تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

iWater Offline
#1 ارسال شده : 1395/10/30 12:57:10 ق.ظ
iWater

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 109

تشکرها: 1 بار
شاید به افرادی برخورد کرده باشید که به منزل شما تلفن زده و از آن سو تلاش می کنند متقاعدتان کنند که نیترات آب تهران بالاست و برای در امان ماندن از مضرات آن باید از دستگاه های تصفیه آب استفاده کرد . می گوید از سامان تصفیه آب تهران ! زنگ زده تا اعتماد بیشتری به گفته هایش کنید . بعد هم می گویند چون به نرخ دولتی خریده اند ارزان تر هم می فروشند .

قیمت دستگاه تصفیه آب
چند سالی است که شایعاتی در مورد آلوده بودن آب تهران به گوش میرسد وعده ای می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و محصولات بی کیفیت خود را در بازار بفروشند .

طعمه ی این افراد برای ماهی گیری ، اسم و رسم نهادهای معتبر دولتی از جمله وزارت بهداشت ، شرکت آب و فاضلاب و غیره است و بعد از تماس با شهروندان تهرانی اعلام می کنند که از طرف " سازمان آب تهران " یا " سازمان تصفیه آب تهران " تماس می گیرند و سازمان شان زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت می کند . سازمان هایی که بعداز یک جست و جوی ساده در شبکه جست و جوگر گوگل ، متوجه می شوید وجود خارجی ندارند !

بازاریاب این شرکت ، پشت خط تلفن توضیح می دهد که دستگاه مجهز به شش فیلتر بوده و کامل ترین دستگاه آب معدنی ساز است .

قیمت دستگاه تصفیه آب در بازار آزاد 600 هزار تومان است اما قیمت عرضه آن به قیمت دولتی مثلاً 400 هزار تومان است .

دستگاه دو سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش دارد . نصب شیرآلات و اتصالات آن کاملاً رایگان است .

تا قبل از نصب دستگاه هیچ گونه هزینه ای از مشتری دریافت نمی شود .

دستگاه در حضور مشتری نصب شده و کارت گارانتی در اختیار مشتری قرار می گیرد .

تعویض فیلترها سالیانه یک بار انجام می شود و ....

در ادامه ی تاکید می کند که دستگاه دارای تاییدیه های وزارت بهداشت ایران و وزارت بهداشت جهانی است و در پاسخ به این سوال که مگر آب تهران آلوده است ؟ پاسخ می دهد آب آلوده نیست بلکه نیترات آب بالاست ، ادعایی که بارها از سوی مسئولان آب و فاضلاب استان تهران رد شده و تاکید شده نیترات آب پایین تر از حد مجاز و حتی پایین تر از برخی شهرهای اروپایی است .

حتی دیده شده که این دستگاه ها از طریق صدا و سیما نیز تبلیغ می شوند و متاسفانه هیچ نهاد و سازمان رسمی ، اقدام جدی در این زمینه انجام نمی دهد .

اما واقعیت قابل تامل این ماجرا آن است که سازمان آب در تهران واقعاً در امر تصفیه و پالایش آب اهتمام دارد و آن را در ازمایشگاه های مجهز خود آنالیز و پایش می کند .

حتی چندی پیش که وزیر محیط زیست هلند ملافی شولترفان هیگن به ایران سفر کرده بود گفته است " علی رغم اینکه به کشورهای زیادی برای بازدید از سیستم های کنترل و مانیتورینگ سفر کرده ام اما باید بگویم که سیستم موجود در تهران بسیار پیشرفته و کیفیت آب تهران واقعاً شگفت انگیز است "

البته اظهار کرده که اگر تکنولوژی مدرن تری به این سیستم اضافه شود قطعاً نتایج بهتری می توان کسب کرد .

در برخی مناطق بدلیل اختلاط با آب چاه ، جذب ذرات آهن بدلیل پوسیدگی لوله ها و سوراخ شدگی شده اند ، کیفیت آب دارای افت خواهد شد . در چنین شرایطی مشاوره با یک شرکت با تجربه ، راه حل های سودمند و بهینه ای را از نظر کمی و کیفی در اختیار شما قرار می دهد .سیستم تصفیه آب شهری

شرکت مهندسی فراز تصفیه با بیش از دو دهه تجربه در صنعتی تصفیه آب و فاضلاب ، ابتدا وضعیت آب را با آزمایشات اولیه بررسی و سپس نسبت به ارائه ی راه حل مناسب و معرفی تجهیزات مربوطه ، پیشنهاد خودر را معرفی می نمایند .
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.137 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت