تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

sitecode Offline
#1 ارسال شده : 1396/03/13 07:29:40 ب.ظ
sitecode

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 220
مکان: tehran

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
تعامل هاست و سئو در طراحی سایت
تعامل هاست و سئو در طراحی سایت




تعامل هاست و سئو در طراحی سایت هاست و سرور خود را باید حتماً از یک شرکت معتبر و با مشاوره کارشناسان طراحی وب سایت بگیرید، زیرا زمانی که قصد توسعه سایت خود را داشته باشید خواهید دید که تصمیمی اشتباه در هنگام خرید هاست تا چه میزان می تواند بر بهینه سازی سایت شما مؤثر باشد و برخلاف ایت یک هاست خوب تا چه میزان می تواند موفقیت سئو سایت شما را تضمین کند. به همین دلیل بهتر است که در ابتدا و قبل از خرید هاست حتماً دقت کافی را داشته و هاست خوبی را تهیه کنید. مؤلفه های یک هاست خوب را در مقالات بخش آموزش طراحی سایت توضیح دادیم و می توانید با مراجعه به آنها اطلاعات مقدماتی بیشتری در مورد دامنه و هاست و سرور کسب کنید.




ارتباط بلاگ و سئو در طراحی سایت


در هاستینگ یک سایت باید به موارد زیر دقت داشته باشید؛ فولدر و دامنه فرعی و نیز دامنه مجزا و ... نکته ی مهم در اینجا این است که بلاگ ها موفقیت و شکست خود را از سایت اصلی کسب می کنند و به تبع آن می توانند به برتری و موفقیت قابل توجهی رسیده و تأثیر بسیاری بر سئو سایت شما داشته باشند. ارتباط لینک های بلاگ با سئو به این صورت است که کمک می کنند دامنه های سایت به رنکینگ بهتری دست پیدا کرده و با تعامل مناسب با سایت اصلی علاوه بر افزایش اعتبار دامنه ها نظر کاربران سایت را نیز جلب می کنند. تأثیر دیگر بلاگ در بهبود سئو طراحی سایت به مبحث ایندکس محتوای سایت باز می گردد که با توجه به بررسی متداوم بلاگ ها توسط گوگل و دیگر موتورهای جستجو می تواند کمک زیادی به ایندکس سریع تر مطالب سایت داشته باشد.




دامنه های فرعی در طراحی سایت


نقش دامنه های فرعی در طراحی سایت اهمیت زیادی دارد و نیز در سئو سایت که می تواند نقش یک پشتیبان مطمئن برای سایت داشته باشد. یکی از دلایل اهمیت دامنه های فرعی راحت تر بودن توسعه آنها از نظر تکنیکی می باشد و می توان در کشور دیگری نیز بلاگ ایجاد کرد. مثلاً سایت اصلی شما اگر در ایران باشد می توانید بلاگ خود را در آمریکا قرار دهید. بلاگ در بسیاری موارد نقش یک سایت مجزا را داشته و می تواند ارتباط کاملی با کاربران داشته باشد.






عوامل موثر در ترافیک طراحی سایت
ترافیک طراحی سایت
عوامل موثر در ترافیک طراحی سایت : به عنوان فردی که صاحب یک طراحی سایت بهینه شده است می توانید با استفاده از ترفند های گوناگون ترافیک طراحی سایت تان را بهبود بخشید . در مقاله ی امروز مجموعه ای از این ترفند ها را برای شما کاربران عزیز جمع آوری نموده ایم لذا تا انتهای این مبحث با ما همراه باشید .
طراحی سایت به همراه سئو :
یکی از تاثیر گذار ترین موارد در افزایش نرخ بازدید از یک طراحی سایت مبحث بهینه سازی وب سایت یا سئو سایت می باشد . در فضای مجازی وب سایت های بسیاری موجود می باشند که در عین تولید محتوای مناسب به دلیل نداشتن بهینه سازی وب سایت صحیح در نتایج موتور های جستجو گر هیچ اثری از آن ها نمی باشد . برای رسیدن به موفقیت در سئو می بایست قسمت عظیمی از تمرکز تان را بر روی تولید محتوای صحیح و منحصر به فرد قرار دهید .
ترافیک طراحی سایت

طراحی سایت و ایمیل های روزانه :
از زمانی که کاربران به مشاهده طراحی وب سایت شما اختصاص می دهند نهایت استفاده را داشته باشید . ممکن است برخی از کاربران وارد وب سایت تان شوند اما به علت کمبود زمان اقدام به مشاهده دیگر وب سایت ها نکنند ! این بهترین فرصت برای جذب این دسته از کاربران فضای مجازی می باشد به این صورت که با ترفند های گوناگون آدرس ایمیل آن ها را گفته و سپس به صورت روزانه برای آن ها ایمیل های تبلیغاتی به همراه تخفیف های ویژه ارسال نمایید . با استفاه از این روش می توانید علاوه بر رساندن کاربران به آنچه که مد نظرشان است ، با استفاده از کلید call to action آن ها را به طراحی وب سایت تان بازگردانید .
طراحی وب سایت و شبکه های اجتماعی پر طرفدار :
سرگرم کننده ترین روش برای افزایش ترافیک یک طراحی سایت ، فعالیت در رسانه ها یا شبکه های اجتماعی می باشد . فعالیت مثبت در شبکه های اجتماعی موجب به وجود آمدن حس اعتماد در کاربران این شبکه ها می شود . در واقع آن ها راحت تر به کسب و کار هایی که برای فعالیت در شبکه های اجتماعی زمان می گذارند اعتماد می نمایند .


تبلیغات
صنعت وهنرتجسم Offline
#2 ارسال شده : 1398/05/16 10:32:52 ق.ظ
صنعت وهنرتجسم

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 29
مکان: تهران

تشکرها: 1 بار
خیلی مطلب خوبی بود
https://tajasom.ir/bathroom-mirror/
صنعت وهنرتجسم Offline
#3 ارسال شده : 1398/06/24 09:02:04 ق.ظ
صنعت وهنرتجسم

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 29
مکان: تهران

تشکرها: 1 بار
لطفا اطلاعات بیشتری قرار بدید
https://tajasom.ir/bathroom-mirror/
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.284 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت