تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

ooma1372alizadeh Offline
#1 ارسال شده : 1396/07/29 09:27:10 ب.ظ
ooma1372alizadeh

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 13
مکان: tabriz

دکوراسیون داخلی
علاقه انسان ها به تزیین محیط زندگیش مسئله تازه ی نیست بلکه نقاشی های دوران غارنشینی را هم می توان نوعی تزیین دانست . انسان همواره به دنبال زیبا سازی محیط زندگی خود بوده است ، زیرا این کار در روحیه افراد تاثیر بسیاری دارد .
با پیشرفت های تکنولوژی و جوامع این امر اهمیت بیشتری یافته و به عنوان دکوراسیون داخلی نامیده شد .

دکوراسیون داخلی دارای هزاران نمونه و شکل های مختلف می باشد که به عنوان پطرفدار ترین بخش های معماری به شمار می رود . دکوراسیون داخلی را می توان با حداقل و یا حداکثر هزینه اجرا نمود و در مکان های مختلف از جمله محیط کاری ، فروشگاه ها ، بیمارستان و مطب ها ، رستوران ها ، هتل ها ، تالار ها ، ویلا ها ، فضاهای ورزشی ، منازل ، آشپزخانه ، اتاق خواب ، اتاق نشیمن و ... سبک و سیاق خاص خود را دارد . طراحی وب سایت

دکوراسیون داخلی
دکوراسیون همانند سایر هنرها دارای سبک های مختلفی می باشد که هر فرد براساس سلیقه خود انتخاب می نماید . اکثر افراد بعد از گذراندن روز کاری سخت به منزل خود باز می گردند و یا ساعات زیادی را در محل کار خود هستند . زیبا سازی و دکوراسیون داخلی زیبا در این محیط های کاری می تواند تاثیر خوبی در ذهن افراد و روحیه آنها داشته باشد .
دکوراسیون داخلی به معنای هزینه های بسیار برای زیبا سازی محیط نیست ، بلکه شما با صرف هزینه کم و ایجاد تغییر کوچک هم می توانید محیط زندگی خود را تغییر دهید .
طراحی سایت در تبریز
******************************
تبلیغات
hamedrezaee Offline
#2 ارسال شده : 1396/08/23 05:38:07 ب.ظ
hamedrezaee

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 7

کورین آشپزخانه جزیره ای: 20 نمونه اجرای کورین مدرن



امروزه بهترین و محبوب ترین متریال مورد استفاده بر روی صفحات کابینت (رویه کابینت) و ساخت جزیره در آشپزخانه های جزیره ای، کورین است. صفحات کورین که از آنها با عنوان سنگ مصنوعی نیز یاد می شود، به دلیل تنوع در طرح و رنگ، قابلیت انتخاب زیادی را در اختیار شما قرار خواهد داد. به عنوان مثال شما می توانید برای رویه ی کابینت و یا جزیره تان، از طرح کورین ای استفاده کنید که شبیه سنگ طبیعی است، یا می توانید از یک طرح سفید و یا سیاه یکدست استفاد کنید و یا اینکه می توانید از یک طرح متخلخل استفاده کنید ک هر کدام زیبایی خاص خودشان را دارند.

کورین به دلیل اجرای تمیز و در نهایت بدون درز شدن اتصالات (بوسیله ساب خوردن درزها در اتصالات حذف می شود)، یک ساختار یکپارچه، بی نقص و زیبا به شما خواهد داد. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر 20 نمونه آشپزخانه جزیره ای که به سبک طراحی داخلی مدرن اجرا شده اند را مشاهده نمایید.
اگر قصد خرید، اجرا و یا مشاوره در زمینه کورین را دارید، می توانید با مشاوران خود در ایران کورین در تماس باشید. همچنین جهت اطلاع از قیمت ها، از لینک زیر استفاده نمایید:

قیمت کورین





deconik Offline
#3 ارسال شده : 1396/08/27 08:15:55 ب.ظ
deconik

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 22

کورین حدودا متری چند در میاد؟
sare_amini Offline
#4 ارسال شده : 1396/12/15 06:03:02 ب.ظ
sare_amini

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 24
مکان: تهران

دکوراسیون داخلی خیلی مهمه من پارسال با تور استرالیا سفر کردم و هتلی که اونا برای ما رزرو کرده بودن معرکهههه بود از نظز دکوراسیون داخلی
delaram Offline
#5 ارسال شده : 1397/01/26 04:19:30 ب.ظ
delaram

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 24
مکان: تهران

بهترین طراحی دکوراسیون مدرن رو ژاپن داره من با تور ژاپن رفتم توکیو یه رستوران دیدم که دکوراسیون داخلی محشری داشت رستوران رستوران کاندا (Kanda) پیشنهاد می کنم حتما برید به این رستوران
atizz193 Offline
#6 ارسال شده : 1399/01/17 06:07:39 ب.ظ
atizz193

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 28

تشکرها: 3 بار
3 تشکر دریافتی در 3 ارسال
کمد دیواری کلاسیک فضای داخلی مناسبی دارد اما به دلیل وجود دربِ بازشو، باید به اندازه عرض در، فضای مقابل را برای باز شدن آن خالی کنید. کمد ریلی بهترین نوع کمد هستند که به دلیل ریلی بودن درب‌شان نیاز به اشغال فضای روبرو خود ندارند و در نهایت کمد کشویی را میتوان یک ارزش افزوده برای کمد ریلی یا کلاسیک دانست. این کمد ها، طبقانی هستند که به کمد های مذکور اضافه شده و به صورت کشویی خارج میشوند.

کمد های قدیمی یا همان گنجه ها، در اغلب اوقات با استفاده از چوب ساخته میشدند. امروزه کمد های دیواری جدید از جنس mdf ساخته میشوند. یک کمد دیواری باید از کف مستحکمی برخوردار باشد. اگر کف کمد شما به جای سیمان، از چوب ساخته شده باشد، مطمئن شوید که این قسمت توانایی حمل باری که در آینده قرار است بر روی آن قرار دهید را دارد.

همینطور به روکش کمد منزل خود نیز اهمیت بدهید و بررسی کنید که کیفیت آن در مقابل گذشت زمان و یا اتفاقات ناگهانی مثل ضربات کوچک و یا حتی آب و… مقاوم باشد.

دیواری منزل خود نیز اهمیت بدهید و بررسی کنید که کیفیت آن در مقابل گذشت زمان و یا اتفاقات ناگهانی مثل ضربات کوچک و یا حتی آب و… مقاوم باشد.

دلیل استفاده از کمد دیواری، استفاده بهینه از مکان های مختلف در منزل است. کمددیواری های مختلف را در منزل بررسی کنید و مطمئن شوید که هرکدام به اندازه ای که شما نیاز دارید، دارای فضای خالی هستند. مطمئنا فضای خالی یک کمد در اتاق خواب باید بیشتر از فضای کمد پذیرایی یا آشپزخانه باشد. پس اگر قصد ساخت کمد برای منزل خود را هم دارید باید به این نکات توجه داشته باشید تا بتوانید از هدر رفت هزینه و فضای اضافه منزل خود، جلوگیری کنید.

شاید مهم ترین دلیلی که ما اقدام به نوشتن این مقاله کردیم، پرداختن به زوایای ظاهری این قسمت از منزل بوده است. رنگ کمد دیواری میتواند همرنگ محیط اطراف و دیوار باشد اما در یک انتخاب حرفه ای تر، میتوانید با انتخاب رنگی نا متعارف نسبت به دیوار، با استفاده از تضاد، جلوه ای خاص و زیبا در خانه درست کنید.

البته اگر قصد استفاده از این پیشنهاد را دارید توصیه میکنیم حتما از یک طراح حرفه ای دکوراسیون داخلی کمک بخواهید تا بتواند بهترین پیشنهاد های ممکن را به شما داده و راهنماییتان کند.

البته ظاهر کمد صرفا به رنگ آن محدود نمیشود. دستگیره های کمد نیز در این موضوع پر اهمیت اند. در زمان بررسی دستگیره ها حتما به جنس و کیفیت آن هم اهمیت دهید تا در آینده ای نزدیک مجبور به تعویض آنها نشوید.

ahmadikha Offline
#7 ارسال شده : 1399/01/21 05:26:16 ب.ظ
ahmadikha

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4
مکان: تهران

دکوراسیون داخلی میتواند جلوه ای متفاوت و رویایی را به خانه های شما بدهد و بسته به نیاز شامل مواردی چون بنایی، نصب کفپوش و دیوارپوش، کاغذ دیواری، نقاشی ساختمان، نصب کابینت و نجاری می‌شود. اما برای پیدا کردن افراد متخصص در این زمینه ها ممکن است به مشکل بربخوریم و سوالاتی مثل به چه کسی میتوانم برای تغییر دکوراسیون اعتماد کنم؟ هزینه تغییر دکوراسیون منزل من چقدر میشود؟ آیا تضمینی بعد از انجام تغییرات وجود دارد؟ بهترین متخصص را از کجا پیدا کنم؟
این ها سوالاتی است که ممکن است ذهن شما به خود مشغول کند. امروزه سایت های خدمات منزل برای کاهش دغدغه های شما ایجاد شده اند که بسیار هم در بین مشتریان خود محبوب میباشند. شرکت پین ورک یکی از بهترین سایت های خدمات منزل آنلاین است و شما میتوانید خدمات متنوعی از جمله نظافت منزل، بنایی، نصب کابینت، نجاری، کاغذ دیواری و ... را درخواست نمایید. همچنین داخل اپیکیشن میتوانید به صورت آنلاین از قیمت تمامی خدمات اطلاع پیدا کنید.

در پین ورک از نصب کاغذ دیواری به عنوان روشی مدرن و شکیل برای تغییر دکوراسیون و تغییر نمای داخلی ساختمان در منازل و ادارات استفاده می‌شود. داشتن یک نصاب باتجربه باعث نصب کاغذ دیواری تمیز و حرفه‌ای، بدون هیچ گونه عیب و نقص انجام شود.

اگر پس از بازسازی ساختمان یا برای تغییر دکوراسیون منزل به دنبال یک نقاش ساختمان باتجربه و کاربلد هستید، پین‌ورک بهترین نقاش های ساختمان تهران را در دسترس شما قرار می‌دهد. خدمات نقاشی ساختمان پین‌ورک شامل نقاشی نمای ساختمان، رنگ شومینه، پتینه کاری، رنگ بلکا، رنگ روغن، رنگ پلاستیک و ... می‌باشد. همچنین می‌توانید برای نقاشی خانه، نوع رنگ، تنظیم رنگ با دکوراسیون منزل و ترکیب رنگ ها با نقاش ساختمان مشورت های لازم را انجام دهید.

با نصب کفپوش چون نصب پارکت و نصب لمینت می‌توانید فضا و دکوراسیون خاص و منحصر به فردی را ر محیط خانه و محل کار بوجود آورید. کفپوش ها شامل موکت، سنگ، سرامیک و امروزه نصب پارکت و نصب لمینت وجود وجود دارند. نصب پارکت و نصب لمینت به دلیل جلوه و ظاهر زیبا، نحوه تمیز شدن راحت و سریع، عایق حرارتی و رطوبتی طرفداران زیادی پیدا کرده است. نصب لمینت پارکت را علاوه بر منزل، در سالن‌های ورزشی، رستوران‌ها، ادارات و ... نیز انجام می گیرد.


تمام خدمات بنایی ساختمان، تعمیرات ساختمان، بازسازی ساختمان شامل گچ‌کاری، دیوارچینی، سنگ کاری، سیمان کاری، کاشی کاری و ... توسط نیروهای بنایی و اوستاکارهای باتجربه انجام می‌شود.

نصب کابینت آشپزخانه علاوه بر زیبایی باید از جنس و کیفیت خوبی بهره‌مند باشد تا بتوان سال‌های طولانی از آن استفاده نمود. در نصب کابینت باید فضای کافی برای هر یک وسائل آشپزخانه مانند یخچال، هود، گاز رو میزی و فر را در نظر گرفت و اندازه‌گیری‌ها دقیق انجام شود. خدمات نصب کابینت پین‌ورک شامل تعمیر کابینت قدیمی، نصب کابینت ام دی اف، نصب کابینت ممبران، نصب کابینت هایگلاس، نصب کابینت فلزی، نصب کابینت چوبی، نصب کابینت استیل توسط نصاب کابینت حرفه‌ای می‌باشد.


امیدوارم این پیشنهاد برای شما عزیزان مفید بوده باشد. :) ;)
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.170 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت