تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

pouyanweb Offline
#1 ارسال شده : 1396/07/26 02:17:03 ب.ظ
pouyanweb

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 7
مکان: fg

TCP یا Transmission Control Protocol که یک پروتکل اینترنت میباشد که به وظیفه کنترل کردن انتقالات را برعهده دارد. این پروتکل در پیاده سازی شبکه اولیه میباشد که باعث کامل شدن IP میباشد. به همین دلیل به آن TCP/IP میگویند. این ارتباط ایمن میباشد درخواست شده و بررسی کننده خطا تحویل یم جریان از بایت میان برنامه هایی که در حال اجرا در هاست میباشند یعنی برنامه های کاربردی اصلی اینترنت مثل file transfer, email ,world wide web, remote administration به TCP بستگی دارد. نرم افزار هایی که به سرویس انتقال داده امن احتیاجی ندارد قادر هستند که از پروتکل User Datagram Protocol یا به صورت مخفف شده از UDP استفاده کنند.
سرور مجازی
که با استفاده از آن یک سرویس datagram بدون ارتباط میسازد که موجب کم شدن نهفتگی جلوی اعتماد پذیری میشود. پروتکل کنترل انتقال یک سرویس ارتباطی در سطح متوسط میان application و IP ساخته میشود که موجب برقراری ارتباط هاست به هاست در سطح لایه انتقال میباشد. پروتکل کلیه عملیات های handshaking و جزئیات منتقل کردن و اختصاص ارتباط شبکه به برنامه ها را دارا میشود. در کمترین سطح از پروتکل traffic load balancing و رفتار سایر شبکه های پیش بینی نشده موجب میشود که پاکت ها کم شده تکرار شده و یا بدون نوبت دریافت شوند این خطاها بوسیله TCP شناخته شده و درخواست فرستادن مجدد داده های گمشده را میکنند و سفارش های بدون نوبت را مدیریت میکند. در صورتی که داده ارائه نشد منبع از این مسئله مطلع میشود. TCP قابلیت تقسیم شدن به سه فاز را دارد. ارتباط میبایست به صورت مناسب در پردازش های چندگانه handshaking، پیش از آنکه وارد فاز ارسال داده شود ساخته شوند.
خرید سرور مجازی
خرید سرور مجازی
خرید سرور مجازی
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.121 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت