تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

k-aria Offline
#1 ارسال شده : 1396/04/27 09:06:45 ق.ظ
k-aria

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 54




مدیر اجرایی شرکت هوندا تاکاهیرو هاچیگو بخش جدیدی را به منظور اندازگیری ادراک انسانی نسبت به چگونگی عملکرد یک خودرو را پایه ­گذاری کرده است که با هدف اولویت ­بندی یافته­ های خود بر اطلاعات اندازگیری شده توسط کامپیوتر که بر توسعه خودرو حاکم است می ­باشد.
پیش از این، بخش جدید خودروی آزمایشی براساس هوندا سیویک چهار درب به منظور نشان دادن یافته­ هایش ساخته است، و اظهار دارد که تمرکز فعالیت­ هایشان بر روی بهبود پاسخگویی، پایداری و ایزوله­ سازی ارتعاشات می ­باشد.
اصلاحات و تغییرات بر روی نمونه اولیه سیویک شامل ایجاد حس هدایت خطی و سبک­تر و پاسخ پدال مستقیم­ تر می ­باشد. به همین جهت، پاسخ ­دهی فرمان به منظور واکنش نسبت به ورودی­ های کوچک، فنرهای طولی و سیستم تعلیق با هدف پایداری و تقویت نیروهای جانبی و ایزوله ­سازی ارتعاشات توسط تنظیم موقعیت بوشینگ و استفاده از مولفه ­های ساب­ فریم و اعضای با تشدید پایین به منظور کاهش نویز انتقالی اصلاح گردیده­ است.
هاچیگو افزود:"در دنیایی که مسیر آن به سمت دیجیتالی شدن می ­رود، تشخیص و برداشت هوندا چنین است که انسان­ ها همچنان فعالیت­ هایی نظیر دریافت، پردازش و واکنش­شان از ماهیتی با جنس آنالوگ برخوردار است. ما به دنبال متمرکز کردن توجه ­مان نسبت به نحوه و چگونگی درک واقعی بدن انسان از دینامیک خودرو می­ باشیم و توسعه دادن تولید خودروهایی که در یادگیری از تحقیقاتشان همکاری کنند."
اگرچه محققان و مهندسین هوندا قادر نمی­ باشند که چه زمانی این تحولات و پیشرفت ­ها منجر به محصول می ­گردد، اما آنها اظهار دارند که علاقه شدیدی نسبت به این موضوع دارند و بزودی خبرهای جدیدی در راه می ­باشد.

منبع:اجاره خودرو توسان اجاره خودرو سوناتا
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.133 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت