تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

k-aria Offline
#1 ارسال شده : 1396/02/06 08:47:39 ق.ظ
k-aria

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 54




اولین خودروی الکتریکی ولوو از سال 2019 در چین ساخته و به سرتا سر جهان صادر می­ گردد. پایه و اساس آن طبق معماری XC40 می ­باشد.
به دنبال ظهور S40 و XC40، اولین EV (Electric Vehicle) این شرکت سوئدی بر اساس معماری ماژولار کوچک خواهد بود. ولوو همچنان در مورد اینکه این خودرو یک مدل تنها و یا برگرفته از مدل­ های سری 40 می ­باشد اعلام نظر نکرده است.
پیش از این ولوو تائید کرده بود که خودروهای سری 40 شامل خودروهایی می­ باشد که دارای مشخصه هیبریدی و الکتریکی می ­باشند و به نظر می ­رسد که ظهور یک نوع الکتریکی قبل نوع هیبریدی است. این خبر در نمایشگاه موتور شانگهای منتشر شد.
ولوو متعهد شده است که تا سال 2025 یک میلیون خودروی الکتریکی را به فروش برساند. بنابراین اینگونه به نظر می ­رسد که خودروی الکتریکی مخصوصاً به عنوان بازار انبوه­ دوستانه ­تر ماشین ­های کوچک، بطور قابل توجهی کمک خواهد کرد. انتظار می ­رود که این مدل از نظر قیمت بالاتر از همه مدل ­های سری 40 قرار بگیرد.




منبع: اجاره خودرو کهن گشت آریا
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.200 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت