تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

tazeha Offline
#1 ارسال شده : 1395/09/13 02:08:42 ب.ظ
tazeha

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 443
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
هدیه تولد برای دختر و پسر:
امروز یه روز خاصه ؟ دنبال یک کادوی تولد جذاب و منحصر به فرد می گردی ؟ برای خرید هدیه تولد بهترین دوستت ، همسر ، مادر ، پدر ، برادر و یا خواهرت گیج شدی ؟ فقط به چندتاچیز در خرید کادو توجه کن:
• فراموش نکن هدیه کوچکی که به موقع داده بشه ، هزار برابر بیشتر از هدیه گرون قیمتی که با یک هفته تاخیر داده میشه، می ارزه.
• خانم ها بسته بندی براشون خیلی مهمه ، پس کاغذ کادو و روبان و پاپیون فراموش نکن!
• برای اینکه به کسی که دوستش داری بگی برات خیلی عزیزه باید یه کادوی تولد ویژه براش تهیه کنی ، ویژه نه از نظر قیمتی ، ویژه از نظر خاص بودن، گیفت آس یک هدیه تولد با مشخصاتی که تو ذهنته پیش پیش برات تهیه کرده فقط باید بگردی و پیداش کنی و اونو مطابق با سلیقه کسی که می خوای بهش هدیه بدی سفارشی کنی.
ما بهت قول می دیدیم کادوی تولد انتخابیت رو در زیباترین بسته بندی با دقت و در اسرع وقت به کسی که برات عزیزه برسونیمش چون عزیز شما برای ما هم عزیزه .

تبلیغات
neginnaa Offline
#2 ارسال شده : 1396/07/04 11:45:00 ق.ظ
neginnaa

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2
مکان: تهران

برا کادو دادن و هدیه دادن باید سلیقه به خرج داد و از چند هفته و یا چند روز قبل به فکر بود تا بتونیم مادر خواهر و یا همسرمونو خوشحال کنیم .و الان انقده تنوع تو کادو زیاد شده که دیگه هر کادویی بدی تکراری نیست .زیور آلات و چیزای زینتی هم برای خانما و هم برای آقایون خیلی هست .از ساعت بگیر تا دستبند و گردنبد.ولی یه چیز دیگه هم هست مثل مجسمه .مثلا میتونی مجسمه فردی که تولدشه رو بدی طراحی کنن و بسازن و روز تولدش تقدیمش کنی .خیلی کادوی قشنگیه .نه که مجسمه خود فرده خیلی خوشش میاد و تصویر خوبی از اون تولد و اون هدیه تو ذهنش میمونه .اگه خواستید یه سر به سایت ژپتو بزنید و نمونه کاراشونو دیدن کنید .
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.124 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت