تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

PYRAMID Offline
#1 ارسال شده : 1395/09/01 11:46:38 ق.ظ
PYRAMID

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 22
مکان: تهران

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
نمای بیرونی همان نمای خارجی ساختمان است که در معرض دید بوده و در برگیرنده فضای باز و حجم ساختمان می باشد.بنابراین باید به گونه ای شاخص و توجه برانگیز طراحی شود.مناظر شهری چیزی است که ما هر روزه در شهرهای بزرگ با آن روبرو هستیم. نمای ساختمان های کوچک و بزرگ،قدیم و جدید چشم انداز شهر ما را تشکیل می دهند.در اکثر کشورهای پیشرفته استانداردهای خاصی برای مواد و مصالح کار شده در نمای ساختمان وجود دارد ولی وجود منابع متنوع طبیعی از جمله سنگ در کشورمان ما را از این امر مستثنی کرده است.در سال های کنونی طراحی نماهایی با استفاده از چندین متریال متفاوت در ایران رایج شده است.استفاده ترکیبی از سنگ و چوب و آجر در نماها نیاز به یک فکر مبتکر و خلاق دارد.در نظر گرفتن تناسبات رنگ و حجم در سطح نمای ساختمان از نکات بسیار مهم در این مبحث به شمار می آید.

مهندسان معمار مجموعه پیرامید طرح در طراحی اصولی نمای ساختمان در کنار شما هستند.



لینک منبع:طراحی نما ساختمان شرکت پیرامید

http://pyramidtarh.com/
تبلیغات
novinmarketing Offline
#2 ارسال شده : 1398/11/20 04:47:36 ب.ظ
novinmarketing

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 316
مکان: تهران

طراحی نمای بیرونی مهد کودک

مهد کودک اولین فضای آموزشی است که کودک برای اولین بار از خانواده خود دور می‌ماند و حس مستقل شدن را تجربه می‌کند. حس وابستگی می‌تواند در سنین بعدی برای کودک مضر باشد و مانع تمرکز برای یادگیری دروس در مدرسه شود. لذا یکی از حسن‌هایی که ماندن در فضای مهد کودک دارد، ایجاد حس استقلال برای کودک است. برای این که کودک از اتاق خواب مزین شده خود توسط عروسک‌ها و به طور کلی دنیای فانتزی به یکباره وارد محیط بی‌روح آموزشی نشود، باید کارهایی صورت بگیرید. یکی از این کارها این است که به نمای بیرونی مهد کودک را علاوه بر نمای داخلی، اهمیت دهیم.

کودک زمانی که از خانواده خود دور می‌ماند دچار اضطراب و استرس می‌شود. مواردی وجود دارد که کودک بتواند راحت‌تر فضای جدیدتر را بپذیرد. علاوه بر این که یک مهد کودک موفق باید مربیان با تجربه و مهربان داشته باشد، باید به دکوراسیون و طراحی نما آن هم توجه شود. کودک با نگاه کردن می‌تواند دچار تشویش شود یا آرامش بگیرد.
ترانه Offline
#3 ارسال شده : 1398/11/29 10:15:58 ب.ظ
ترانه

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: tehran

امروزه نماهای ساختمانی خیلی تغییر کرده است و بر زیباسازی شهری تاثیر بسزایی داشته است از اینرو ساختمانی در حال حاضر به چشم میخورد و طرفداران زیادی دارد که نماهای داخلی و بیرونی ساختمان را به بهترین شکلل ممکن طراحی کند و به انچه که خواستار مشتری است نزدیک باشد و نماهایی باید استفاده شوند که هم قابل شستشو باشند و هم بروی ساختمان جلوه دهد و در برابر حوادث طبیعی بسیار مقاوم باشد و من شما عزیزان نماهای مدرنی که برای ساختمانها هست و پیشنهاد میکنم که هم کیفیت را رعایت کرده و هم زیبایی را .
نماهای مدرن ساختمانی
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.090 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت