تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

hamidrezarad Offline
#1 ارسال شده : 1396/07/02 10:48:09 ق.ظ
hamidrezarad

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 6
مکان: تبریز

[size=14pt]کفپوش بتنی بر اساس استاندارد های ملی ساخته شده نوعی سازه بتنی هستند که دارای شکل هندسی مشخص و متراکم اند و کم ترین آسیب پذیری را دارا می باشند، کفپوش بتنی از سیمان، سنگدانه ها و آب با درصدی طبق استاندارد ملی تشکیل شده است.[/size][size=14pt]کفپوش بتنی در دو نوع سطح بستر و رویی تولید می شود که در سطح رویی که در بالای کفپوش بتنی قرار دارد و در معرض سایش است از ذرات ریزتری استفاده می شود، اما سطح بستر که زیر رویی قرار می گیرد و در تماس مستقیم با زمین است و دیده نمی شود از ذرات درشت تر سنگدانه استفاده میشود.[/size][size=14pt][/size][size=14pt]مقاومت فشاری یکی از مشخصه های کفپوش بتنی است هرچند در ایران مستقیما روی کفپوش بتنی صورت نمی گیرد اما بر اساس آیین نامه های جهانی حداقل مقاومت فشاری کفپوش بتنی 40 می باشد.[/size]
[size=16pt]موارد استفاده و کاربرد کفپوش بتنی[/size][size=14pt]سیستم های کفسازی
کف سازی صنعتی و تزیینی
رویه پالایشگاه ها
رویه کف عوارضی ها
و...[/size]

[size=16pt]اطلاعات بیشتر در مورد این نوع کفپوش ها[/size][size=14pt]این کفپوش ها از جنس بتن و تشکیل شده از سیمان و آب و ماسه و... است که در جاهایی بیشترین کاربرد را دارد که در معرض سایش هستند. این کفپوش ها مقاوم بوده و غیرقابل اشتعال می باشند همچنین در برابر یخ زدگی نیز دارای مقاومت بالایی هستند.[/size]
[size=16pt]واش بتن[/size][size=14pt]واش بتن یکی از این نوع کفپوش ها هستند که تشکیل شده از سیمان، آب، سنگدانه، سنگ معدنی رنگی، چسب بتن و سایر افزودنی های بتنی می باشد که به دلیل فشرده بودن و مقاومت بالا دارای جذب آب بسیار کمتری می باشند و در طرح های مختلفی ساخته می شود.
از واش بتن در کف حیاط، پارکینگ، پیاده رو ها، محوطه سازی برای ویلاها و ... استفاده میشود.[/size]

[size=16pt]فیس کفپوش(رویه)[/size]
[size=14pt]مهم ترین قسمت کفپوش ها می باشد چرا که در سطح رویی قرار دارد و در معرض سایش بیشتری است که در صورت انتخاب جنس نا مناسب باعث از بین رفتن کفپوش به تدریج خواهد شد.[/size]
تبلیغات
hotelairport Offline
#2 ارسال شده : 1399/09/26 09:22:39 ب.ظ
hotelairport

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 8

بتن ابتدایی‌ترین ماده کفپوش است. به طور کلی، فقط سطح دال است که به منظور نصب پایه‌های ساختمان، مستقیماً بر روی ماسه یا بستر خاکی ریخته می‌شود. قوی، محکم و با دوام بسیار بالا است. با این حال، پیشرفت‌های مدرن کف سازی گزینه‌های مختلفی را در اختیار متخصصان قرار داده است و به آنها این امکان را می‌دهد تا این مواد اولیه را کاملاً از ابتدا خلق کنند.

امروزه کف‌های بتنی می‌توانند صاف صیقل داده شوند که برای ایجاد چسبندگی دارای بافت باشند. همچنین می‌توان آنها را با تکنیک‌های مختلف رنگ آمیزی یا لکه دار کرد که به شما امکان می‌دهد ظاهر مواد طبیعی را بر روی آن پیاده کرد، یا کف را با طرح‌های چاپی پیچیده تزیین کرد.

ادامه مطلب کفپوش بتنی
mehdinaderi Offline
#3 ارسال شده : 1400/08/22 01:09:31 ب.ظ
mehdinaderi

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2

کفپوش بتنی رنگی یا به عبارت دیگر بتن صنعتی، متشکل از دو لایه بوده که به صورت همزمان اجرا می گردد؛ لایه زیرین بتن معمولی ساختمانی است که پس از تسطیح روی آن را با روکش بتن سخت کاور می کنند و این روکش ها علاوه بر مقاومت بالا باید دارای تنوع ظاهری زیادی باشند تا بتوانند رضایت افراد مختلف را کسب نمایند.
کابینت شاپ Offline
#4 ارسال شده : 1400/08/23 10:27:13 ق.ظ
کابینت شاپ

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 12
مکان: تهران

بتن یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی، در ساخت همه‌ی ساختمان‌ها محسوب می‌شود. نقش بتن برای ساخت سازه‌ی اصلی بنا، زیرساخت‌های اصلی و همچنین زیرسازی‌های مختلف بوده است. امروزه از بتن نه‌تنها در ساخت بدنه بنا، بلکه درزمینهٔ دکوراسیون داخلی و خارجی بنا نیز استفاده می‌شود. یکی از استفاده‌های بتن، به‌عنوان کف‌پوش در طراحی و دکوراسیون داخلی است. بتن‌های سبک تحت نام‌های مختلفی مانند هبلکس، سیپورکس و پرلکس ارائه می‌شوند و نقش بسیار پررنگی در کاهش وزن کلی ساختمان در صورت استفاده از بتن به‌عنوان کف‌پوش دارند.

کف‌پوش بتنی در سبک‌های مختلف معماری و طراحی، مانند سبک‌های صنعتی و مدرن و حتی سبک‌های روستایی جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. کف‌پوش‌های بتنی به علت ویژگی‌های منحصربه‌فرد بتن، گزینه‌ی بسیار متمایز و منحصربه‌فردی، نسبت به کف‌پوش‌های دیگر هستند. علاوه بر این، نمای ظاهری کف‌پوش‌های بتنی سبب شده که به‌سرعت محبوبیت بالایی در بین طراحان دکوراسیون‌های مدرن و مینیمال به دست آورند. از کف‌پوش‌های بتنی هم به‌صورت مخلوط یکدست و هم به‌صورت کاشی‌های بتنی از پیش آماده، در سطح کف فضای موردنظر استفاده شود. کف‌پوش بتنی دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر وزن بالا، شرایط محیطی و موارد مختلف دارد. طول عمر بالای این محصول و امکان به‌کارگیری آن در هر فضایی از خانه و ساختمان، از دیگر ویژگی‌های این کف‌پوش منحصربه‌فرد است.
در نهایت این که، چنان چه تصمیم به خرید هر یک از این محصولات را دارید، کافیست با شماره تماس فروشندگان وب سایت سازه افزار تماس بگیرید تا علاوه بر ارائه ی بهترین قیمت ها، پاسخ گوی سوالات شما در این زمینه باشند. هم چنین کارشناسان ما در وب سایت سازه افزار، آماده هستند تا سوالات شما در مورد کفپوش بتنی را پاسخ گو باشند.
armila12 Offline
#5 ارسال شده : 1400/10/28 06:52:11 ب.ظ
armila12

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 11

با استفاده از پوشش‌های سخت صنعتی، شما به راحتی کف معمولی سیمان را به یک سطح غیر متخلخل تبدیل خواهید کرد.
https://www.armelat.com/ndustrial-flooring
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.126 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت