تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

neda.72 Offline
#1 ارسال شده : 1395/12/02 12:55:27 ق.ظ
neda.72

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4

نقش لیزر در درمان کیست مویی

استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زاید:لیزر های مختلفی با طول موج های گوناگون برای ازبین بردن موهای زائد استفاده می شوند.موهای مشکی وضخیم به این لیزرها خیلی خوب جواب میدهندو برعکس موهای بور و کرکی و کم رنگ به لیزر خوب جواب نمیدهند .بیمار باید بعد از عمل نظافت این ناحیه را رعایت کرده و از رشد موهای زائد در این ناحیه جلوگیری کند.نواحی یک تا دوسانتی متر اطراف محل عمل شده وقسمت تحتانی تا ناحیه مقعد باید بطور مرتب از نظر رشد موهای زائد بررسی شده وتمیز شود.
استفاده از دیود در درمان کیست مویی یا پیلونیدال {در مراحل اولیه بیماری میتوان با فیبر دیود وارد کیست شده وجداره ی کیست را از بین برد،در این صورت نیاز به جراحی نیست}البته در این مرحله علائم در حداقل ظاهر شده و یا بیماری بدون علائم است .
بعد از اینکه فیبر لیزر خارج شد سینوس مویی بصورت یک وج برداشته شده و یک زخم بیضوی کوچک ایجاد میشود.این زخم چند روزی ترشح داشته تا اینکه جدار و محتویات کیست بطور کامل دفع شده وسپس زخم ترمیم میشود.این جانب با این روش کاملا مخالفم و انرا خلاف اصول صحیح درمانی میدانم .ول در بعضی کلینیکها متاسفانه انجام میشود و بیمار پس از مدتی مجددا با علائم عود بیماری مراجعه میکند ولی این بار بعلت چسبندگی بافتی براحتی مرتبه اول بافت کیستیک جدا نمیشود .
استفاده از لیزر دی اکسید کربن برای برداشتن کامل ضایعه در مراحل پیشرفته کیست مویی:با این لیزر میتوان بافت حاوی کیست را بطور کامل برداشت.این روش درعمل کیست مویی یا پیلونیدال وسیع؛کیست مویی با سینوس های متعدد و کیست مویی یا پیلونیدال عارضه دار استفاده می شود.
استفاده از لیزر درمانی بعد از عمل برای سرعت بخشیدن به ترمیم زخم

محاسن استفاده از لیزر در درمان کیست مویی


کاهش میزان خونریزی: به علت بسته شدن عروق کوچک توسط لیزر خونریزی حین عمل کیست مویی کیست مویی یا پیلونیدال به حداقل می رسد.
ترمیم عصب های قطع شده حین برش جراحی
کاهش احساس درد
از بین رفتن ریشه های احتمالی باقی مانده حین جراحی: چرا که دی اکسید کربن هنگامی که به بستر زخم تابانده می شود باعث از بین رفتن ریشه های باقی مانده احتمالی حین عمل کیست مویی یا پیلونیدال خواهد شد.
تبلیغات
meysamn Offline
#2 ارسال شده : 1398/01/27 01:00:22 ب.ظ
meysamn

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 5

دکتر زهرا سعادتی به صورت تخصصی کار درمان کیست مویی را انجام میدهند
beautifulroya Offline
#3 ارسال شده : 1399/04/12 10:45:56 ق.ظ
beautifulroya

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 43

برای انجام لیزر در کرج به کلینیک زیبایی رویا واقع در چهارراه طالقانی کرج مراجعه نمایید
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.864 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت