تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

saheleaftab1 Offline
#1 ارسال شده : 1396/05/01 09:37:20 ب.ظ
saheleaftab1

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 192
مکان: تهران

5 تشکر دریافتی در 5 ارسال

رینگ خونین رومی ها
فیلم گلادیاتور و نمونه های زیادی از این فیلم را اگر دیده باشید حتما میدان های بزرگ ساخته شده برای مبارزه بین گلادیاتور ها و یا برده های به اسارت گرفته شده در این میدان ها را دیده اید . وجود این رینگ ها همانند آمفی تئاتر این روز ها برای پادشاهان و سرگرمی آنها و خانواده هایشان از اهمیت زیادی برخوردار بود هر چند جنایت ها و خون بی گناهان زیادی در این زمین ها ریخته می شد . سازه این آمفی تئاتر ها و یا رینگ های خونین باستانی به خودی خود شکوه و عظمتی ترسناک و هول انگیز داشت .
یکی از با عظمت ترین و با شکوه ترین این آمفی تئاتر های باستانی کولوسئوم می باشد که ساختاری بیضی شکل دارد و در روم ایتالیا به عنوان پایتخت ایتالیادر زمان باستان تا کنون واقع شده است . این آمفی تئاتر در نوع خود بزرگترین و عظیم ترین سازه ایتالیایی ها می باشد . بیش از 50 هزار صندلی در این رینگ تعبیه شده بوده است و 80 ورودی دارد .
برای مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتابهمین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .
http://travel.sahelaftab.com/
02188656892
یوتیوب ساحل آفتاب
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.143 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت