تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

sitecode Offline
#1 ارسال شده : 1396/04/17 09:08:06 ب.ظ
sitecode

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 220
مکان: tehran

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
چگونگی فضای طراحی وب سایت
چگونگی فضای طراحی وب سایت


چگونگی فضای طراحی وب سایت چگونگی فضای طراحی وب سایت : نوع فضایی که در هر طراحی وب سایت موجود می باشد می تواند در نظر کاربران آن وب سایت تاثیرگذار باشد .


عوامل بسیاری در محیط یک طراحی سایت

تاثیرگذار می باشند . اگر می خواهید وب سایتی با فضای کاربر پسند و مفید داشته باشید مقاله امروز وب سایت " سایت کد " را از دست ندهید .


طراحی سایت و عناصر موثر :

از جمله عناصری که در محیط وب سایت ها تاثیر می گذارند عبارت اند از نوع نورپردازی ، نوع رنگ های به کار رفته در سایت و چیدمان المان ها . وب سایت هایی که از این لحاظ دارای اشکالاتی باشند قادر به جلب رضایت کاربران نخواهند بود و موجب ایجاد سر درگمی در آن ها خواهند شد . اگر نگاهی به آمار های به دست آمده داشته باشیم باید بگوییم شمار بالایی از طراحی سایت ها در اولین ثانیه ورود ، توسط کاربران ترک می شوند . در واقع هنگامی که طراحی سایت تان از محیطی آرام و به دور از شلوغی برخوردار باشد قطعا کاربران بسیاری را جذب خواهید نمود .


کاراکتر های موثر در شلوغی طراحی وب سایت :

وب سایت هایی که دارای فضایی شلوغ می باشند ، مخاطبین وب سایت را به نوعی عصبی خواهد کرد . در بازه های زمانی گوناگون می بایست مطالب و محتوای جدید به وب سایت افزوده شده و جایگزین مطالب قدیمی تر شوند . عدم انجام این امر وب سایت شما را بیش از حد شلوغ خواهد کرد و نتیجه کار به هیچ عنوان مورد پسند کاربران نخواهد بود . عوامل مختلفی در این قضیه تاثیر گذار می باشند . به طور مثال هیچ گاه نباید تمامی اطلاعات مورد نیاز کاربران را در صفحه اصلی وب سایت قرار داد زیرا باز هم این مسئله موجب سردرگمی کاربران خواهد شد . برای رفع این مشکل می توانید محتوا وب سایت تان را به صورت دسته بندی شده در سایت قرار دهید و برای ما بقی محتوا نیز روش دسترسی سریع و آسانی را در نظر بگیرید .


راهکار های افزایش فروش در طراحی وب سایت
راهکار های افزایش فروش در طراحی وب سایت


راهکار های افزایش فروش در طراحی وب سایت : اگر قصد راه اندازی و طراحی یک وب سایت را دارید می بایست با برنامه ریزی و داشتن هدف پیش روید زیرا در غیر این صورت به طور قطع هزینه و زمان تان را از دست خواهید داد . در مقاله ای که امروز برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم نکاتی را جمع آوری نموده ایم که با رعایت آن ها می توانید میزان فروش وب سایت تان را افزایش دهید .
اخذ جزئیات کاربران در طراحی سایت :
در زمان ثبت نام از کاربران تان شماره تماس و نام آن ها را دریافت نمایید . با استفاده از این راهکار می توانید در بازه های زمانی مختلف برای آن ها پیام های حاوی تبلیغات ارسال نمایید . با انجام این امر به صورت مداوم کاربران بیشتری را جذب خواهید کرد .
عناوین به کار رفته در طراحی وب سایت :
به طور اصولی عنوان یک مطلب نماینده ای برای آن مطلب می باشد . از این رو برای مقالات وب سایت تان از عناوین جذاب و کاربردی استفاده کنید تا کاربران را شیفته خود کنند .
تصاویر گرافیکی در طراحی سایت :
اگر از تصاویر گرافیکی نا مربوط به موضوع وب سایت تان استفاده نمایید مطالعه مطالب را برای کاربران وب سایت دشوار خواهد کرد و رفته رفته بازدیدکنندگان تان را از دست خواهید داد . لازم به ذکر است بدانید اگرچه انجام این امر در جلب توجه افراد نقش به سزایی خواهد داشت اما باید در طراحی وب سایت استفاده از تصاویر گرافیکی را محدود کرده و حجم محتوایی آن را افزایش دهید و نهایتا عناصر لازم برای جلب توجه را به وضوح برجسته کنید .
طراحی وب سایت منحصر به فرد :
اگر طراحی سایت تان را دقیقا مشابه طراحی وب سایت رقیبان تان انجام داده باشید بدون شک این وب سایت برای شما هیچ گونه سود و منفعتی نخواهد داشت . در واقع یک وب سایت هنگامی کاربران را به خود جذب می کند که منحصر به فرد باشد . اگر می خواهید وب سایت تان را خاص کنید به نیاز کاربران توجه ویژه ای داشته باشید و در راستای رفع آن ها تلاش کنید .
تبلیغات
صنعت وهنرتجسم Offline
#2 ارسال شده : 1398/06/24 09:15:41 ق.ظ
صنعت وهنرتجسم

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 29
مکان: تهران

تشکرها: 1 بار
به نکات جزئی خوبی اشاره کردید ممنونم
https://tajasom.ir/bathroom-cabinets/
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.399 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت