تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

sitehiradsa Offline
#1 ارسال شده : 1396/04/14 10:42:20 ب.ظ
sitehiradsa

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2

سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی

آسانسور،پله برقی،ماشینبر،مسافربر،بالابر،داپلر،تامین قطعات آسانسور،سرویس آسانسور
هیراد صنعت آسانبر ارائه دهنده خدمات راه اندازی ، سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی با ارائه محصولات وارداتی داپلر و ترکیبی به همراه تامین قطعات

شرکت هیراد صنعت آسانبر سالهاست که در زمینه صنعت آسانسور و پله برقی پیشرو و هدفمند بوده و مفتخر به دریافت لوح های تقدیر در زمینه کیفیت ، نو آوری ، خدمات پس از فروش و مشتری مداری از سازمانهای مختلف دولتی و خصوصی گشته است. شرکت هیراد صنعت آسانبر با بکار گیری نیروهای متخصص و دوره دیده، دارای تیم پشتیبانی کامل با ابزاری دقیق و بروز دنیا به صورت 24 ساعته (طبق چک لیست های فنی طراحی شده) در خدمت مشترکین گرامی میباشد.از جمله خدمات طلایی این شرکت ارائه CD آموزشی به مسئول مربوطه، آموزش رایگان به فرد معرفی شده از طرف ساختمان برای مواقع ضروری، نصب برد SMS روی تابلو فرمان ( ارسال SMS به طور خودکار هنگام نقص فنی دستگاه به سرویسکار) ، ضمنا این شرکت با فراهم نمودن انبار جداگانهای برای تامین قطعات دستگاهها در صورت خرابی دستگاه در زمان کوتاهی نسبت به ارسال قطعه مورد نیازاقدام میکند .

با توجه به اهمیت سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی در ساختمان و احتمال بروز حوادث غیر قابل جبران، در خصوص عدم سرویس و نگهداری صحیح و بموقع و نگهداری غیر اصولی توسط افراد غیر متخصص ، شرکت هیراد صنعت آسانبربرآن شد با نگاهی تخصصی واصولی در پیشبرد هرچه بهتر این مهم اقدام نماید . لذا مدیران محترم ساختمانها آگاه باشند ،در صورت بروز هر گونه حادثه ، طبق قانون این حق به هر یک ازافراد سانحه دیده مبنی بر شکایت از مدیریت ساختمان و شرکت پیمانکار و در خواست غرامت از مقصرین امرلازم الاجرا میباشد .لذا دارا بودن قرارداد سرویس و نگهداری معتبر به همراه بیمه و استانداردو همچنین انعقاد قرارداد نگهداری سالیانه با شرکت معتبرو دارای صلاحیت (دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور، عضویت سندیکای آساسنسور ) امری ضروری بوده و میتواند گره گشای مشکل سرویس پله برقی پیش آمده باشد.
سرویس ونگهداری ماهیانه صحیح آسانسور و پله برقی علاوه بر ایجاد امنیت و آرامش نگهداری پله برقی برای سرنشینان، باعث صرفه جویی اقتصادی و جلوگیری از خرابی های احتمالی میشود. بعنوان مثال می توان با چک کردن ماهیانه ، میزان باروارده بر هر یک از سیم بکسلهای دستگاه توسط متخصیصن امر به کمک ابزار مخصوص و تنظیم آن از آسیب رسیدن به فلکه اصلی موتور، فلکه هرزگرد، سیم بکسل وسر خوردگی کابین جلو گیری بعمل آورد.

امیدواریم بتوانیم در همین مسیر بمانیم و به سمت بهتر بودن پیش رویم، موفقیت ما اتفاقی نیست ،حاصل سالها اعتمادشماست و ما نیز با سعی و تلاش روز افزون به این مزیت می افزاییم.
تبلیغات
ajaxbolt Offline
#2 ارسال شده : 1398/06/19 02:14:06 ب.ظ
ajaxbolt

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 22
مکان: Kabol

در مورد آسانسور همیشه اولین چیزی که باید بررسی بشه سیم بکسل آسانسور هست که هر گونه شکست مفتول ها میتونه ضررهای جانی به همراه داشته باشد. بنابراین تعویض بموقع سیم بکسل آسانسور می بایست در صورت ملاحظه کوچکترین ایرادی در دستور کار قرار بگیره. در حال حاضر برند های مختلفی در دنیا به تولید سیم بکسل آسانسوری می پردازند اما یک برند آلمانی به نام گوستاولف هست که تقریبا در تمام دنیا بعنوان بزرگترین تولید کننده سیم بکسل آسانسوری قبولش دارند. سیم بکسل گوستاولف یک نوار سبز رنگ داره که بر روی کل سیم کشیده شده. البته اینم بگم تقریبا همه نمونه های طرح چینی هم که در بازار وارد شدن اون نوار سبز رو روشون زدن و به این معیار نمیشه اعتماد کرد.
صنایع پیچ و مهره آژاکس
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.120 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت