تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

alireza-res Offline
#1 ارسال شده : 1396/04/14 12:20:07 ق.ظ
alireza-res

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 7

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
هدایای تبلیغاتی یا هدیه های تجاری اجناسی هستند که در برنامه های بازاریابی و تبلیغاتی استفاده می شود. این محصولات برای تبلیغ یک شرکت، عنوان تجاری یا رویدادی در یک نمایش تبلیغاتی یا کنفرانس داده می شود و بخشی از رقابت عظیم بازایابی است.

امروزه در بازاریابی و بازارسازی ایجاد یک رابطه قوی بین تولید کننده یا عرضه کننده با هدف که همان مشتریان و خریداران هستند یکی از اصلی ترین نکات بازاریابی و فروش می باشد، با توجه به رقابت های نزدیک میان شرکت ها مشتریان و خریداران طبعا انتخاب های متعددی برای خرید خواهند داشت ، اما همیشه به فروشنده یا تولید کننده دست و دلباز و خوش رو وفادار تر خواهند ماند حتی اگر قیمتی که بابت یک محصول پرداخت می کنند نسبت به سایرین بالاتر باشد .

شما باید لااقل سالی یکبار هدیه ای کوچک برای مشتریان شرکتتان بفرستید. جان هال، نویسنده ی مجله ی فوربس، می نویسد که هدایای تبلیغاتی در طول سال جای شما را در ذهن مشتریان حفظ می کنند. مجله ی تجاری ساکرامِنتو گزارش میدهد چون در سال های اخیر برخی از شرکت ها به علت رکود اقتصادی نیروهای خود را تعدیل کرده اند، سایرین همچنان اطمینان دارند هدیه دادن برای حفظ روابط مهم است.

اگر شرکت شما مشتریانِ کم یا مشتریانِ کم به ویژه با حساب های قابل توجه دارد، باید تلاش کنید تا جایی که ممکن است هدایایشان را سفارشی سازی کنید. به علایق هر مشتری توجه کنید و یا از فروشندگانی که با آنها برخورد دارند اطلاعات کسب کنید.

ساخت تندیس و لوح تقدیر یا ساخت مجسمه می تواند گزینه های خوبی برای این مورد باشد که با توجه به نوع محصول جزو هدایای تبلیغاتی نفیس شناخته می شود و برای مدیران، کارشناسان و افراد خاص و بانوان مورد استفاده قرار می گیرد.

دسته دیگری از هدایا نیز وجود دارند که با توجه به مناسبت های پایان سال مورد استفاده قرار می گیرند مانند انواع سررسید و تقویم که بصورت اختصاصی و عمومی قابل تولید می باشد. و در مدل های سلفونی و چرمی تولید می شود. که در این گروه ارگانایزر های مدیریتی جزو هدیه تبلیغاتی خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

هدایای تبلیغاتی فقط به قلم و خودکار و کیف و لیوان و ساعت و ساک ختم نمی شود بلکه با پیشرفت تکنولوژی هدایای تبلیغاتی نیز بروز می گردند که در این حیطه می توان مجسمه سازی را به عنوان یکی از جدیدترین محصولات هدایای تبلیغاتی نام برد.

اما نظر شخصی من اینست که بهترین هدایای تبلیغاتی هدایایی هستند که زود از بین نمیرن و همیشه جلوی چشم مشتری هستند. نمونه ی قدیمیش تقویم و سررسید بوده. اما از اونجا که دیگه همه آنلاین شدن تقویم و سررسید کارایی قبل خودش رو از دست داده. مگر توی بعضی شرکت ها. اما یکی از انواع هدایای تبلیغاتی که میتونه جالب باشه تندیس و مجسمه هستش که هم جنبه ی تزیینی داره و خیلی ها دوستش دارن و هم زود از بین نمیره و مدت ها میتونه مشتری رو یاد شما بندازه.

هر مردي حداقل يک پیراهن مردانه در کشوي لباس خود دارد. بعضي بيشتر دارند..
از لباس فرم سازمانی را در کارخانه‌ هاي توليدي پوشاک، تهيه مي‌کنند. طراحي‌هاي متفاوت پيراهن‌هاي مدرن بي شمارند. يقه‌ها برش‌ها و اندازه‌هاي مختلفي دارند و مُد بسيار حائز اهميت است. پارچه‌ها از کيفيت و بافت‌هاي متفاوت برخورداند. هميشه نيز همينطور بوده است. شما مي‌توانيد پيراهن‌هايي متفاوت را با کيفيت‌هاي متفاوت در چاپ جعبه در هر فروشگاهي پيدا کنيد.
شما به عنوان يک مولف داراي ذهني خلاق هستيد و به احتمال زياد از قبل به خوبي مي دانيد که طراحی جلد کتاب تان به چه اندازه بايد با آن چه نوشته ايدهمچنين انتخاب “فونت مناسب” مانند طراحی پوستر ، در طراحي جلد کتاب نيز از اهميت خاصي برخوردار است.
درست مانند راه اندازی سایت فروشگاهی که زيبايي آن باعث جذب مخاطب و افزايش فروش ميشود.
همچنين براي طراحي سايت و آژانس دیجیتال مارکتینگ فروشگاهي خود حتما به پیش فاکتور طراحی سایت توجه کنيد.
مجموعه راهکارهايي که آژانس دیجیتال مارکتینگ در قالب اينچنين مقالاتي براي توسعه فروش سئو يا افزايش فروش اسپیس فریمارائه مي‌دهد
قلم نوری وکام یکی از ابزارهای نوین ورود اطلاعات به رایانه است

ویرایش بوسیله کاربر 1396/08/17 12:06:11 ق.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
hamed0256 Offline
#2 ارسال شده : 1396/11/08 04:55:49 ب.ظ
hamed0256

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 28
مکان: تهران

یکی از مواردی که در بازاریابی دارای اهمیت بالایی می باشد همین دیجیتالی شدن سیستم های بازاریابی می باشد که به سادگی می توانید بازدهی کاری خود را با استفاده از این روش بالاتر ببرید.

موارد بالا واژه هایی می باشد که امروزه بسیار می شنوید ولی در بیشتر مواقع مشاهده شده است که افراد با معنای آنها اشنایی کامل و جامعی ندارند. بهینه سازی سایت یا سئو به تمامی فرایند های ساده و پیچیده ای گفته می شود تا مواردی که شما می خواهید برای یک موتور جست و جو جذاب به نظر رسیده و آن را چاپگر سه بعدی برای نمایش عمومی اولویت ببخشد. حال این موارد می تواند یک موضوع خاص “کتگوری” و یا یک مقاله ” شامل نوشته, محتوی و یا عکس و فیلم” باشد. با ما در مقاله ی خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ همراه باشید.

شما برای بهبود عملکرد سئو ی سایت باید به دو نکته توجه داشته باشید تا بتوانید در دیجیتال مارکتینگ پیشرفت کنید.
سئو و بهینه سازی آن سایت on site

در این بخش از بهینه سازی به برسی مواردی که در خود سایت شما باید به آن توجه داشته باشید می پردازیم

اولین رکن لازم برای هر سایت از نظر موتور های جست و جو داشتن مشخصات فنی درست و بدون مشکل می باشد. شما باید در قدم اول کد نویسی سایت خود را با استفاده از جدید ترین زبان های برنامه نویسی تحت وب طراحی کرده و همه موارد بهینه سازی را در آن رعایت کنید. به این صورت که تمامی موارد در کادر های مشخص شده قرار گرفته و دسته بندی ها به گونه ای باشد که در کمترین زمان ممکن کاربر سایت به موضوع مورد نظر برسد.
دومین نکته که امروزه دارای اهمین بالایی می باشد و در کد نویسی باید رعایت شود یک سایت واکنش گرا می باشد. به این صورت که سایت شما به نصبت ابعاد مورد نظر تغییر شکل دهد
داشتن نسخه موبایل نیز می تواند در نظر موتور های جست و جو جذاب باشد.
در کد نویسی درست به سرعت لود شدن سایت نیز توجه می شود و این میزان زمان تاثیر بسیار بالایی بر جذابیت سایت شما در موتور های جست و جو و سئو دارد
خدمات سئو در موارد آن سایت on site به صورتی می باشد که لازم می باشد ولی کافی نمی باشد
بعد از کد نویسی شما باید به تولید محتوی بپردازید به صورتی که مطالبی که در سایت خود قرار می دهید ارزش خوانده شدن را دارا باشد و به سادگی هر فردی بتواند از این مطلب برای رفع مشکلاتی که دارد استفاده کند. به این صورت که محتوی کامل باشد و بیشتر از ۳۰۰ کاراکتر باشد تا از نظر موتور جست و جو با ارزش به نظر برسد.
در انتخاب عکس مناسب برای مطالب خود دقت داشته باشید که این مورد می تواند بهترین مطالب را به مطالب کم ارزش تبدیل کرده و مطالب متوسط را به مطلبی خوب تبدیل نماید.
لینک دادن به موضوعاتی که در مطالب به آنها اشاره می شود نیز یکی از موارد بسیار مهم برای بالاتر بردن جذابیت سایت شما می باشد ولی این امر را به حد تعادل نگه دارید زیرا در سئو همه چیز بایستی متعادل باشد.
بهتر است الگوریتم های گوگل که یکی از مهم ترین موتور های جست و جو می باشد را مطالعه کنید تا اهمیت مطالب بالا را بهتر درک کنید.


سئو و بهینه سازی آف سایت off site

یکی دیگر از مواردی که برای بهینه سازی سایت دارای اهمیت بالایی می باشد میزان محبوبیت سایت شما نزد دیگر کاربران و سایت ها و … می باشد. به این صورت که در بسیاری از موارد که داخل سایت شما از هر نظر کامل می باشد و این امر لازم می باشد شما نیاز به بهینه سازی خارجی دارید.

نمونه هایی از این نوع بهینه سازی میزان به اشتراک گذاری ادرس های وبلاگ شما در سطح وب می باشد که به سادگی می تواند شما را محبوب سازد ولی باز هم نیاز به تعادل در آن مشاهده می شود.

تبلیغات و تبادل لینک نیز یکی دیگر از مواردی می باشد ه شما نیاز به آن دارید تا بهینه سازی بیرون سایت شما بهتر شود ولی دانستن یک نکته طلایی برای این کار بسیار لازم می باشد.
نکته طلایی

بهترین روش تبلیغات برای هر سایت یا وبلاگی بازاریابی محتوایی ، تبلیغ در سایت ها و فضا هایی می باشد که مطالبی مربوط به سایت شما را دارا می باشند به این صورت که کاربران پس از ورود به سایت شما نیاز هایی را که به دنبالشان بودند را در مطالب سایت شما بیابند.

مهم تر از این مورد و قبل از هر کاری ساخت مطالب به میزان کافی می باشد تا بعد از ورود کاربر به سایت مقدار مناسبی از مطالب را در سایت شما مشاهده کرده و جذابیت ذکر شده را در این سایت مشاهده نماید.
سئو و دیجیتال مارکتینگ

در این مورد بایستی ابتدا معنای کسب و کار دیجیتال را بدانید که کسب و کاری دیجیتال مارکتینگ در دنیای مجازی می باشد. حال اگر شما و سایت شما از بهینه سازی مناسبی برخوردار باشید به سادگی می توانید میان رقبای خود، محتوایی که ساخته اید را به سادگی به نمایش در بیاورید و به همین دلیل شما به نصبت آنها برتری دارید. همین برتری برای پیروزی شما در دنیای وب لازم می باشد ولی کافی نمی باشد.

شما نیز می توانید با خدمات سئو استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی به سادگی به رشد قابل توجهی رسیده و عملکرد چند ساله ی اخیر خود را با یک دوره چند ماهه تکرار کنید.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.170 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت