تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

novinmarketing Offline
#1 ارسال شده : 1396/08/17 05:22:05 ب.ظ
novinmarketing

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 316
مکان: تهران

دستگاه های بخور ابزاری ارزشمند برای کمک به حفظ سطح رطوبت سالم در خانه ها، دفاتر و یا مناطق باز دیگر محسوب می شوند. رطوبت هوا را به اتاق شما اضافه می کند و از تکنولوژی های گرم یا سرد استفاده می کند.
از آنجایی که هر دو نوع نقاط قوت و ضعف خود را دارند، آشنا شدن با تفاوت های بین دستگاه بخور گرم و دستگاه بخورسرد ، به شما کمک می کنند بهترین گزینه برای نیازهای خود را انتخاب کنید.
صرف نظر از دستگاه بخور که انتخاب می کنید، هر دو نوع به شما کمک می کنند تا از عوارض جانبی ناخواسته هوای خشک در امان باشید که می تواند شامل تحریک مجاری سینوس، خون دماغ شدن، خشک شدن لب، خارش پوست ، گلودرد و بیماری های تنفسی باشد. هوای خشک نیز می تواند باعث آسیب به کف چوبی، مبلمان چوبی و حتی ساختار خانه یا ساختمان شما شود.


دستگاه بخور سرد
دستگاه بخور سرد، یک جریان راحت از دمای اتاق را در فضای خانه شما پخش می کنند. این دستگاه های بخور در فن آوری های تبخیری موجود می باشند. مرطوب کننده های تبخیری از یک فیلتر داخلی چرخشی برای جذب آب استفاده می کنند در حالی که یک تهویه هوا را از طریق فیلتر ایجاد می کنند.

این فرآیند باعث می شود که آب در تمام اتاق شما به عنوان یک غبار ناپایدار فوق العاده خوب و ظاهری تبخیر شود. دستگاه های بخور سرد با استفاده از تکنولوژی ارتعاش برای ایجاد یک رطوبت خوب خنک کننده در محیط اطراف شما بی سر و صدا به کار گرفته شوند.

دستگاه بخور سرد، مانند دستگاه بخور گرم 90 ساعته خالص ، گزینه های عالی برای اضافه کردن رطوبت به مناطق بزرگ و یا حتی کل خانه ها می باشند. از آنجا که آب قبل از پراکنده شدن گرم نمی شود، دستگاه بخور سرد، معمولا از برق کمتری استفاده می کنند.

بسیاری از والدین نیز از دستگاه بخور سرد ، برای جلوگیری از حوادث آب گرم در مهد کودک ها، اتاق خواب ها یا دیگر مناطق معمولی که حساسیت در مورد آنها وجود دارد، استفاده می کنند.

با این حال، یک نقطه ضعف برای این دستگاه ها وجود دارد. از آنجا که این دستگاه ها از سوی طرفداران خود استفاده می شوند تا رطوبت خود را خیس کنند، آنها می توانند نسبت به سایر نوع دستگاه بخور شتاب بیشتری داشته باشند. علاوه بر این، مایع خنک می تواند هوا را کمی بیشتر از حد معمول خنک کند.



دستگاه بخور گرم
دستگاه بخور گرم، از یک عنصر گرمای داخلی استفاده می کنند که قبل از انتشار آن به محیط شما به عنوان یک مینای نامرئی تسکین دهنده است. این دستگاه های بخور، اغلب توسط فرآیند جوش، باکتری ها و قالب های آب را از بین می برند که این فرآیند سالم باعث می شود که از ورود میکروب به هوا جلوگیری کنند. عدم وجود یک تهویه داخلی، باعث می شود دستگاه بخور گرم کننده فوق العاده خنک شود.

دستگاه بخور گرم، به اندازه مناسب مدل های غبارآلود، مناسب نیستند. در عوض، این رطوبت سازها در مناطق کوچکتر مانند اتاق خواب و دفاتر بهتر کار می کنند. علاوه بر این، دستگاه های بخور گرمایی مینای دندانه دار کمی گران تر هستند و کمی هوا را تمیز تر می کنند زیرا ذخایر معدنی اغلب در طول فرآیند جوش نگه داشته می شوند. با این حال، بسیاری از مردم این دستگاه های بخور را برای استفاده در ماه های زمستان استفاده می کنند.

دستگاه بخورسرد وگرم
بعضی از دستگاه بخور هر دو ویژگی گرم و سرد را در اختیار شما قرار می دهند که به شما اجازه می دهد روش رطوبت مورد نظر خود را انتخاب کنید. در طول ماه های زمستان شما می توانید از دستگاه بخور خود برای تنظیم غبار گرم استفاده کنید و سپس آن را در ماه های گرم تابستان تغییر دهید.

هنوز سوالی دارید؟

نگاهی به دستگاه های بخور ما بیاندازید و مدل مناسب برای خود را پیدا کنید. شما همچنین می توانید اطلاعات بیشتر در مورد راه حل های زمستانی را در مرکز دانش دستگاه بخور ما فرا بگیرید. اگر مطمئن نیستید که کدام گزینه برای شما بهتر است ما می توانیم در تصمیم گیری به شما کمک کنیم. برای مشاوره رایگان و توصیه محصول، با کارشناسان ما به طور رایگان در ارتباط باشید. ما می خواهیم برای ایجاد یک محیط سالم در محیط داخلی تان به شما کمک کنیم.

تبلیغات
irancnet Offline
#2 ارسال شده : 1397/03/03 12:08:15 ق.ظ
irancnet

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2
مکان: تهران

استفاده از دستگاه بخور برای کودکان لازم است؟

دستگاه بخور برای کودک از اهمیت خاصی برخوردار است، زیرا کودکان نسبت به بزرگسالان از پوست و دستگاه تنفسی حساس تری برخوردارند. در فصل زمستان زمانی که سیستم های حرارتی روشن می شوند، رطوبت درون منزل به 10 درصد و یا کمتر افت می کند، هوای خشک می تواند پوست، بینی و ریه های کودک را تحریک کند. هوای خشک به رشد ویروس ها و باکتری ها نیز کمک می کند. علاوه بر این ها هنگامی که یک کودک به سرماخوردگی و یا عفونت های تنفسی مبتلا می شود نمی تواند همانند بچه های بزرگتر و یا بزرگسالان از داروهای شیمیایی استفاده نماید. بدن کوچک کودکان در برابر داروهای قوی بسیار شکننده است. به همه این دلایل متخصصان اطفال معمولا دستگاه بخور برای کودکان را به ویژه در شرایط آب و هوایی خشک به عنوان یک فاکتور پیش گیری و یا کمک درمان تجویز می کنند.

دستگاه بخور برای کودک چه فوایدی دارد؟
با استفاده از دستگاه بخور، کودکان از علائم سرما خوردگی و گرفتگی مجاری تنفسی آسوده شده و راحت تر نفس می کشند. بخار تولید شده گرفتگی ماهیچه های بینی، گلو و قفسه سینه را برطرف کرده و بهبودی کودک را آسان تر می سازد.
علاوه بر این هوای مرطوب ایجاد شده توسط دستگاه به رفع مشکلات پوستی کودکان کمک می کند. ترک خوردگی لب ها، چشم های خشک و خارش پوست می تواند کودکی را که در یک آب و هوای خشک زندگی می کند و یا در طول فصل زمستان تحریک کند و کودک هیچ راهی برای متوجه کردن والدین خود از رنجی که در چنین شرایطی در تنفس می کشد ندارد و فقط می تواند گریه کند. بنابراین والدین باید قبل از وقوع این مسائل به فکر سلامت کودک خود باشند.
به گفته برخی پدر و مادرها یک مزیت دستگاه بخور این است که به بهبود خواب کودک کمک می کند. اگرچه ممکن است به خواب هر کودکی کمک نکند اما زمزمه ریتمی یک دستگاه بخور صدای آرام بخشی ایجاد می کند که کودکان و نوزادان کوچک را به سرزمین خواب و خیال سوق می دهد.



برای کودک دستگاه بخور سرد بهتر است یا گرم؟
این سوال دغدغه بسیاری از والدینی است که قصد دارند برای اتاق کودک خود بخور مناسبی تهیه کنند. اما واقعا کدام دستگاه برای کودک مناسب تر است؟ اگر در مورد دستگاه بخور سرد و دستگاه بخور گرم اطلاعات دقیقی ندارید در ابتدا حتما مقاله تفاوت بخور سرد و گرم را مطالعه بفرمایید.
دستگاه بخور گرم به دو دلیل برای سلامتی کودکان مناسب تر است. اول اینکه به دلیل مکانیزم حرارت دهی به آب و سپس خارج کردن بخار حاصل از آن از ورود گرد و غبار و املاح موجود در آب به هوای اطراف جلوگیری می نماید. از طرف دیگر حرارت بالا منجر به مرگ باکتری ها و ویروس های موجود در آب شده و از ورود آن ها به هوای تنفسی کودک جلوگیری می کند. اما این حرارت بالا در دستگاه بخور گرم به دلیل خطر سوختگی می تواند تهدیدی جدی برای کودکان محسوب شود.
علی رغم خطری که از طرف دستگاه بخور گرم برای کودکان وجود دارد برخی از پزشکان به پدر و مادرها توصیه می کنند که از دستگاه بخور گرم در اتاق کودکانشان استفاده کنند. زیرا آن ها معتقدند کودکان در هوای گرم مرطوب راحت تر نفس می کشند. هوای گرم راه تنفسی کودکان را باز کرده و آن را منبسط می کند و بدین ترتیب از تجمع ماده مخاطی در آن جلوگیری کرده و تنفس راحت تر می شود. برای درمان سرما خوردگی، آنفلانزا و آسم استفاده از دستگاه بخور گرم برای کودکان بهتر است.
دستگاه بخور سرد به دلیل نداشتن مکانیزم حرارتی برای کودکان ایمن تر است. همچنین برای تسکین خشکی راه های تنفسی و مشکلات تنفسی دستگاه بخور سرد بهتر است زیرا تنفس بخار سرد راحت تر است. در هنگام بروز التهابات حاد تنفسی و همین طور عفونت های مجاری تنفسی استفاده از بخور سرد برای کودکان مناسب تر است. با این وجود در استفاده از آن باید دقت داشت که امکان رشد میکروارگانیسم ها وجود دارد که می تواند بر سلامتی کودکان اثر سوئی داشته باشد. پس هنگام استفاده از بخور سرد در اتاق کودکان بایستی تمیز کردن مستمر آن را جدی گرفت.منبع:مقالات دستگاه بخور

ویرایش بوسیله کاربر 1398/10/09 12:51:09 ق.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.125 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت