تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

indigekie Offline
#1 ارسال شده : 1396/07/26 02:52:23 ب.ظ
indigekie

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: th

حتماً تا حالا در صفحه های نتایج جستجوی گوگل دیده اید که در بالای نتایج، سمت راست آن‌ها یا گاه زیر نتایج تبلیغات متنی کوچکی نشان داده می‌شود.
این تبلیغات از طریق یکی از محصولات گوگل به نام گوگل ادوردز یا تبلیغات در گوگل ایجاد شده اند. قابلیت‌های ادوردز برای نمایش تبلیغات فقط محدود به این تبلیغات متنی یا تبلیغات در صفحه‌ی نتایج جست‌جوی وب نیست و بسیار متنوع‌تر و گسترده تر است.
گوگل ادوردز سرویس تبلیغاتی اصلی گوگل و تبلیغات منبع درآمد اصلی این شرکت است. در سال ۲۰۱۱ ۹۶٪ در آمد گوگل از تبلیغات بوده است. تبلیغ در گوگل به مشتریان این امکان را می‌دهد که علاوه بر آن که سایت‌هایشان بر حسب رتبه ای که الگوریتم‌های گوگل به آن‌ها اختصاص داده است در نتایج جستجو نمایش داده می‌شود، بتوانند سایت‌هایشان را در همان صفحه اول نتایج جستجوی گوگل برای کاربرانی که جستجوهایی مرتبط با کسب و کار و وب‌سایت آن‌ها می‌کنند به صورت تبلیغات کوتاه در فرمت های مختلف به نمایش بگذارند.
تبلیغات در گوگل آری یا خیر

به این ترتیب صاحبان وب‌سایت‌ها می‌توانند با هزینه هایی به نسبت کم وب‌سایت و کسب و کار خود را در معرض دید کاربران قرار دهند. ممکن است شما در نتایج جست‌جو جایگاه خوبی نداشته باشید اما اگر به وب‌سایت و قابلیت تجاری خود اطمینان دارید می‌توانید با قدری هزینه در اولین صفحه‌ی نتایج جستجو حتی اولین وب‌سایتی باشید که کاربر با آن مواجه می‌شود. باقی کار با شما و کیفیت وب‌سایت و خدمات‌تان است که باید اعتماد مشتری را بتوانید جلب کنید.
ان شاء الله بتوانیم در این وب نوشته ها جنبه های مختلف این سرویس گوگل را با جزییات فنی کامل برای علاقه مندان به استفاده از این گونه تبلیغات روشن کنیم.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.078 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت