیت اصلی آنها فروش شیرینی و شکلات و آبنبات های مخصوص کریسمس و هدایای مخصوص این روز برای کودکان می باشد . این بازارچه ها را در همه نقاط دنیا که کریسمس را جشن می گیرند به شکل های مختلف می توانید ببینید .
اما به غیر از کیک حلقویRoscón de Reyes که قبلا در مورد آن گفته شد شیرینی ها و غذاهای سنتی که در این ایام در اسپانیا به وفور دیده می شود را نمی توان نادیده گرفت . از شیرینی های بسیار خوشمزه و عالی سنتی اسپانیا که در کریسمس هم بسیار زیاد پیدا می شود می توان به شیرینی Turrón اشاره نمود . این شیرینی مثل نوقا می باشد که با سفیده تخم مرغ ، شکر ، عسل ، بادام بو داده و انواع مغز خشکبار تهیه می شود و طعمی بی نظیر دارد . البته جدیدا این شیرینی را با کاکائو و قهوه و مارزیپان هم تزئین می کنند و یا به غیر از شکل مستطیلی به روش های دیگری هم برش و عرض می کنند که تجربه انواع جدید آن هم لذت بخش است .
هر چند در هر شهر و روستا و محل اسپانیا و با توجه به عقیده و مذهب و سنت آنها غذاهای سنتی متفاوتی طبخ می شود ولی پایه اصلی همه این غذاها ، غذاهای دریایی مختلف است . دوازده انگور از سنت های رایج اسپانیا در خوردن است که در شب سال نو اتفاق می افتد و به نشانه 12 ضربه زنگ ساعت خورده می شود .این خرافه در برخی از افراد به شکل عجیبی رشد کرده و تا این کار را انجام ندهند برای خودشان سال خوبی را متصور نیستند . به همین دلیل هسته و پوسته انگو را جدا می کنند تا در این کار موفق شوند .
برای مطالعه ادامه مطلب سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

http://travel.sahelaftab.com/
02188656892




تبلیغات
maya2015 Offline
#2 ارسال شده : 1396/11/05 07:41:33 ب.ظ
maya2015

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 133

جشنواره ها و جسن های اسپانیا خیلی زیبا است
گردشگری با کشتی در این کشور بی نظیر است و سفری جذاب است که مسافرین زیادی را هرساله جذب می کند.
اسپانیا و اروپا گردی با کشتی فوق العاده است
قیمت تورهای گردشگری را در آمیتیس ببینید
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 3.710 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت