تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

آب قلیایی Offline
#1 ارسال شده : 1396/05/29 09:58:13 ق.ظ
آب قلیایی

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 79
مکان: تهران

پکیج تصفیه فاضلاب
هدف از تصفیه فاضلاب شهری که بمنظور داشتن محیط زیست بهداشتی از طریق شبکه های جمع آوری فاضلاب به تصفیه خانه انتقال می یابد . جداسازی ناخالصی های آن مخصوصاً مواد آلی و آلوده کننده و همچنین حذف یا از بین بردن موجودات میکروبیولوژیکی بیماری زا بنحوی که فاضلاب تصفیه شده در تخلیه به محیط زیست ایجاد آلودگی ننماید و یا بتواند بدون احتمال آلوده ساختن انسان در مصارفی همچون کشاورزی – پرورش ماهی ، بعنوان آب مورد نیاز صنایع و سایر موارد بکار برده شود می باشد .
اضافه می نماید یکی از مهم ترین اهداف جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهری تصفیه لجن های حاصل از تصفیه فاضلاب به نحوی است که لجن تصفیه شده بدون اینکه دستکاری آن خطرناک باشد بتواند بعنوان بارور کننده زمین های کشاورزی بکار رود .
عطف به توضیحات داده شده در تصفیه فاضلاب باید از روش هایی سود جست که قادر باشد اهداف فوق الذکر را تامین کند یعنی بتواند بیش از 90 درصد از آلودگی های موجود در فاضلاب شهری را دور سازد برای رسیدن به اهداف مورد نظر در تصفیه فاضلاب شهری از فرآیندهای زیر استفاده می گردد :
1 – آشغالگیری
2- دانه گیری
3- ته نشینی قسمتی از مواد معلق
4- اکسیداسیون مواد آلی
5- ته نشینی توده های بیولوژیکی
6- جمع آوری و تصفیه لجن های زائد
7-ضد عفونی کردن فاضلاب تصفیه شده
8-مصارف فاضلاب تصفیه شده
در فاضلاب همواره مواد معلق سبک و شناوری موجود است که می تواند در انسداد پمپ ها – وسائل تزریق هوا به فاضلاب – بد منظره کردن فاضلاب در واحد های تصفیه بصورت شناور درآمدن موثر باشد . بهترین وسیه حذف این مواد از فاضلاب استفاده از آشغالگیر است . بعلاوه در فاضلاب شهرهای بزرگ در اثر شستشوی خیابان ها و منازل همیشه مقداری مواد دانه ای موجود است که اگر به داخل وسایل مکانیکی تصفیه خانه راه باید باعث انسداد و بروز خسارت به این دستگاه ها خواهد شد . مواد دانه ای فاضلاب از طریق دانه گیر قابل جدا شدن است .
بمنظور کاهش مقداری از مواد معلق قابل ته نشینی فاضلاب که توام با تقلیل مقداری از آلودگی آن است از فرآیند ته نشینی استفاده می گردد . مواد ته نشین شده در این عمل در حقیقت تشکیل دهنده قسمت مهمی از لجن های حاصل از تصفیه فاضلاب است که بعلت در برداشتن مواد آلی قابل گندیگی و احیاناً عوامل میکروبیولوژیکی بسرعت از محیط ته نشینی باید خارج و مورد استفاده قرار گیرد .
باقیمانده مواد آلی و آلوده کننده فاضلاب در بخش اکسیداسیون به کمک اکسیژن آزاد یا ترکیبی اکسیده شده و هم در این فرآیند مواد اکسید شده به مصرف رشد و تکثیر میکرو ارگانیسم های شرکت کننده در تصفیه فاضلاب خواهد رسید .
توده های بیولوژیکی حاصل از فرآیند اکسیداسیون فاضلاب در ته نشینی نهایی از آن جدا و تمام یا قسمتی از آن از محل ورود فاضلاب به قسمت اکسیداسیون وارد فاضلاب خواهد گردید .
لجن های ته نشینی شده در ته نشینی اولیه و توده های بیولوژیکی زائد حاصل از اکسیداسیون فاضلاب در ته نشینی نهایی بعنوان لجن های ناشی از تصفیه خانه جمع آوری و مورد استفاده قرار می گیرد . بدیهی است قبل از هر تصمیم در مورد مصرف فاضلاب تصفیه شده ضدعفونی کردن آن ضروری خواهد بود .
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیستم های تصفیه آب و فاضلاب به سایت این شرکت به آدرس زیر مراجعه فرمایید .
www.faraztasfieh.com

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.090 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت